Gå til innhold

Build a whore


Gjest

Anbefalte innlegg

Shall we play?

Skall lage en nye profil i RE,bare for moro skjuld.Det er ikke min bilde,men ganske nær (skal blende noen ekte bilde)

Skal vi se:

Vis RE vil godkjent/la det online.

Hvor mange kunde vil ta kontakt

Vis de kommer,hvor mange vil snu i dora.

Nye profilen vil bygges basert i dere ønsker og se etter en eskorte
(pris, tjenester, tilgjengelighet)

Skal se hva som skjer..😂

 

Lenke til kommentar
  • pris bør være 2k inkl owo (da kommer mange)
  • vekt 49 kg, alder 24 år, ikke-tatovert, latina, langt hår
  • Åpent 24/7 og gjør oxo bilsex
  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:
  • pris bør være 2k inkl owo (da kommer mange)
  • vekt 49 kg, alder 24 år, ikke-tatovert, latina, langt hår
  • Åpent 24/7 og gjør oxo bilsex

wow, hvor finner jeg henne?

jeg foretrekker di litt yngre.
her har jeg et bilde jeg tokk med ei ung prinsesse jeg traff for mange år siden.
hun er over 16, slapp av.
det er lovlig i norge, ikke i usa.

og bilde er photoshopet, jeg har aldri tatt bilde med henne.
ms maxwell kan bekrefte det.
 

1968.webp

Endret av anonymbruker
  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Done! Follow din tips @TototreIs on!Noen plass I Viken.Med falsk Nr også.
😂😂😂😂

Se,det er VELDIG lett gjør en falsk profil in RE.

 

15 timer siden, Tototre skrev:
  • pris bør være 2k inkl owo (da kommer mange)
  • vekt 49 kg, alder 24 år, ikke-tatovert, latina, langt hår
  • Åpent 24/7 og gjør 
Lenke til kommentar

Ja, hallikparagrafen kan brukes mot meg.i dette tilfellet om de finner eskorten i annonsen og får henne til å vitne mot meg:D

Ville like å se den politijurusten som vil forsøke på det etter å ha lest denne tråden.  Kanskje en sak for I E Mehl?

image.jpeg.d0b62996a9708be1eb6f754a45e7aa2c.jpeg

Lenke til kommentar
23 minutter siden, Tototre skrev:

@Zezeh du må legge.ut linken her oxo så vi tiltrekker flere brukere!  Alt for den gode sak.  Alt for Norge!

 

Kjære @Tototre.

Kan ikke send linken.Det er i en venn bruker i RE som jeg har tillgang.Og han/hun kan ikke miste hennes bruker.Det skal bli fjerne etter 1 uka.Men er ganske lett å finne.

Best brukt 1000 kr ever.Vis de slett,vi få bevis av RE la deg har en falsk annonsen bare for ha 1000 kr i forskudd og kommer med en falske argumenter for å ta reklamen ned og beholde pengene i prøveperioden.Det er ren bidrageri.

For,du kun betale annonsen etter alt var godkjent og bilde var lagre.Nå du må betale for a fa din annonsen og bilde godkjent.

Du fa 500 kr bot vis du lagre falsk bilde.Alle bilde jeg har bruke i annonsen var ekte,faktisk.

RE er desperado etter eskorte penger..

 

Lenke til kommentar
42 minutter siden, anonymbruker skrev:

@Zezeh
ja, hvordan ser han ut, hvordan oppfører han seg, hva extra kan han gjøre for deg?

Jeg er ikke så kresen,men en godt kunde må bli:

Rett og slett i tlf.Send en sms og ringer vis de absolutt nød.

Ledig nå?Vi HATER DET!Med vri.Just don’t!

Bestille tid i forhand.TO timer for er ok.Kortvarsel,no good.
Jeg har en aktiv liv,er often ut,har venner og familie,så jeg er ikke inside i leilighet halv naken og vente på kunde.Så ta tid til gjør meg klar sminke,fin lingerie,fikse hår,ta høy heller for en 30 min treff det gå ikke.For 30 min spiller ingen roller vis jeg er med min Hunkemöller finest body eller truse fra cubus.Hvis du som kunde ikke bry seg og gi en omtanken av du vil har noen spesiel,bare tenke om du trenge sprute og du vil ikke bare runke,du må ha den billist mulighet,hvorfor skal jeg bry med om se bra ut til deg?

Bli vennlig.Høflig.Du trenger ikke bli pen som Lasse Loom,men smill og godt humor er digg!

Shaved balls..nam nam..fucking liking good!

Outcall?Alltid send us reiseutgift eller du kan bestille drosje for oss.I UK,nå du gå i en vanlig date,mann alltid gi penger til minicab.
 

Og ikke glemt av spør for alle tjenneste vi avtale i tlf.Og ikke bli frozen,bare ta din hand overall..jeg er din for 1 time,gjør hva du vil og hva du kan..

Og nei,90% av mann kan ikke sputer 2 gang i en time (hvis du er ung av 25 år,ja,men vis du er over 50..jeg har bare treff 1 som kun spruter 3 gang i en time,men det var i min privat..😍🥰Good times,T 😊

Penger:Som avtale.Jeg stress ikke med det.Og vil ikke pause for ta extra penger for ditt og datt..Bare anal det er godt gi beskjed i forhand (vi må forbedre litt for treffes)

Hvis jeg husker noen ting,jeg skriv mer..

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...