Gå til innhold

A L L M Ø T E tirsdag 20.02.24 kl 21.00-21.30


Tototre

Undertegnede blir automatisk ordstyrer i systemet men er åpen for innspill  

11 stemmer

  1. 1. Hva tenker du opp agendaen for allmøtet?

    • fint med rekkefølgen 1-2-3-4-5-6
      3
    • vil heller ha 6-5-4-3-3-2-1
      1
    • forslår 1-3-5-2-4-6
      0
    • nå går det i surr for meg, bestem du 223
      7


Anbefalte innlegg

Innkaller med dette til digitalt allmøte for registrerte forummedlemmer her på tidspunktet over.

AGENDA

  1. Gangbang med @Zezeh
  2. HMS-status ved @DelToro
  3. @Karsten s sykefravær
  4. Hva tenker prinsen @anonymbruker om framtida?
  5. Live fortellinger om eskortemøter ved @Langbein, @Revenger og @Kaxda
  6. Hvordan unngå å bli lurt for småpenger, tap stort om du først skal tape!  /innleder må melde seg til meg/

Du må registrere deg som forummedlem før møtet starter for å kunne ha tale- og stemmerett.  Ellers har vi alle serveringsrettigheter :-)  Dersom noen av innlederne er forhindre fra å komme så meld fra her i tråden, oppgi en saklig grunn, eller betal straffegebyret til horekasseinnsamlingen til @Langbein.  Det er lov å gi etter evne, men statistisk sett bør du fint kunne donere 1k.

Et forsidebilde for å kunne lokke noen svake sjeler til allmøtet

Screenshot_20231223_210608_WhatsApp_remastered.thumb.jpg.b133e63113796232635c7967c59eec09.jpg

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

viktig etterlysning ad agenda om årets første allmøte i kveld:

Fint om du melder deg før møtestart.  Du får være anonym.

Sitat

6. Hvordan unngå å bli lurt for småpenger, tap stort om du først skal tape!  /innleder må melde seg til meg/

Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

viktig etterlysning ad agenda om årets første allmøte i kveld:

Fint om du melder deg før møtestart.  Du får være anonym.

Om jeg ikke husker helt feil var det en spørreundersøkelse for en tid tilbake hvor folk svarte på hvor mange ganger det hadde blitt lurt av gledespiker (sexarbeidere).  Halvparten svarte ALDRI.  Selv har jeg blitt lurt 2x.  Men det er en horekunde som har krysset av for MER ENN 10x

DU etterlyses til allmøtet i kveld.  Det er ikkeno som er bedre enn å lære av en som har gått foran.

image.jpeg.8f999f9d19255f1ec553231a3bd92bc7.jpeg

Lenke til kommentar

Lobbyen er åpnet.  Og om det ikke blir en drøss med medlemmer som vil ha en annen rekkefølge de siste 5 min blir det slik

AGENDA

  1. Gangbang med @Zezeh
  2. HMS-status ved @DelToro
  3. @Karsten s sykefravær
  4. Hva tenker prinsen @anonymbruker om framtida?
  5. Live fortellinger om eskortemøter ved @Langbein, @Revenger og @Kaxda
  6. Hvordan unngå å bli lurt for småpenger, tap stort om du først skal tape!  /innleder må melde seg til meg/
  • Like 1
Lenke til kommentar

I kveld starter vi med håndsopprekking og medlemstelling siden dette er offiselt allmøte.

🤚

en eller annen type hånd, velg selv

Så blir det 1.sak @Zezeh

  • Like 1
Lenke til kommentar

Om @Zezeh vil ha en avskjedsfest fordi hun slutter i yrket som opplevelses- og gledespike, med inkludert buffet, alkohol og GB, så skal vi kunne hjelpe henne der

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Noen synspunkter, meninger om sak 1?  Det er minst 6 (bra tall) som vil ha GB.  Men flere er opptatt av hvem det er.

@Zezeh legger jo opp nå....

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Om @Zezeh vil ha en avskjedsfest fordi hun slutter i yrket som opplevelses- og gledespike, med inkludert buffet, alkohol og GB, så skal vi kunne hjelpe henne der

Vi tar jo vare på våre medlemmer og vil de alt godt

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

det er mye vi skal gjennom, GB er vi for, uten tvil!

 

Sak 2 HMS 

@DelToro  er du her?

Er vi for HMS. Nå ble jeg usikker. Delvis for stemmer jeg når det gjelder HMS, men om noen gledespiker trenger en vernerunde…..

Endret av Påsan
Lenke til kommentar

HMS handler nok mest om vi gjør det med eller uten gummi, og med hvem, og hvordan oppfølging før og etter blir ivaretatt

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...