Gå til innhold

Iselin


tomjego

Anbefalte innlegg

Nei, men fin jente som kanskje oxo har vært ruset på fest når hun la ut annonsen sin.  Hun skriver: Her på siden bruker jeg ekte bilder, så ansiktet er sensuert for min egen sikkerhet. 

Om du har lyst til å se det vakre ansiktet i annonsen er det bare å klikke på den lille, 3-sekunders videosnutten hun har lagt ved 😂  Kan noen fortelle henne det!

@Karsten ta ansvar for jentebarnet!

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Tototre skrev:

Nei, men fin jente som kanskje oxo har vært ruset på fest når hun la ut annonsen sin.  Hun skriver: Her på siden bruker jeg ekte bilder, så ansiktet er sensuert for min egen sikkerhet. 

Om du har lyst til å se det vakre ansiktet i annonsen er det bare å klikke på den lille, 3-sekunders videosnutten hun har lagt ved 😂  Kan noen fortelle henne det!

@Karsten ta ansvar for jentebarnet!

Nummeret er også registrert på samme navn, så muligens fake

Lenke til kommentar
2 minutter siden, tomjego skrev:

Nummeret er også registrert på samme navn, så muligens fake

Shit, 20-åring som ikke tenker konsekvenser, eller så er det scam.  Jeg kommer ikke til å sjekke henne.  På oslotur i vinterferien for å tjene litt penger, stakkars.  Altfor ung for meg.  Nå kommer vel predatorene her til å kaste seg over mobiltastaturet og prøve på treff med henne.  Gå for hotellrom på dagtid.  Det er mye bedre enn sex i egen bil.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, willu Ding skrev:

På bildet med mobil... Så er det en bankkort i dekselet

Det er et Revolut-kort, Sherlock...

Endret av Karsten
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Karsten skrev:

Det er et Rebolut-kort, Sherlock...

Mener du Revolut? Capt.skrivefeil? Uansett ikke kjempeutbredt i Norge for piker som en gang i bland byr litt ekstra på seg selv. Se på bilder og de oser vel ikke "Norsk"..

  • Haha 2
Lenke til kommentar

50/50 Norsk/Finsk, om man i det hele tatt skal vektlegge det.

Jeg har erfart at eskorter skriver Finsk, men at det betyr fra Baltikum. Noen har kanskje komplekser i det å være fra Baltikum og vil forskjønne det litt med å skrive Finsk.

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

Så det er ennå ingen her som vet om hun er ekte eller ei?

Nei, tydeligvis bare ville spekulasjoner...

  • Haha 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, Tototre skrev:

Kjedelig at ingen har tid til å møte Iselin.  Vi kan alltids være medfølende etterpå om du går på en smell 😀

Som halvt japaner, så tar jeg på meg det ærefulle kamikazeoppdraget, la oss krysse fingrene for at det ikke blir crash&burn. 

Ok da, kanskje er jeg ikke 1/2 japaner, men jeg har et par Bruce Lee filmer og jeg har definitivt noen timer bak (fly) stikka.

  • Haha 5
Lenke til kommentar
1 time siden, nelson2 skrev:

Det kommer vel ikke som noen bombe, avslørt tenker jeg.

Hva skal vi tenke om slike annonser?

Det var film med ansikt.  Mobilnummer med navn på en dame i Mandal.  Kun outcall.  Ikke norsk bankkort (synlig i et av bildene).

Noen sånne løse tanker rundt dette....

  • hun vi ser aner ikke noe om at dette har skjedd
  • personen bak har fått "låne/kjøpe" en identitet
  • tilbyr seg som eksklusiv, dette er ikke noe hun gjør til vanlig, nå er hun svææært kåt
  • det er en amatør som ble totalt overveldet av responsen
  • Like 1
Lenke til kommentar

Der er også et annet alternativ. Ho fant ut at det var mulig å se ansikt i videoen ho lastet opp. Panikken satte inn og ho sletta annonsen før venner og bekjente kunne finne ut hva ho gjorde på fritiden.

  • Like 1
Lenke til kommentar

LenaNorsk hadde nesten samme settet som Iselin.  Men hun jobbet i Kristiansand.  Ung, norsk og kun oppetid på noen få timer.  Ingen som kan si at de har vært i konktakt med henne heller.  Kan det være samme personen som står bak begge disse to annonsene.  Legger ved bilde av LenaNorsk.

https://www.noresk.com/forum/emne/9919-lenanorsk-i-kristiansand/  Konspiratoren i meg tror likevel at det er en tenåringsgutt som prøver seg med en alternativ inntektskilde på RE.  Så regner med at han/hun selger chat/film/bilder og krever forskuddsbetaling for treff.  

image.thumb.png.717d6e812297bef1efe92bc7fabde689.png

Lenke til kommentar
1 time siden, nelson2 skrev:

Hva med et noresk-treff og så besøke den kviste tenåringen litt utpå kvelden?

Så lenge vi ikke opptrer truende eller gjør noe annet ulovlig så kan det vel være en ganske grei idé.  Ellers så kan vi sende @Morten som ser ut til å ha litt temperament i tråden om Stig6.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
23 timer siden, Tototre skrev:

Så lenge vi ikke opptrer truende eller gjør noe annet ulovlig så kan det vel være en ganske grei idé.  Ellers så kan vi sende @Morten som ser ut til å ha litt temperament i tråden om Stig6.

Ja for at noen håper eller ønsker noen vondt som er den som er truende mot kvinner og andre som selger sex. Ja utrolig viktig at du oppfatter det som truende da er jo det dine øyne som teller.  

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...