Gå til innhold

Årnes Massasje


Noogii

Anbefalte innlegg

Årnes er ikke akkurat verdens navle, heller ikke på østlandet.  Regner med at de ikke har så mye annonsering, for da kan du legge ut en link.  Så nå er det opp til de to faste forummedlemmene i Årnes som bruker denne salongen å svare her for at vk skal få lyst til å dra dit vi oxo.

Han ene har vært forummedlem siden 2013, men har så langt bare stilt tre spørsmål.  Og det var om latinadamer på Vormsund.  Ingen skal få vite at han har en skjult interesse for thai og FP.  Så han går alltid til salongen den siste timen før de stenger.  Ja, med noen av massøsene har han avtalt overtidsbooking.  Det er tryggest sånn.

Han andre forumregistrerte brukeren i Årnes er 22 år.  Student som blr hjemme.  Her er det mangel på penger til å kjøpe sex, men han har store.drømmer.  Han vurderer å selge rånebilen sin, en BMW 116, for å få sin første.kjøpedame, men det blir for vanskelig å reise kollektivt.  Han har vært inne på salongen en gang, men hadde ikke med.nok penger til Happy Ending.

Tror vi trenger flere aktive forummedlemmer!

Endret av Tototre
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Jaja. Da håper jeg at interiør i salongen var ikke utdatert allerede i 2013 også 😉. Få se om jeg få ta en for laget til uka. Blir i så fall en liten rapport 👍

  • Like 2
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Noogii skrev:

Jaja. Da håper jeg at interiør i salongen var ikke utdatert allerede i 2013 også 😉. Få se om jeg få ta en for laget til uka. Blir i så fall en liten rapport 👍

Flott!  Da får.vi dekket området bedre enn i dag.

Jeg har drevet litt research et annet sted, så selv om prisene kan være.feil skal det vel mye til for at.du blir i dårligere humør etter et testbesøk😁

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

223 snakker nok om Tynset! We will always have - ikke Paris, men Tynset...

Tynset neste, JA!

O la la... men det må nok bli en betalingstjeneste for å få den infoen.  Ikke at jeg skal lage den, altså

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Ellers er det jo fantastisk at lille Årnes blir dekket, på hvert nes liksom. Coming to a place near you.

Endret av Revenger
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Alt for den gode sak!

10 minutter siden, Revenger skrev:

Ellers er det jo fantastisk at lille Årnes blir dekket, på hvert nes liksom. Cominh to a place near you.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Synes igrunn det er bra om det dukker opp salonger med knallservice ute på landet;) alltid enklere å dra til sånne steder

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 1.3.2024 den 12.41, willu Ding skrev:

Synes igrunn det er bra om det dukker opp salonger med knallservice ute på landet;) alltid enklere å dra til sånne steder

Bygdesnakket gjør nok d vanskelig.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Vel, tenker en av to:

  1. @Noogii har mistet nettforbindelse, og siden han har hatt mange andre uforutsette utgifter i år har det ikke blitt priortert å betale for nett og kunne skrive om treffet her på forumet.
  2. @Noogii har vært på Årnes Thaimassasje og fått sin behandling av både over- og understell.  Men det ble ikke slik han hadde håpet og tenkt.  Enten var damen for lite pen, eller så syns han at han ble lurt økonomisk.  Ikkeno gøy å fortelle om det etterpå, unntatt i fylla sammen med andre som har opplevd det samme.
  • Like 2
Lenke til kommentar

Bøyer hode i støvet og beklager, men du traff litt med punkt 1. 

Mye uforutsett har skjedd så at jeg ikke rakk innom der på en liten behandling hittil. 🥴 

Må nok skyve det på litt etter påsken uansett men lovnaden om en rapport skal da seff innfris. 

klarer for øyeblikk dessverre bare å delta i hobbyen våres med å lese litt på noresk.com. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Vel, @Noogii du har i alle fall satt Årnes ettertrykkelig på kartet for oss forumbrukere!  Det er meget bra at vi får vite om det fins gode steder i nærheten om vi tilfeldigvis skulle få motorstopp eller måtte lade bilen en drøy halvtime.  La familien sitte på kafe mens vi får oss en god massasje hos stedet som kanskje til og med kjører på med PÅSKETILBUD.  Hører du @Revenger?  Tynset blir vel neste!

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 17.3.2024 den 10.41, Tototre skrev:

Vel, @Noogii du har i alle fall satt Årnes ettertrykkelig på kartet for oss forumbrukere!  Det er meget bra at vi får vite om det fins gode steder i nærheten om vi tilfeldigvis skulle få motorstopp eller måtte lade bilen en drøy halvtime.  La familien sitte på kafe mens vi får oss en god massasje hos stedet som kanskje til og med kjører på med PÅSKETILBUD.  Hører du @Revenger?  Tynset blir vel neste!

Bilen hadde nesten full tank på batteriet, og familien var ikke sugne på kafe i dag.

