Gå til innhold

Ignorere brukere


HerrSerr

Anbefalte innlegg

Vil bare informere alle om at det finnes en funksjon for å ignorere andre brukere. Trykk på egen profil oppe i høyre hjørne. På listen ser du da overskriften "innstillinger". Her er det et valg som heter "ignorerte brukere". Går du inn der finner du en liste over brukere du har ignorert. Du kan legge til de brukerne du vil ignorere på denne siden.

Har ikke sett en funksjon for å velge dette i forumet gjennom GUI, men muligheten er i alle fall til stede for de som ønsker gjøre dette.

Det er mulig at behovet for å ignorere brukere vil oppstå fremover, så ville bare være i forkant og å forklare at funksjonen finnes.

  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

@shawty lo jaJajaJA

Et par tusen til😁

Kjekt å være fra Bergen, tror jeg.  Mye vil ha mer.  Om noen timer er jeg grand master.

Fra neste uke blir det en klarere rollefordeling til noen her på forumet.  @DelToro har HMS.  Mer skal fordeles.  Så skal det bli hardere selvjustis her på hjemme-alene-festen.  Se bare hvordan jeg strammer opp Morten nå for et kvarter siden.

Du har ikkeno å frykte om du er snill og grei og kjøper horer, men om du vil andre vondt skal det gå deg ille og du får ingen god og lang levetid i forumet.

Takk oxo til @HerrSerr for tidlig planlegging.  Beredskapsplan 12/24 er nå tatt fram.

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...