Gå til innhold

Euros/US/Revolut/Paypal osv


Gaggball

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, daxi skrev:

Ja, muligheten er der. Men jeg har ennå til gode å ha hørt om at det har skjedd i praksis.

Mottakerne av kontanter vil dog pushe noen grenser. Tidligere aktive Mrs Julia fortalte meg en gang at hun hadde blitt skjønnslignet pga uforklarte innskudd...

Ja, mottak av store mengder kontanter er heldigvis ikke vårt problem.  Veksling og transport er oxo en utfordring for mange eskorter.  Husker jeg møtte en kvinne fra Ukraina før krigen som tok en ekstra tur til Norge bare for å frakte med seg pengene hun hadde tjent ut av landet.  Det var vel inntil 25k i cash som var grensen du ikke måtte oppgi for utførsel den gangen.

Lenke til kommentar
19 timer siden, daxi skrev:

Ja, muligheten er der. Men jeg har ennå til gode å ha hørt om at det har skjedd i praksis.

Mottakerne av kontanter vil dog pushe noen grenser. Tidligere aktive Mrs Julia fortalte meg en gang at hun hadde blitt skjønnslignet pga uforklarte innskudd...

Det er sikkert fordi dette er tabu å snakke om.  Jeg har planlagt samtalen med banken den dagen den kommer.  Skal kjøre full advokatpakke i et fysisk møte.  Vil ikke svare på noe spørreskjema jeg, nei.  

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...