Gå til innhold

Knullestillinger


Revenger

Anbefalte innlegg

Knullet ofte i starten mest i misjonær på strake armer - ofte gløttende på utsikten der nede. 

Opplevde ofte å bli trukket ned - nærmere. Fremdeles elsker jeg misjonær, gjerne med et lite lommespeil for damen - de elsker det. Damen på topp funker også, men helst i starten, og etterhvert, når de sitter på huk! og gir meg mulighet til å se ochså

Doggy funker oftest ikke for meg. Enten blir vinkelen feil (meget viktig), eller "too deep" - i tillegg mister jeg kontakten. Flat doggy funker enda dårligere.
 

Mykere pikk leder ofte til tungelek der nede, som jeg elsker, men da slukner småen helt og blir veldig tung å vekke.

Mitt mønster nå er helt jevnt: Damen på topp først - bli vant til meg, dernest variert misjonær lenge - da mister jeg ikke tråden...

  • Like 1
Lenke til kommentar

Enig, misjonær er den beste stillingen og særlig når det er tett på slik at det blir maksimal kroppskontakt, mulighet for å nyte den forhåpentligvis gode duften fra hår og nakke,  og - dersom hun liker det eller er en god skuespiller - en tung pust fra hennes side.

Men lommespeil var ny for meg. @Revenger, hun bruker det for å se på deg ovenfra? Interessant ....

Endret av Assman
Lenke til kommentar

Bakfra er stort sett best. Borsett fra da damen hadde en heller slapp kaviarstjerne og eimen slo opp. Typ vidåpen og ikke roseduft. Måtte gå med uforrettet sak etterpå😅

  • Like 1
  • Haha 6
Lenke til kommentar

Jeg bruker gode stillinger.

Litt i senga, på gulvet, andre rom, utendørs, off.sted, i vann/sjø flyter vi og kan ja andre posisjoner.

Prøver mye forskjellig, snakker med henne og finner hva som er godt for begge.

Uansett ender det nesten alltid med misjonær, doggy eller flat iron når jeg kommer, om det er inni hennes bagina.

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 16.2.2024 den 15.11, Tototre skrev:

Jeg bruker gode stillinger.

Litt i senga, på gulvet, andre rom, utendørs, off.sted, i vann/sjø flyter vi og kan ja andre posisjoner.

Prøver mye forskjellig, snakker med henne og finner hva som er godt for begge.

Uansett ender det nesten alltid med misjonær, doggy eller flat iron når jeg kommer, om det er inni hennes bagina.

Får du med deg eskorter utendørs...? Det er kult - men hadde ikke tenkt tanken med eskorter...

Lenke til kommentar
På 15.2.2024 den 16.57, Revenger skrev:

Ikke meg, men pikken i hennes fitte...

Jdg sitter her og lurer fortsatt på speiltrikset ditt... Vil du utdype..?

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Karsten skrev:

Får du med deg eskorter utendørs...? Det er kult - men hadde ikke tenkt tanken med eskorter...

Vi må ha den kaffen på KOK på Oslo S snart!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det er ikke bare oss menn som liker det hardcore/eksplisitt, og det er ikke noe speiltriks. En dame i misjonær kan se mer enn oss faktisk med et lite speil.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg starter som regel med en god owo. Er den ikke god som den burde så hjelper jeg henne velvillig med manuell rytmeboks og litt kos med håret hennes.

Enten så går vi raskt videre, eller så får hun briljere med munngymnastikk.

Når den delen er over får jeg henne til å sette seg på meg i vanlig cowgirl. Der kan hun som regel svette litt og jeg nyter synet av koblingen mellom oss..

Vi går videre enten til misjonær, eller til doggy der jeg står på gulvet.

Avslutter som regel i doggy. Det gir meg kontroll og da er jeg i mitt ess... Da er det jeg som bestemmer når brølet fra Store Stå skal komme... 🙃

Endret av Karsten
  • Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Karsten skrev:

Jeg starter som regel med en god owo. Er den ikke god som den burde så hjelper jeg henne velvillig med manuell rytmeboks og litt kos med håret hennes.

Enten så går vi raskt videre, eller så får hun briljere med munngymnastikk.

Når den delen er over får jeg henne til å sette seg på meg i vanlig cowgirl. Der kan hun som regel svette litt og jeg nyter synet av koblingen mellom oss..

Vi går videre enten til misjonær, eller til doggy der jeg står på gulvet.

Avslutter som regel i doggy. Det gir meg kontroll og da er jeg i mitt ess... Da er det jeg som bestemmer når brølet fra Store Stå skal komme... 🙃

Som om jeg har skrevet det selv. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Påsan skrev:

Det er jo vi (les jeg) også. Hva venter vi på egentlig? 🤪

Noen må kanskje vente på lønn?  Men skitt au, et BG med @Zezeh må jo bare oppleves.  Blir som julekvelden og 17.mai på eng gang!  Jeg stiller med nybarbert og med maske.

  • Like 4
Lenke til kommentar
9 timer siden, Tototre skrev:

Noen må kanskje vente på lønn?  Men skitt au, et BG med @Zezeh må jo bare oppleves.  Blir som julekvelden og 17.mai på eng gang!  Jeg stiller med nybarbert og med maske.

Men hva sier @Zezeh..? Er det bare å begynne å glede seg..? 

Lenke til kommentar
54 minutter siden, Karsten skrev:

Men hva sier @Zezeh..? Er det bare å begynne å glede seg..? 

Kansje?

By the way,jeg har flere video til salgs..3 for 500 kr (jeg er uten vipps til mars,men ta neste alle betaling form!)

Lenke til kommentar
19 minutter siden, Zezeh skrev:

Kansje?

By the way,jeg har flere video til salgs..3 for 500 kr (jeg er uten vipps til mars,men ta neste alle betaling form!)

Jeg kan betale in natura 😁

  • Haha 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg kan betale in natura 😁

Gjerne det,men kan ikke betale medisin skole med bj,vettu..har faktura!😂

Lenke til kommentar
30 minutter siden, Hore bukk skrev:

Hei 

Gii meg ett hint når det blir  og  adresse 

Det blir nok ikke så tilfeldig "påmelding". Da kommer ingen til slutt. Commitment må til.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...