Gå til innhold

Treff i Bergen/Oslo


Gjest

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Tototre skrev:

Jammen halloisen!  Forstår du ikke at dette er god underholdning for massene?  Det er det du skriver som kjennetegner deg her på forumet.  Jeg har en langt bedre standing enn stakkars, lille deg.  Jenter her inne vil treffe meg fordi jeg stort sett er høflig og redelig.  Jukser ikke med tall, slik som du.  Men dette er ikke noe jeg utnytter til egen vinning, slik som jeg oppfatter at du gjør.  Syns jeg kjenner dritlukten din helt hit til østlandet, ja.

Og du, når du først skal lage en sånn tråd som du har laget.  Hvorfor skriver du Oslo/Bergen?  Du bør jo forklare tydelig i kontaktannonsen din hva du har å tilby de to stedene.  Er det blitt for lite damer for deg i Bergen?  De kjenner deg for godt?

oki da!  Hvis du sier det.🖕

Lenke til kommentar
Akkurat nå, BergenSentrum00 skrev:

oki da!  Hvis du sier det.🖕

Et siste spørsmål fra meg til deg, så får du kanskje fred fra min side om du velger å svare på det.  Men lover ikkeno, siden det er mange som liker deg nå.  Ratingen din stiger her på forumet.  Du bør være glad.  Skru på hvem som ser på profilen din.  Det kan være gøy å se på for oss andre :-) 

Men spørsmålet mitt handler om hvorfor du er her på http://www.noresk.comEr du en erfaren horekunde?

 

Så hva må du ha gjort for å kunne kalles en erfaren horekunde?

  1. Ha gjennomført minst tre møter med en gledespike i løpet av det siste året.

  2. Du har betalt for minst en av hver av de følgende tjenester:

    1. Håndjobb

    2. Sugejobb

    3. Samleie

  1. Du har besøkt minst to gledespiker.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Et siste spørsmål fra meg til deg, så får du kanskje fred fra min side om du velger å svare på det.  Men lover ikkeno, siden det er mange som liker deg nå.  Ratingen din stiger her på forumet.  Du bør være glad.  Skru på hvem som ser på profilen din.  Det kan være gøy å se på for oss andre :-) 

Men spørsmålet mitt handler om hvorfor du er her på http://www.noresk.comEr du en erfaren horekunde?

 

Så hva må du ha gjort for å kunne kalles en erfaren horekunde?

  1. Ha gjennomført minst tre møter med en gledespike i løpet av det siste året.

  2. Du har betalt for minst en av hver av de følgende tjenester:

    1. Håndjobb

    2. Sugejobb

    3. Samleie

  1. Du har besøkt minst to gledespiker.

Dette var en latterlig lav standard du satt.
Det du snakker om her gjør mange av oss på en uke.
Det er 52 uker i året.

@BergenSentrum00 Du må steppe opp gamet.
Du burde i det minste tilby dem sjokolade, vin og penger.
Send en pm til @anonymbruker han kan holde et kurs for deg.
 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Et siste spørsmål fra meg til deg, så får du kanskje fred fra min side om du velger å svare på det.  Men lover ikkeno, siden det er mange som liker deg nå.  Ratingen din stiger her på forumet.  Du bør være glad.  Skru på hvem som ser på profilen din.  Det kan være gøy å se på for oss andre :-) 

Men spørsmålet mitt handler om hvorfor du er her på http://www.noresk.comEr du en erfaren horekunde?

 

Så hva må du ha gjort for å kunne kalles en erfaren horekunde?

  1. Ha gjennomført minst tre møter med en gledespike i løpet av det siste året.

  2. Du har betalt for minst en av hver av de følgende tjenester:

    1. Håndjobb

    2. Sugejobb

    3. Samleie

  1. Du har besøkt minst to gledespiker.

Du er jo som en jævlig nysgjerrig nabo Kjerring 😁

Lenke til kommentar

@BergenSentrum00 nå er jeg direkte slem mot deg.  Men jeg lovte jo ikke at jeg skulle stoppe, gjorde jeg?

