Gå til innhold

@Zezeh er på reise


Tototre

Hun sier hun er noen dage i hovedstaden. Få nye har fått slik oppmerksomhet.  

17 stemmer

  1. 1. Hva tror du at hun gjør akkurat nå? (flere valg er mulig)

    • venter på OSL
      2
    • spiser og drikker
      2
    • knuller (eller fister en mann)
      7
    • sover, hviler middag
      1
    • snakker høl i hue på folk
      10
    • vet ikke, for jeg har ikke truffet henne
      7
    • jeg vet, for jeg har truffet henne
      1


Anbefalte innlegg

@Zezeh er på reise i dag.  Undres på hvor hun er akkurat nå og hvem hun er samme med?  Det har blitt så stille her at jeg kan høre knappenålen treffe vannet når den løsner i fra strikketøyet der jeg sitter i båten min midt ute i oslofjorden og fisker ulovlig etter torsk.

Endret av Tototre
  • Haha 3
Lenke til kommentar
25 minutter siden, Tototre skrev:

@Zezeh er på reise i dag.  Undres på hvor hun er akkurat nå og hvem hun er samme med?  Det har blitt så stille her at jeg kan høre knappenålen treffe vannet når den løsner i fra strikketøyet der jeg sitter i båten min midt ute i oslofjorden og fisker ulovlig etter torsk.

Kommer til Osl kl 17:40(tror jeg)

Håper bli hente med Porsche eller Tesla,men vis ikke,lokaltogg gå det bra.

Kansje det er ikke så dårlig idee har meg en falsk annonsen og tilbyr creampie for 2000..10 kunde i 2 dager det bli 20.000,og det er mer noen medlem her få i hver 14 dåg fra uføretrygg(derfor noen må kontrollere og kartlegge alle jenta i excel,budget kontroll vettu..😂)

Jeg håter ta fly,vis det var ikke det…bli rik a reise rund med billig creampie!😂😂😂

Må pakkes..

💋

Lenke til kommentar

@Revenger jeg takker ja til tilbudet.  Endelig!

Når det gjelder OSL og henting tror jeg nok at det blir Flytoget på @Zezeh denne gangen, eller billigvarianten til Vy.  Det er dritt kjøreforhold og lange køer for det minste stopp i området akkurat nå.  Jeg har heller ikke p eller t bil som ikke går så veldig bra på dagens føreforhold.  Vel, kunne fått låne en p bil bra en nabo om det hadde vært sommer.  Sånn type som bare kjører bilen når det er sol og tørre veier.  Velkommen til hovedstaden, da Zezeh, om ikke flyet måtte nødlande på veien hit.

Lenke til kommentar
17 minutter siden, Tototre skrev:

@Revenger jeg takker ja til tilbudet.  Endelig!

Når det gjelder OSL og henting tror jeg nok at det blir Flytoget på @Zezeh denne gangen, eller billigvarianten til Vy.  Det er dritt kjøreforhold og lange køer for det minste stopp i området akkurat nå.  Jeg har heller ikke p eller t bil som ikke går så veldig bra på dagens føreforhold.  Vel, kunne fått låne en p bil bra en nabo om det hadde vært sommer.  Sånn type som bare kjører bilen når det er sol og tørre veier.  Velkommen til hovedstaden, da Zezeh, om ikke flyet måtte nødlande på veien hit.

Jeg hater fly.Med stor H.

Hater flyplass,hater kontroll,hater checkin,bagasje...har flyskrikk,vond i øre,all that shit..Longhaul?Sove tableter + vodka..

Fly har bli forsinkt for halv time.
Takk for du sier, @Tototre,Skal ta flytog.

land i 20 min,håper jeg

 

IMG_0506.jpeg

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Ah, @Zezeh har Bank Norwegian kortet, tenker jeg.  Typisk med flyforsinkelser oxo i sånt vær.  God tur!

Fly igjen til Oslo?Med ekstreme nød.Life or death.

Har bare kommer fordi jeg har bestille tid og støtte min vennina virkesomhet.Neste gang jeg kommer med Vy.

8 timer?Ja..men maks 500 kr,40 kr med bus til togstsjon kaffi,gratis wifi,kan sove,se på film..alltid om time.

Fikk plass med kortlesse hveralt.Ingen 2000 kr creampie i kveld..sniff..

 

 

 

Lenke til kommentar

@Zezeh vi klarer ikke føljetongen om din tur til Oslo helt minutt-for-minutt, men det er ikke så langt unna time-for-time.

Hva skjer nå?

Vil du at jeg skal finne fram universalkortet mitt og komme på besøk fem over midnatt?  Hvis det da ikke er sånn at du er som Askepott?  Du kjenner eventyret om hun som mistet sine fine klær da klokken slo tolv?  For om du oxo blir naken vet jeg ikke om jeg tør å komme siden det kun er et kaffetreff vi har snakket om inntil nå.  Du skal likevel ikke se bort fra at jeg kommer!

