Gå til innhold

DelToro


DelToro

Bruker du punktum bak smilefjes?  

14 stemmer

  1. 1. Bruker du punktum bak smilefjes?

    • Selvfølgelig, det gir riktig setningsoppygging 😀.
      4
    • Va sjer med deg bro? Seff ikke 😡
      10


Anbefalte innlegg

Hei hei, DelToro her 👋

Siden jeg ble medlem før @Tototre begynte å presentere nye medlemmer i denne spalten har jeg ikke blitt presentert ordentlig. Noen av dere har nok likevel blitt litt kjent med meg gjennom innleggene mine.

Jeg holder til i Sørlandets hovedstad Kristiansand. 

Hvorfor ble jeg medlem? For å høre om noen hadde erfaring med en jente jeg vurderte å besøke.

Hva er jeg opptatt av? Jeg brenner for to ting. 1. At alle skriver evaluering her på Noresk.com av jentene de besøker (spesielt viktig at det gjøres på de omreisende jentene som besøker Sørlandet). 2.HMS Vi har alle et ansvar for at gode HMS-rutiner følges. Jeg praktiserer alltid sikkert samleie, dvs jeg bruker alltid kondom. Det hender jeg lar meg rive med til litt kjærtegn av kvinnens underliv med tunge, eller sugejobb uten kondom fordi....jeg klarer ikke la være. Dette skjer dog KUN etter en nøye sikkert arbeid analyse (skjema er under utforming og blir lagt ut så snart det er klart). Jeg har selv erklært meg som HMS-ansvarlig i forumet, så har du noen spørsmål angående emnet: da er jeg din fyr (på en ikke seksuell måte).

Mine seksuelle preferanser er kanskje litt kjedelige. Foretrekker ordinært samleie som misjonær, hundestilling, og sideveis. Helst i senga, skogen er for dyra. Er nok en typisk kjæresteopplevelse-kunde. Kanskje fordi jeg ikke opplevde nok kjærlighet av mine foreldre? Eller har et enormt bekreftelsesbehov? Ikke vet jeg, men hvis det er noen i forumet med vekttall i psykologi er det bare å starte ANALysen. Kan bli sjarmert av forskjellige typer damer, men tenderer nok mot pene Latinas 😊. Med slank midje og store hofter. Elsker både store og små pupper, men helst naturlige.

Da jeg er en kjæresteopplevelse-kunde er jeg opptatt av å gi nytelse også. Liker at jenta spiller med. Foretrekker timestreff slik at det er tid til jenta også. Økonomi og HMS kan likevel føre til 30 minutters treff.

Har fått beskjed av kidsa om å bruke flere "smilefjes" når jeg skriver, så jeg kommer til å krydre tekstene mine med det fremover (tekstene mine her leser de ikke*). Men jeg kommer til å sette punktum bak smilefjes hvis det er i slutten av en setning, stikk i strid med ungdomsnormen 🫢

*Håper jeg

 

Spør om du lurer på noe.

DelToro

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Hvorfor tror du at jeg ikke sendte spørsmålene til deg?

Føler du deg forbigått og i behov av kjærlighet fordi jeg ikke så deg?

Hvordan opplever du GFE med en eskorte sammenlignet med hva du fikk av dine foreldre?

Mvh dr Phil223

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Hvorfor tror du at jeg ikke sendte spørsmålene til deg?

Føler du deg forbigått og i behov av kjærlighet fordi jeg ikke så deg?

Hvordan opplever du GFE med en eskorte sammenlignet med hva du fikk av dine foreldre?

Mvh dr Phil223

Takk for at du lytter @Tototre💓💓

Ja, jeg følte meg nok litt forbigått 🥺. Ville jo bare at du skulle se meg for den jeg er. Men nå som du har respondert på posten fylles jeg av en indre varme. Han ser meg faktisk! Og anerkjenner meg, selv med mine åpenbare mangler. 

Nå føler jeg innlegget begynner å minne om en preken i kirken. Google etter passende bibelvers (siden jeg bor i det såkalte bibelbeltet).  «Da han steg i land, fikk han se mye folk. Han hadde inderlig medynk med dem, for de var som får uten hyrde. Og han begynte å lære dem meget.» Markus 6,34.

