Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

A L L M Ø T E tirsdag 20.02.24 kl 21.00-21.30

Undertegnede blir automatisk ordstyrer i systemet men er åpen for innspill 11 stemmer

1. 1. Hva tenker du opp agendaen for allmøtet?

• fint med rekkefølgen 1-2-3-4-5-6
      27%
      3
    • vil heller ha 6-5-4-3-3-2-1
      9%
      1
    • forslår 1-3-5-2-4-6
      0%
      0
    • nå går det i surr for meg, bestem du 223
      63%
      7

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet
Akkurat nå, Lukas skrev:

Hva med en markering på Eidsvolls plass da? Litt som samene. Demonstrere litt. Vise at vi er til liksom ... 

Eller ikke ...

Nakne, og med masker

• Svar 84
  • Visninger 5,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Møtte en russisk jente i nærheten av Vulkan for et par år siden - langt fra det RE - annonsen lovte, men jeg hoppet på. I leiligheten passerte jeg en liten og sliten vaskekjerring som holdt på med ren

• Sorry at jeg ikke rakk møtet, men jeg har en liten oppsummering av HMS arbeidet sålangt. Det er meldt inn én nestenulykke i perioden. Det var et tilfelle hvor kondomet skled av under akten. Perso

• Han er jo på vernerunden sin...😅

Posted Images

Skrevet

@Tototre haha, jeg er imponert 

Skrevet
Akkurat nå, nakenstake skrev:

@Tototre haha, jeg er imponert 

jeg kan finne fire hoteller oxo

Skrevet
1 minutt siden, Lukas skrev:

Hva med en markering på Eidsvolls plass da? Litt som samene. Demonstrere litt. Vise at vi er til liksom ... 

Eller ikke ...

Med store bannere som sier «Nei til salg av kvinnekroppen - den bør være gratisl» 

Skrevet

fortellinger ved ved @Langbein, @Revenger og @Kaxda

Skrevet

venter spent i 30 sek til

Skrevet

Bare så det er sagt: målet i kveld har ikke vært at så mange som mulig deltar, men at vi kommer gjennom sakslista med gyldige vedtak.

Skrevet

Hvor har det blitt av @anonymbruker

Skrevet

@Tototre Min "storhetstid" som horebukk var i Bergen ca 2005-2015. Nå er det mer sporadisk i Midt-norge. 

Skrevet

Møtte en russisk jente i nærheten av Vulkan for et par år siden - langt fra det RE - annonsen lovte, men jeg hoppet på. I leiligheten passerte jeg en liten og sliten vaskekjerring som holdt på med renhold i stua - kort mørkt hår, rundt 50 år, helt plain. Min eskorte, i slutten av trettiårene, en ganske kraftig dame med en diger fargerik tatovering rett nedenfor trusekanten, satte i gang og red meg som om fanden selv var etter henne, men jeg var sjeldent utholdende og det inspirerte henne kanskje etterhvert til å foreslå at jeg også skulle ta en runde med venninnen.

Jeg nølte litt, men kom frem til at det kanskje kunne være ok, nærmest litt kinky, med en vaskedameknull...

Min kjøpedame fikk ekstra betalt, gikk deretter ut i stua og kom tilbake med ...en supersexy jente i midten av tyveårene med tidenes kropp!! Helt fantastisk! 

Endret av Revenger
Finpuss:)

Skrevet
Akkurat nå, LoveOWO skrev:

Hvor har det blitt av @anonymbruker

Han tjner inn litt cash, tenker jeg

Skrevet

@Revenger du leverer

Skrevet

@Revenger skal ikke skue vaskedamene på hårene

Skrevet

hva er siste saken i kveld?

Skrevet
1 minutt siden, Tototre skrev:

Han tjner inn litt cash, tenker jeg

Det skal jeg gjøre straks også tenker jeg. Blir vel utkall på jobb i natt. Må passe på at folk har lårhalsen i behold på glatta. 

Skrevet

å ja, denne saken, til SKREKK OG ADVARSEL

1. Hvordan unngå å bli lurt for småpenger, tap stort om du først skal tape!  /innleder må melde seg til meg/
Skrevet

det har vært 15  som har tittet innom allmøtet i kvled.  vi håper at du registrerer deg som forummedlem og deltar neste gang.  det er ikke så veldig farlig

Skrevet

Helt ufarlig faktisk

Skrevet

Siste sak går ut:

Vedkommende som krysset av for at han har blitt lurt mer enn 10X i en undersøkelse har ikke meldt seg innen møteslutt.  Selv med løfte om å få være anonym

Skrevet
Akkurat nå, Tototre skrev:

Siste sak går ut:

Vedkommende som krysset av for at han har blitt lurt mer enn 10X i en undersøkelse har ikke meldt seg innen møteslutt.  Selv med løfte om å få være anonym

Er nok redd for å bli lurt. Igjen. 

Skrevet

Ja, bli med folkens. Forumet blir ikke bedre enn medlemmene gjør det til

Skrevet

Det er ikke åpnet for eventuelt i kveld, siden jeg må rett videre for å skrive og svare på innlegg.

Takk for frammøtet.  Møtet  er hevet

Skrevet
1 minutt siden, Tototre skrev:

det har vært 15  som har tittet innom allmøtet i kvled.  vi håper at du registrerer deg som forummedlem og deltar neste gang.  det er ikke så veldig farlig

Bare å melde seg inn i forumet. Ingen som vet hvem jeg er privat. Enn så lenge. 

Skrevet

det er jo selvsagt lov til å henge her og dele erfaringer

Skrevet

Takk for innsatsen og god møteledelse @Tototre

Endret av Påsan