Gå til innhold

Knullestillinger


Revenger

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Karsten skrev:

Det blir nok ikke så tilfeldig "påmelding". Da kommer ingen til slutt. Commitment må til.

Og  den som organiserer og ordner med rom og andre herlige fasiliteter kan komme til å bli siktet etter hallikparagrafen og vil i verste fall kunne få en dom på 6 års fengsel.  Om dette er sex det skal betales for.

Men om eskorten selv arrangerer så er det lov for henne 😁 hint - hint.  Og deltakerne ligger mye bedre an strafferettslig.  Kun brudd på sexkjøpsloven, som i de fleste kommuner vanligvis gir et forelegg på 25k.  Hvem har lyst til å arrangere?

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Og  den som organiserer og ordner med rom og andre herlige fasiliteter kan komme til å bli siktet etter hallikparagrafen og vil i verste fall kunne få en dom på 6 års fengsel. 

Jeg innbiller meg at den øvre strafferammen på 6 år er forbeholdt hardcore halliker og ikke horebukker som har et privat selskap. Selv om beskrivelsen "fremmer prostitusjon" i loven kan være dekkende for begge.

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, daxi skrev:

Jeg innbiller meg at den øvre strafferammen på 6 år er forbeholdt hardcore halliker og ikke horebukker som har et privat selskap. Selv om beskrivelsen "fremmer prostitusjon" i loven kan være dekkende for begge.

Ja, men ikke si noe før du har engasjert en dyktig advokat.  Det er riktig at det er øvre strammeramme, men uansett er dette mer alvorlig enn å være horekunde.  Derfor du ikke skal leie ut direkte til eskorter.  Bruk alltid stråmenn, ellers er du dum.  Bare det å kjøre en eskorte til et jobboppdrag kan få  deg i saksa i forhold til hallikparagrafen.  Det er nok en del av forumets medlemmer som lever og opererer i dette uoversiktlige landskapet.  Tenk over om det er verdt det?

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, men ikke si noe før du har engasjert en dyktig advokat.  Det er riktig at det er øvre strammeramme, men uansett er dette mer alvorlig enn å være horekunde.  Derfor du ikke skal leie ut direkte til eskorter.  Bruk alltid stråmenn, ellers er du dum.  Bare det å kjøre en eskorte til et jobboppdrag kan få  deg i saksa i forhold til hallikparagrafen.  Det er nok en del av forumets medlemmer som lever og opererer i dette uoversiktlige landskapet.  Tenk over om det er verdt det?

Kun jeg organisert?Ja.Ikke som eskorte .Skal ikke selg fitta min,men ha en fest hvor flere bidra med kostnadet.

Det er vikitig:

Gjestlist (og bekreft identited med meg/arrangjør -Vil ikke ha en psykopat som begynt en mass shooting i midt DP

Vis du bare se,betale mindre,men kan få armband.

Betale inngang (skal ikke dekkes plass eller full buffet/drikker helt alene,som har gjørd for,og INGEN kommer)

Plass som er litt langt fra sivilisasjon,uten nær nabo som kan bli plage og ringer onkel p.

Masken er ok.Baklava også…

Mer ideas?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Karsten skrev:

Det blir nok ikke så tilfeldig "påmelding". Da kommer ingen til slutt. Commitment må til.

Ok. Hva må jeg gjøre 

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Hore bukk skrev:

Ok. Hva må jeg gjøre 

Din Horebukk!  Du må vente.  Kan sikkert ta noen dager uten å runke oxo slik at du kommer hardere når du først kommer.  Tålmodighet er en del av en erfaren horekundes livssyklus.  Nå har jeg sendt sexspørsmål til @Zezeh som hun sikkert kommer til å svare på til meg.  Og så, om hun vil og gudene står oss bi, så åpnes det kanskje en helt ny tråd som ikke heter Knullestillinger, men kanskje GB med @Zezeh 

Nå tror jeg at @Hore bukk er så kåt at han oxo sender melding til Zezeh.  Ja, velkommen etter!

