Gå til innhold

A L L M Ø T E tirsdag 20.02.24 kl 21.00-21.30


Tototre

Undertegnede blir automatisk ordstyrer i systemet men er åpen for innspill  

11 stemmer

  1. 1. Hva tenker du opp agendaen for allmøtet?

    • fint med rekkefølgen 1-2-3-4-5-6
      3
    • vil heller ha 6-5-4-3-3-2-1
      1
    • forslår 1-3-5-2-4-6
      0
    • nå går det i surr for meg, bestem du 223
      7


Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Lukas skrev:

Hva med en markering på Eidsvolls plass da? Litt som samene. Demonstrere litt. Vise at vi er til liksom ... 

Eller ikke ...

Nakne, og med masker

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Lukas skrev:

Hva med en markering på Eidsvolls plass da? Litt som samene. Demonstrere litt. Vise at vi er til liksom ... 

Eller ikke ...

Med store bannere som sier «Nei til salg av kvinnekroppen - den bør være gratisl» 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Bare så det er sagt: målet i kveld har ikke vært at så mange som mulig deltar, men at vi kommer gjennom sakslista med gyldige vedtak.

Lenke til kommentar

Møtte en russisk jente i nærheten av Vulkan for et par år siden - langt fra det RE - annonsen lovte, men jeg hoppet på. I leiligheten passerte jeg en liten og sliten vaskekjerring som holdt på med renhold i stua - kort mørkt hår, rundt 50 år, helt plain. Min eskorte, i slutten av trettiårene, en ganske kraftig dame med en diger fargerik tatovering rett nedenfor trusekanten, satte i gang og red meg som om fanden selv var etter henne, men jeg var sjeldent utholdende og det inspirerte henne kanskje etterhvert til å foreslå at jeg også skulle ta en runde med venninnen.

Jeg nølte litt, men kom frem til at det kanskje kunne være ok, nærmest litt kinky, med en vaskedameknull...

Min kjøpedame fikk ekstra betalt, gikk deretter ut i stua og kom tilbake med ...en supersexy jente i midten av tyveårene med tidenes kropp!! Helt fantastisk! 

Endret av Revenger
Finpuss:)
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Han tjner inn litt cash, tenker jeg

Det skal jeg gjøre straks også tenker jeg. Blir vel utkall på jobb i natt. Må passe på at folk har lårhalsen i behold på glatta. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

å ja, denne saken, til SKREKK OG ADVARSEL

  1. Hvordan unngå å bli lurt for småpenger, tap stort om du først skal tape!  /innleder må melde seg til meg/
Lenke til kommentar

det har vært 15  som har tittet innom allmøtet i kvled.  vi håper at du registrerer deg som forummedlem og deltar neste gang.  det er ikke så veldig farlig

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Siste sak går ut:

Vedkommende som krysset av for at han har blitt lurt mer enn 10X i en undersøkelse har ikke meldt seg innen møteslutt.  Selv med løfte om å få være anonym

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Siste sak går ut:

Vedkommende som krysset av for at han har blitt lurt mer enn 10X i en undersøkelse har ikke meldt seg innen møteslutt.  Selv med løfte om å få være anonym

Er nok redd for å bli lurt. Igjen. 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Det er ikke åpnet for eventuelt i kveld, siden jeg må rett videre for å skrive og svare på innlegg.

Takk for frammøtet.  Møtet  er hevet

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

det har vært 15  som har tittet innom allmøtet i kvled.  vi håper at du registrerer deg som forummedlem og deltar neste gang.  det er ikke så veldig farlig

Bare å melde seg inn i forumet. Ingen som vet hvem jeg er privat. Enn så lenge. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...