Gå til innhold

A L L M Ø T E tirsdag 20.02.24 kl 21.00-21.30


Tototre

Undertegnede blir automatisk ordstyrer i systemet men er åpen for innspill  

11 stemmer

  1. 1. Hva tenker du opp agendaen for allmøtet?

    • fint med rekkefølgen 1-2-3-4-5-6
      3
    • vil heller ha 6-5-4-3-3-2-1
      1
    • forslår 1-3-5-2-4-6
      0
    • nå går det i surr for meg, bestem du 223
      7


Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Påsan skrev:

Generelt oppfører folk seg eksemplarisk her syns nå jeg. 

unntatt luringene som vil prøve å lure oss

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Husk at det du skriver her blir her inntil det kommer en admin og rydder opp

Derfor jeg sitter her med tvangstrøye og kun en finger ledig til å skrive med. Og en moderator på fanget. Må jo oppføre meg. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

noen er jo sånn at de får mer tid her på forumet når de er sykemeldte.  Men ikke Karsten.  Det virker som om han har brukt de eksrta firdagene til å kose seg ekstra med hobbyen.  God tidsutnyttelse sånn sett, men det bygger ikke forumet før anmeldelsene kommer her

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Som tillitsvalgt (tror jeg det var) så trenger jeg litt info for å få tillit til zezeeh og GB runden. Slik at jeg kan videreformidle min tillit til henne. 😃

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

@Karsten og jeg skulle møtes på KOK på Oslo s for to uker siden.  Da ble det jobb i veien.  Så skulle vi møtes denne uka.  Så ble han syk.  Er det skjebnen eller noe annet?

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@Karsten og jeg skulle møtes på KOK på Oslo s for to uker siden.  Da ble det jobb i veien.  Så skulle vi møtes denne uka.  Så ble han syk.  Er det skjebnen eller noe annet?

Deodorant og sånn har du kontroll på?

  • Like 1
Lenke til kommentar

på veien hjem fra gledespiken  (såvidt jeg rakk møtet her) tenkte jeg: Om jeg kjører til Hamburg nå så kan jeg kjøre inn i byen og finne fram til fire forskjellige horehus uten kart.  Det må vel kalles å være en horekjenner, @nakenstake ?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...