Gå til innhold

Amy i Ås..


willu Ding

Anbefalte innlegg

På 18.2.2024 den 1.48, Apeesel skrev:

Er mange Amys… har du link til annonsen ungemann?

gjettekonkurranse ser det ut til.  navn på annonsør + link til annonsen + sted er alltid godt for at vi andre skal kunne hjelpe.  vi bruker så mye krefter på å hore, så derfor vil vi ha det enkelt.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke gjette, men ser at i alle fall en av de 3 annonsene har bilde av ei med fine pupper.

Det merkelige er at alle 3 annonsene går til samme telefonnummer

141973_amy2521_32af289d_91f94a79.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det er helt riktig. Du får det meste og hun har fine pupper. Hun knuller bedre enn hun masserer. Litt for "proff" for min smak. Tåler det meste og tar imot mens hun ser inn i veggen. Her får du lite GFE med andre ord. Hun kan mase litt underveis om at du skal bli ferdig hvis du holder på for lenge. Og det synes jeg er en uting så lenge det er innenfor timen du har betalt for. Hyggelig å snakke med etterpå, så det trekker opp litt. Men jeg liker når jeg kan få inntrykk av at dama liker det når jeg holder på. Siden det er få i denne bransjen som faktisk gjør det, betyr det at de må spille litt skuespill. Og det må de være såpass flinke til at de kan lure en gammel rev som har vært ute en vinternatt før. Vil jeg besøke igjen? Ja, kanskje hvis nøden er stor og jeg skal ta solarium i Ås samtidig. Men vil heller kjøre 4 km til i retning Ski. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
9 timer siden, Seaking skrev:

Det er helt riktig. Du får det meste og hun har fine pupper. Hun knuller bedre enn hun masserer. Litt for "proff" for min smak. Tåler det meste og tar imot mens hun ser inn i veggen. Her får du lite GFE med andre ord. Hun kan mase litt underveis om at du skal bli ferdig hvis du holder på for lenge. Og det synes jeg er en uting så lenge det er innenfor timen du har betalt for. Hyggelig å snakke med etterpå, så det trekker opp litt. Men jeg liker når jeg kan få inntrykk av at dama liker det når jeg holder på. Siden det er få i denne bransjen som faktisk gjør det, betyr det at de må spille litt skuespill. Og det må de være såpass flinke til at de kan lure en gammel rev som har vært ute en vinternatt før. Vil jeg besøke igjen? Ja, kanskje hvis nøden er stor og jeg skal ta solarium i Ås samtidig. Men vil heller kjøre 4 km til i retning Ski. 

Hadde det vært mulig å få henne over til solariumsbåsen?? 🤔

  • Like 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, Seaking skrev:

Det er helt riktig. Du får det meste og hun har fine pupper. Hun knuller bedre enn hun masserer. Litt for "proff" for min smak. Tåler det meste og tar imot mens hun ser inn i veggen. Her får du lite GFE med andre ord. Hun kan mase litt underveis om at du skal bli ferdig hvis du holder på for lenge. Og det synes jeg er en uting så lenge det er innenfor timen du har betalt for. Hyggelig å snakke med etterpå, så det trekker opp litt. Men jeg liker når jeg kan få inntrykk av at dama liker det når jeg holder på. Siden det er få i denne bransjen som faktisk gjør det, betyr det at de må spille litt skuespill. Og det må de være såpass flinke til at de kan lure en gammel rev som har vært ute en vinternatt før. Vil jeg besøke igjen? Ja, kanskje hvis nøden er stor og jeg skal ta solarium i Ås samtidig. Men vil heller kjøre 4 km til i retning Ski. 

Stirre i veggen er den ultimate nedtur, hjelper lite med hyggelig prat etterpå - det er bare fordi hun er letta.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har besøkt henne 2-3 ganger og hun er absolutt en kul og hyggelig jente. Hun har flotte silikonpupper og jenta er dollete, slik jeg liker. For -meg- var det ganske bra og jeg er svak for tattoveringer og dollete jenter 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...