Endret av Tototre
siste setning
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 20.2.2024 den 14.41, Tototre skrev:

Din Horebukk!  Du må vente.  Kan sikkert ta noen dager uten å runke oxo slik at du kommer hardere når du først kommer.  Tålmodighet er en del av en erfaren horekundes livssyklus.  Nå har jeg sendt sexspørsmål til @Zezeh som hun sikkert kommer til å svare på til meg.  Og så, om hun vil og gudene står oss bi, så åpnes det kanskje en helt ny tråd som ikke heter Knullestillinger, men kanskje GB med @Zezeh 

Nå tror jeg at @Hore bukk er så kåt at han oxo sender melding til Zezeh.  Ja, velkommen etter!

Så - så.

Lenke til kommentar
På 20.2.2024 den 16.11, Tototre skrev:

Nå har hun svart på mine sexspørsmål.  Svarte bare på ett av dem, og ikke det svaret jeg ønsket.  Men hun er tydeligvis en selvstendig og frigjort kvinne!  Hun har kuppet denne tråden med sitt innlegg om den siste store festen her: https://www.noresk.com/forum/emne/10215-mens-vi-venter-på-gb/

Jeg har sagt ja,jeg kan fikse det.Men jeg vil ikke har penger i sted (det er no no-absolutt NO)og må har kontroll på hvem som kommer.Gjestlist.Og nei,du fa adressen etter bekreft og betaling.

Etter vi vet og bekreft hvem som kommer,vi kan ordne buffet,drinker,plass…og vi kan ikke selg det som gangbang,men en foredrag eller forretningsarrangement.
Kan ikke ring til en plass og sier ,hei,jeg vil ha en gangbang og jeg har ingen peiling hvor mange mann som kommer..

Jesus,mann..

Jeg er en respektabel dame i et skandinavisk samfunnet,men hore mellom vegger.Jeg har plan til gift meg igjen,vettu..med en cuckold..😂

Det er den 3 eneste krav.Etter vi er enig om det,vi kan diskutere pris,armband,vis vi skal streaming hele greie..

For meg,kan bli hele natt..eller til noen sprute i øye min og gi meg en pinky eye.😊

Lenke til kommentar
På 19.2.2024 den 21.49, Zezeh skrev:

5EE0E48D-EEBA-4DD9-85A2-84D3FF356B10.gif.fd62b48f976e0667840ced86aad9dcba.gif
 

På jobb..😂..

Jeg liker litt griser..kan svelger også!

i posted and run…🤣😂🤣

Herregud så sexy!! 🫠🫠🫠♥️

Lenke til kommentar
På 19.2.2024 den 21.49, Zezeh skrev:

5EE0E48D-EEBA-4DD9-85A2-84D3FF356B10.gif.fd62b48f976e0667840ced86aad9dcba.gif
 

På jobb..😂..

Jeg liker litt griser..kan svelger også!

i posted and run…🤣😂🤣

Dæven Zezeh 🫣 hvis du ikke legger opp så får du ta deg tur til Innlandet der trenger vi slike jenter som deg 😎

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Mr. V skrev:

Dæven Zezeh 🫣 hvis du ikke legger opp så får du ta deg tur til Innlandet der trenger vi slike jenter som deg 😎

Ja utvalget i Innlandet er katastrofalt dårlig. I tillegg så er 2 av 3 annonser ren svindel. 

  • Sad 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Einarelg skrev:

Ja utvalget i Innlandet er katastrofalt dårlig. I tillegg så er 2 av 3 annonser ren svindel. 

Hvilke annomser som dere er 100% sikre på er svindel, dvs besøkt, skal dere gjøre andre oppmerksomme på.  Skriv om dem under riktig fylke, eller reisende.  Legg oxo inn bilde, så har vi en referanse når annonsen blir inaktiv.  For det blir den en dag om den er falsk.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...