Gå til innhold

A L L M Ø T E tirsdag 20.02.24 kl 21.00-21.30


Tototre

Undertegnede blir automatisk ordstyrer i systemet men er åpen for innspill  

11 stemmer

  1. 1. Hva tenker du opp agendaen for allmøtet?

    • fint med rekkefølgen 1-2-3-4-5-6
      3
    • vil heller ha 6-5-4-3-3-2-1
      1
    • forslår 1-3-5-2-4-6
      0
    • nå går det i surr for meg, bestem du 223
      7


Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Tototre skrev:

Det er ikke åpnet for eventuelt i kveld, siden jeg må rett videre for å skrive og svare på innlegg.

Takk for frammøtet.  Møtet  er hevet

Takk til møteleder 223. Mangler nå bare overrekkelsen av den obligatoriske blomsterkvaster 🎉

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Ettertanke:

Før neste tirsdagstreff eller allmøte her på forumet vil jeg gjerne ha noen tilbakemeldinger på det med å ha en agenda på forhånd.  Selv syns jeg dette var greit og førte til raskere og bedre flyt, selv om færre deltok.  Kan kanskje ha halvparten så mange saker på samme tid?  Så alle får tid til å tenke på hva de vil skrive.

Endret av Tototre
  • Like 4
Lenke til kommentar

Beklager @Tototre men hadde et annet styremøte i kveld. Skal nok klare noen historier neste gang. Godt at @Revenger tok saken i vaskedama sine hender og leverte. 

Endret av Kaxda
Glemte en settning
  • Like 2
Lenke til kommentar

Sorry at jeg ikke rakk møtet, men jeg har en liten oppsummering av HMS arbeidet sålangt.

Det er meldt inn én nestenulykke i perioden. Det var et tilfelle hvor kondomet skled av under akten. Personen er sendt til undersøkelser og har levert negativ test i etterkant.

Vi jobber også aktivt med FNs bærekraftsmål og har mottatt mange gode tilbakemeldinger på hvordan vi har jobbet med bærekraftsmål nr.1, utrydde fattigdom. image.png.fe85c61b83415f374e0dcc3fbfed4a4a.png

Gjennom besøk hos gledespiker omfordeles velstanden vår på en mer rettferdig måte.

For å utrydde fattigdom og bekjempe ulikhet i verden må alle ha jobber. For at det skal kunne skje må vi skape en rettferdig økonomisk vekst og nye arbeidsplasser. Det betyr at vi må inkludere de unge i arbeidsmarkedet, sørge for et forutsigbart og trygt arbeidsliv, legge til rette for å få flere kvinner i arbeid bla.bla..bla..

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...