Gå til innhold

Årnes Massasje


Noogii

Anbefalte innlegg

Jeg kan veien, og Årnes er helt i rute som omkjøringsvei.  Utfordringen ligger i å få et langt nok stopp og bli borte i privat ærende.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ingen av dere som skal samme vei og som jeg avtale å møte på thaimassasjen?  Da har jeg jo en viktig avtale.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg kan veien, og Årnes er helt i rute som omkjøringsvei.  Utfordringen ligger i å få et langt nok stopp og bli borte i privat ærende.

Søndagens program. Kinoen ligger rett ved. Kanskje noe frister. SÅ kan jo du snike deg ut i mørket.kino.png.9c20d386808d8097e2c5fa5e7a7de546.png

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Dune passer meg best.  God tid til forhandlinger.  Og om det ikke fører til tilfredsstillende resultat på sted en, går jeg til det andre.  Selvsagt sjekker jeg først at begge er åpne slik at jeg ikke brenner bruer.  ser for meg diskusjonen om pris på sted 2 (altså plan B):  På sted 1 fikk jeg tilbudet for kr..... Gjett hvorfor jeg er her nå?

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Dune passer meg best.  God tid til forhandlinger.  Og om det ikke fører til tilfredsstillende resultat på sted en, går jeg til det andre.  Selvsagt sjekker jeg først at begge er åpne slik at jeg ikke brenner bruer.  ser for meg diskusjonen om pris på sted 2 (altså plan B):  På sted 1 fikk jeg tilbudet for kr..... Gjett hvorfor jeg er her nå?

Pris for Fp tror jeg var 2500+massasje tillegg

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Pwhite skrev:

Pris for Fp tror jeg var 2500+massasje tillegg

Du kan få mye bra for 3000-3500 kr. Sier ikke at det ikke er verdt det. Ville prutet hardt, det er påske så de har ikke mange kunder. Vent til det er lengste og klag over en knute i ryggen, ikke ligg på ryggen enda. Si du ikke har med deg mer enn 1k, deretter 1.5k og til nød 2k til slutt. Vipps eller andre betalingsmåter enn kontant er for risikabelt.

Ang forkledning og tilnærming.

1. Parker et annet sted, ta på deg hettejakke eller hvis det regner, en paraply.

2. Gå til et hjørne hvor du kan se døra.

3. Observere rundt, vent til kysten er klar. Her kan du tenne en sigg eller vape.

4. Ring stedet, si du kommer nå og spør om døren er åpen, evt. om de kan åpne døren for deg.

5. Gå raskt, men rakrygget (viktig for selvtilliten) bort til døren. Ikke si hei før døren er lukket bak deg, men dette er du vant til.

6. Er det flere damer der, velg fort før noen melder seg frivillig.

 

  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Ingen av dere som skal samme vei og som jeg avtale å møte på thaimassasjen?  Da har jeg jo en viktig avtale.

Si du trener til sjakk NM og du fant han flinke sjakkpilleren online som du har en viktig OTB treningsøkt med (over the board, kjent sjakkbegrep).

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, jegern skrev:

Si du trener til sjakk NM og du fant han flinke sjakkpilleren online som du har en viktig OTB treningsøkt med (over the board, kjent sjakkbegrep).

@Revenger, det høres ut som om du har en avtale på Årnes?

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Med den påskesolen som er i dag er det fristende å be om en ny tjeneste på Årnes Thai (en av de to).  Ha medbrakt lotion og be om å bli smurt inn på alle steder hvor solen har kommet til😃

  • Like 1
Lenke til kommentar
35 minutter siden, Tototre skrev:

Med den påskesolen som er i dag er det fristende å be om en ny tjeneste på Årnes Thai (en av de to).  Ha medbrakt lotion og be om å bli smurt inn på alle steder hvor solen har kommet til😃

og olje til de stedene solen ikke slapp til...

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 29.3.2024 den 6.39, Noogii skrev:

Snakk om at forumets detektivene er på vakt…. 🤩

Strålende innsats @SolanGundersen. Nå har casen blitt enda mer mystisk for meg og jeg føler meg nødt til å ta en etterforskning på egenhand over påsken når ting har roet seg litt her.
Jeg vill påstå at lille Arnes har da hele to salonger hvis jeg ser bilde som @SolanGundersen har tatt🤔

legger ved et utklipp av street-view av salongen jeg har funnet.
 

 

IMG_0310.jpeg

Denne var svært synlig, lett å finne.  Jeg var der i natt.  Så nå kan jeg formidle videre at her stenger de før kl 23 på påskeaften.  Gikk derfor ikke ut av bilen engang, men hadde gjort grundigere undersøkelser om lysene hadde vinket meg velkommen!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...