HELGEROA! @Tototre det er jo deg som beskrives. Dette er neppe bra for egoet ditt, men er du vår nye Messias? 

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Sitat

Han svever over vannet

Her e gråt og her e klage
Her e bitterhet og nød

Her e folk med depresjonar
Dei e uten illusjonar
dei kan’kje lenger smila

Eg lure på om det e klovnar me e
te allmenn lått og løye

 

Meiningsløyså e bunnlaus
alt e så absurd

Sjøl om angsten gjør oss kald og svett
trur me på orden i rotet

Men får me sjå eit lysglimt av og te
så får det’kje ver så nøye

Og får me sjå eit ishjerta så smelte
eller hørra ein statue le
Eller får me sjå eit forsvarsverk så velte
og eit levande menneske bak det
Eller får me kjenna varmen strømma på
i eit rom der det før va kaldt så is
eller sjå ein nerslått reisa seg og stå
så rak og stolt på kongevis
Ja, då e det det samme om det e klovnar me e

 

Jeg er en klovn

223

  • Like 1
Lenke til kommentar

@DelToro jeg er en stor fan av filmene dine.  Noen ganger frykter jeg at dette forumet er som The Truman Show.  Vel, der spilte ikke du, men Jim Carrey.  Jeg er nok ikke messiasen, men jeg har hatt et syn.  En sein natt så lyste dette bildet mot meg fra skjermen i et øyeblikk.  Men det ble borte.  Her er det gjenskapt etter hukommelsen:

admin.thumb.png.850e18e87a066f1e487e83e718a4ca66.png

Kanskje det er en profeti?  Et forvarsel?

  • Like 2
Lenke til kommentar

@DelToro er det greit for deg om jeg tilbringer de siste timene som Veteran her på forumet i denne tråden her hos deg?  Du vet, det vil føre til mer trafikk hit, og du vil profitere på det du oxo så lenge jeg oppfører meg som vanlig.  Det skal jeg selvsagt gjøre.  Kan jo ikke rotet det til på denne store dagen.  Så,, kan jeg holde overgangsriten her?  Det er bestemte ritualer som må gjennomføres, men ingen kommer til å bli skadet.  Verken på kropp eller sjel.  Tror jeg.

Endret av Tototre
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Gratulerer med å ha nådd den høye rangtittel Grand Master @Tototre. Imponerende!

Hva betyr det? Hvor mange innlegg må man ha for å oppnå tittelen Grand Master?

Innenfor sjakkens verden må man oppnå en rating på 2500 for å bli tildelt sjakkens høyeste tittel Grand Master eller Stormester på norsk.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Gratulerer med å ha nådd den høye rangtittel Grand Master @Tototre. Imponerende!

Hva betyr det? Hvor mange innlegg må man ha for å oppnå tittelen Grand Master?

Innenfor sjakkens verden må man oppnå en rating på 2500 for å bli tildelt sjakkens høyeste tittel Grand Master eller Stormester på norsk.

Takk, jeg har ikke forstått hva som gir hvilke poeng, så du skal ikke se bort fra at det er korrupsjon på et eller annet nivå her?  Men tror jeg har klart det pga. 1600 innlegg og svar.  Og så ser jeg at det er litt det samme med type reaksjoner fra andre brukere, dvs. ca 1600 i nettsamfunnsomdømme, som ser ut til å være best i historien så langt.  Litt moro å våkne å se at det har vært 30+ reaksjoner.  Ofte på innlegg skrevet for et par mnd siden.  Så jeg får gjenta det som Yahoo en gang skrev om hva jeg lagde på nett: Good content that ppl need is more important than the wrapping!

Utenom dette så forsøker jeg å være rett fram og redelig det jeg bringer til torgs.  Her er det ingen skjulte agendaer, slik som mange andre synes å ha.  Når jeg prøver å være morsom, ja, så er jeg ikke morsommere enn det.  Når jeg sabler noen ned fordi jeg syns han går for langt, eller jeg er uenig, så er det fordi jeg ikke ønsker å være venn med alle som poster på dette forumet.  Lever fint med at ikke alle liker meg, så lenge jeg ikke trenger politibeskyttelse.  Den kan bli litt vanskelig å forklare, tror jeg.  Til alle tider har jeg tatt stor plass.  Moren min skrek da hun presset meg ut, har jeg hørt fra andre.