Har du vært her i fire år og har kun 40 profilvisninger?  Vel, da har du kanskje ikke trukket så mange damer her på forumet gjennom kontaktannonsene dine.  Derfor anbefaler jeg deg for fremtiden å legg slike forespørsler til andre nettsteder for at du skal slippe å få samme oppmerksomhet som du nå har fått.  Ikke for det, litt ekstra oppmerksomhet som dette kan jo oxo være med på å booste selvtilliten din.  Og det fører uten tvil til at flere damer her på forumet legger merke til deg.  Kanskje du oxo bør takke meg i tillegg til å be Zezeh om unnskyldning for det du kalte henne?  Uansett kan du gjøre mye godt igjen om du skriver en god, positiv anmeldelse under eget nick.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, BergenSentrum00 skrev:

Du er jo som en jævlig nysgjerrig nabo Kjerring 😁

Hm...skal ikke kommentere staving og orddeling på annen måte enn dette.  Men lege eller sykepleier er du nok ikke.  Om du da ikke er importert?

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Hm...skal ikke kommentere staving og orddeling på annen måte enn dette.  Men lege eller sykepleier er du nok ikke.  Om du da ikke er importert?

Jeg melder meg ut av denne diskusjonen nå gutter og jenter Ha en fin uke .Ha et fint liv.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Dette var en latterlig lav standard du satt.
Det du snakker om her gjør mange av oss på en uke.
Det er 52 uker i året.

@BergenSentrum00 Du må steppe opp gamet.
Du burde i det minste tilby dem sjokolade, vin og penger.
Send en pm til @anonymbruker han kan holde et kurs for deg.
 

@ShamanDureX dette er en forenklet, norsk standard.  Det handler om sosialdemokratiet vi lever under.  Alle skal med!  Gjennom arbeidet med Håndbok for horekunder (hei @BergenSentrum00 - den er til gratis nedlastning!) ble det klart at det ikke er alle horekunder som har seg med kjøpedamer hvert eneste år engang.  Har du hørt om skuddår, Shaman?  Denne uken, faktisk.  Så noen faller utenom betegnelsen.  Og så har vi selvsagt klassene over:  

  1. Grand Master-erfaring
  2. Sex Guru-erfaring
  3. Veteran-erfaring  + noen til.  Utførlig og utfyllende beskrivelser kommer i en senere tråd ved en mer hyggelig anledning.
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, BergenSentrum00 skrev:

Jeg melder meg ut av denne diskusjonen nå gutter og jenter Ha en fin uke .Ha et fint liv.

Hyggelig at du deltok.  Ikke alle som tør det.  Men så er du nok oxo ekte bergenser!

  • Haha 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tototre skrev:

Jammen halloisen!  Forstår du ikke at dette er god underholdning for massene?  Det er det du skriver som kjennetegner deg her på forumet.  Jeg har en langt bedre standing enn stakkars, lille deg.  Jenter her inne vil treffe meg fordi jeg stort sett er høflig og redelig.  Jukser ikke med tall, slik som du.  Men dette er ikke noe jeg utnytter til egen vinning, slik som jeg oppfatter at du gjør.  Syns jeg kjenner dritlukten din helt hit til østlandet, ja.

Og du, når du først skal lage en sånn tråd som du har laget.  Hvorfor skriver du Oslo/Bergen?  Du bør jo forklare tydelig i kontaktannonsen din hva du har å tilby de to stedene.  Er det blitt for lite damer for deg i Bergen?  De kjenner deg for godt?

Hehe er bare gi faen i han er nok beste. Er meste oppmerksomhet han fått siden han posta dette for 4år.siden første gang. Er så mange menn som er helt på bærtur når kommer til damer og hva de tror de kan få og oppnå er noe helt annet enn virkeligheten.

Og han tror idagens samfunn at han kan gjemme seg bak en IP adresse når han ikke bruker Thor nettleser eller VPN. Er helt utrolig hvor mange som er veldig høyrøstet osv bak et tastatur og tror at idagens kommunikasjon samfunn med elektroniske spor at en er "anonym" skal ikke mye IT kunnskaper for knekke koden.... 

 

https://www.amazon.in/Hacking-Beginners-Complete-Computer-Comprehensive-ebook/dp/B07D5JH469

 

Kan ta deg noen do besøk med lesestoff😇

Lenke til kommentar
10 minutter siden, nilsie123 skrev:

dette var jo rett og slett litt gøy

Helt enig🤣 billig og underholdende. Og om ikke det er nok kan vi alltid nyte utsikten fra en Penthouse leilighet😇 eller kanskje er en kommunal bolig på toppen av et bygg med 1m2 balkong😁

Ha en fin dag alle mann og kvinner🥰

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...