Så da måtte jeg bare kjøre forbi i farten:-)

 

aarnes.jpeg

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Fantastisk!  Det er dette jeg elsker med dette forumet.  Det personlige initiativet som kan gå i alle slags retninger.  Du kjørte gjennom Årnes, og har nå gitt oss alle en dør vi kan drømme om!  Kanskje?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Du skal være ganske rak i ryggen og ikke være redd for å vise hva du holder på med for å besøke dette stedet her. Dette er en av to hovedgater i Årnes og stasjonen er 50 meter rett ned til høyre i bildet. Du har et serveringsted rett på høyre siden av der jeg sto parkert når jeg tok bildet. Alle kan se hvor du er på vei når du går dit. Med den eksponeringen disse stedene har fått på NRK tenker vel alle sitt hvis noen går inn dit. Trøsten får være at etter klokken 18.00 er det knapt folk i gatene på Årnes:-)

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 17.3.2024 den 6.42, Noogii skrev:

Bøyer hode i støvet og beklager, men du traff litt med punkt 1. 

Mye uforutsett har skjedd så at jeg ikke rakk innom der på en liten behandling hittil. 🥴 

Må nok skyve det på litt etter påsken uansett men lovnaden om en rapport skal da seff innfris. 

klarer for øyeblikk dessverre bare å delta i hobbyen våres med å lese litt på noresk.com. 

Jeg forstår at det kan være flere grunner enn dette til at det tar tid.  Det som @SolanGundersen skriver om åpent lende er en utfordring for enkelte av oss paranoide horekunder.  Jeg ville kanskje ventet til mørke høstkvelder kommer tilbake...

Ellers er det sikkert tips til utkledning å få fra @Langbein, @jegern eller @Solan

Rent praktisk: Parker i nærheten.  Ring studioet og si at du er nær.  Be dem holde døra åpen.  Avtal akkurat tid når du kommer inn, slik unngår du å måtte vente utenfor til de event. låser opp.

Endret av Tototre
Praktisk
  • Like 3
Lenke til kommentar

Snakk om at forumets detektivene er på vakt…. 🤩

Strålende innsats @SolanGundersen. Nå har casen blitt enda mer mystisk for meg og jeg føler meg nødt til å ta en etterforskning på egenhand over påsken når ting har roet seg litt her.
Jeg vill påstå at lille Arnes har da hele to salonger hvis jeg ser bilde som @SolanGundersen har tatt🤔

legger ved et utklipp av street-view av salongen jeg har funnet.
 

 

IMG_0310.jpeg

  • Like 5
Lenke til kommentar

Da er det faktisk to hvis den i Rådhusgata 3 fortsatt er der.

Jeg ser nå at den jeg tok bilde av ligger i Jernbanegata 11 (google-bilde her er fra 2019, og viser veien videre ned mot stasjonen).

To sjapper på et slik lite sted; hmmm...

 

årnes.png

  • Like 1
Lenke til kommentar

Konkurransen er større på Årnes enn vi trodde!  Ut fra tidligere erfaringer må det være muligheter her.  Både til det ene og det andre, samt tøffe prisforhandlinger på benken.  

  • Like 2
Lenke til kommentar

Når jeg skal hjem fra påskefjellet er det nå blitt svært fristende å kjøre en liten detour innom Årnes og ta en titt på begge massasjestedene.  Tror dere at jeg klarer å finne på en god unnskyldning for de andre i bilen?  Hva får jeg tid til?

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tototre skrev:

Når jeg skal hjem fra påskefjellet er det nå blitt svært fristende å kjøre en liten detour innom Årnes og ta en titt på begge massasjestedene.  Tror dere at jeg klarer å finne på en god unnskyldning for de andre i bilen?  Hva får jeg tid til?

Hvis påskefjellet er Trysil, Hafjell, Kvitfjell eller deromkring kan du si at trafikken er tett på E6. Du må ta av i Stange og kjøre over Odalen. Da er det jo en snarvei å kjøre om Årnes og ned til Sørumsand og til Lillestrøm. Selvfølgelig for å slippe all trafikk på E6 fra Kløfta og inn. Når du så har kjørt denne omveien MÅ du jo selvfølgelig lade på Årnes. Der er det ingen hurtigladere så det tar, ja du gjettet riktig, ca 45 minutter å lade. Serveringsstedet ligger jo rett over gata så det passer jo fint:-)

God tur:-)

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, SolanGundersen skrev:

Hvis påskefjellet er Trysil, Hafjell, Kvitfjell eller deromkring kan du si at trafikken er tett på E6. Du må ta av i Stange og kjøre over Odalen. Da er det jo en snarvei å kjøre om Årnes og ned til Sørumsand og til Lillestrøm. Selvfølgelig for å slippe all trafikk på E6 fra Kløfta og inn. Når du så har kjørt denne omveien MÅ du jo selvfølgelig lade på Årnes. Der er det ingen hurtigladere så det tar, ja du gjettet riktig, ca 45 minutter å lade. Serveringsstedet ligger jo rett over gata så det passer jo fint:-)

God tur:-)

Meget godt tips.  Men har ikke batteribil 😂  Andre gode forslag?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...