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
22 timer siden, Tototre skrev:

@DelToro jeg er en stor fan av filmene dine.  Noen ganger frykter jeg at dette forumet er som The Truman Show.  Vel, der spilte ikke du, men Jim Carrey.  Jeg er nok ikke messiasen, men jeg har hatt et syn.  En sein natt så lyste dette bildet mot meg fra skjermen i et øyeblikk.  Men det ble borte.  Her er det gjenskapt etter hukommelsen:

admin.thumb.png.850e18e87a066f1e487e83e718a4ca66.png

Kanskje det er en profeti?  Et forvarsel?

Det var en profeti som gikk i oppfyllelse.

Men det er ikke meg dere søker.  Det kommer en annen etter meg som har alle svarene.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Det var en profeti som gikk i oppfyllelse.

Men det er ikke meg dere søker.  Det kommer en annen etter meg som har alle svarene.

Dette er klassisk Freud: hva drømmer gåsa om? Mais😂

  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

Dette er klassisk Freud: hva drømmer gåsa om? Mais😂

Når du nevnte klassisk Freud var det første som slo meg at det kanskje er mitt id, ego og superego som kommenterer hverandre i noen av alle de trådene hvor det bare er jeg som kommenterer meg selv.  Det kan se ut som en uvane, men jeg (en av meg) har alltid utbytte av det.

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Du må lese boka Drømmetyding, en av hans teser var at gåsa (og du) drømte om ønskeoppfyllelse.

Endret av Revenger
  • Like 1
Lenke til kommentar

Ja, har ikke lest den, men vært på forelesninger i Moskva hvor drømmetydning og tydning av håndtegninger var viktig vitenskap.  Få i Norge som bryr seg med disse viktige tingene.

Når det er skrevet så får jeg nå typ deja vu opplevelser her: nicket mitt ved siden av administratorer, på den linja.  Første gang i rød font.  Så sort.  Og i dag i kongeblå.  Er det rart at jeg lurer?

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 23.2.2024 den 12.58, Revenger skrev:

Dette er klassisk Freud: hva drømmer gåsa om? Mais😂

I dag skjedde det igjen.  Det kan ikke lenger være en drøm?  Jeg sendte t.o.m. PM til @Karsten denne gangen for å få han til å bekrfte.  Men så var det borte vekk...👽

  • Haha 1
Lenke til kommentar

jeg vil egentlig bare ha en følger til, for nå har jeg 9.  Da tenker jeg bare på 69.  Det hadde vært bedre å ha 10 følgere.  Kanskje det oxo åpner en ny portal inn til forumets underbevissthet?  bildebeviset kan være manipulert.  Stoler ikke mye på bilder nå etter at AI/KI har blitt tilgjengelig for alle.

Lenke til kommentar
13 timer siden, Revenger skrev:

Du har vel egentlig bildebevis...

Ja, tok dette i dag.  Og har fått bekreftet at @Karsten oxo ser slike hallusinasjoner.  Tror det enten er dårlig koding av nettstedet som gjør at ting hopper og spretter litt, eller så er det åndene som vil fortelle oss noe, eller det mest sannsynlige, at den skjulte administrator har det gøy!

Forum280224.thumb.png.966de96e900c076976eef10f84c66966.png

  • Like 1
Lenke til kommentar

@DelToro jeg fortsetter å bruke denne tråden din til litt sånn inkognitovirksomhet for følgere og andre spesielt interesserte, om det er greit for deg?  Vil jo absolutt ikke trenge meg på unødig.

OK, nå er det kommet noe nytt som jeg ikke har sett tidligere: Nettsamfunnsomdømme går fra Nøytralt -> Godt -> og når du passerer 2k -> Excellent

omdmmepoeng.thumb.png.6aec4cc49d13128229992be48cfaa386.png

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...