Lenke til kommentar
6 timer siden, Tototre skrev:

@Revenger jeg takker ja til tilbudet.  Endelig!

Når det gjelder OSL og henting tror jeg nok at det blir Flytoget på @Zezeh denne gangen, eller billigvarianten til Vy.  Det er dritt kjøreforhold og lange køer for det minste stopp i området akkurat nå.  Jeg har heller ikke p eller t bil som ikke går så veldig bra på dagens føreforhold.  Vel, kunne fått låne en p bil bra en nabo om det hadde vært sommer.  Sånn type som bare kjører bilen når det er sol og tørre veier.  Velkommen til hovedstaden, da Zezeh, om ikke flyet måtte nødlande på veien hit.

Tatt en tur fra Oslo S til Bygdøy.Det var nydelig ❤️

Og hjemme har null lyst til gå 800 meters,til treningsenter 😂

Men nope.Det er official.Jeg er slutt som gledespike,100%.

 

987083fa-3318-467c-896d-559752a8bba0.jpeg

Lenke til kommentar

Velkommen til østlandet og den mest aktive delen av http://www.noresk.com

Ja, det at du slutter som gledespike, eller opplevelsespike, som nok @Minuss og undertegnede vil begynne å bruke i noen utvalgte sammenhenger, kommer jo slett ikke i veien for mine planer med deg.  Jeg ønsker en kaffeprat.  Fortrinnsvis caffe latte.  Noen av mine venner sier at jeg er så urban.  Tror ikke de mener osloprovinsiell, men mer sånn Roma - Berlin - Paris 😁 Du har noen forretningsidéer å diskutere med meg.  Slike som ikke innebærer brudd på verken sexkjøpsloven eller hallikparagrafen.  @Karsten ser du hva du kan ha gått glipp av?

  • Like 1
Lenke til kommentar
42 minutter siden, Tototre skrev:

Velkommen til østlandet og den mest aktive delen av http://www.noresk.com

Ja, det at du slutter som gledespike, eller opplevelsespike, som nok @Minuss og undertegnede vil begynne å bruke i noen utvalgte sammenhenger, kommer jo slett ikke i veien for mine planer med deg.  Jeg ønsker en kaffeprat.  Fortrinnsvis caffe latte.  Noen av mine venner sier at jeg er så urban.  Tror ikke de mener osloprovinsiell, men mer sånn Roma - Berlin - Paris 😁 Du har noen forretningsidéer å diskutere med meg.  Slike som ikke innebærer brudd på verken sexkjøpsloven eller hallikparagrafen.  @Karsten ser du hva du kan ha gått glipp av?

Yes sir!

Kaffi er opp!
Jeg har en unfinished business her,vettu..men jeg gi deg en beskjed 😉

Ja..tatt meg 4 år til forbedre den forretingsidéer og jeg har den blueprint.Men vis du leter etter Termas..,du fa litt idea..😀

Zezee Consulting,at your servise.

Paris metro stinks,men Versailles er fantastik!

Tyskland i generall er blah,men må besøke Berlin..220 km i Autobahn,been there,done that🥰

Toscana (Firenze) og London,jeg er hjemme!Mini cab driver har gjørd en Fox safari i midt av byen!

Jeg har snakke med flere kolleger.Det er ingen A4 kunde lenger.Med du tjenner masse penger med druggies.Det er ikke min greie…Og det er flere små ting.Yrke har miste litt av magie til meg,det er mye tull og drama mellom jentene.

Jeg vil har ro og fred🙂

Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

og de kaller meg Mr. Riddle?😉

Det jeg mener er at ditt kallenavn viser til egenskaper ved ditt kreative og kunstneriske arbeide.  @anonymbruker som blir kalt for prinsen, og undertegnede som noen kaller den sorte hingsten, når ikke opp til knærne i verdivurderingen av deg og dine bidrag.  Vi har jo kun fått kallenavnene pga. ikoner/bilder.  Jeg vil heller ha et navn knyttet til personlige egenskaper, samme hvor rart, eller merkelig det måtte komme til å bli.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Morgen mine gutta ❤️

Fikk offisiel min siste hore oppdrag i går.Har gi han en godt erotisk massage (ingen sex,men han fikk en bj og sprut i ansikt mitt.🥰)

Jeg gjemmer den ekstra kortnøkkelen i en utmøblel,tok et bilde og sendte til han lokalisasjon.Null stress.

Ikke noe drastisk, ikke utsatt for vold,eller enten fant jeg en mann til å ta meg ut av dette livet. Jeg har penger og eiedom utenfor Norge,men det er famile min arv og hadde fra for.Bare en liten nøkkel slå av og that’s it.

Takk for den fantastisk og lærerik 7 år.
Nå det er tid for nye og spennende utfordring.
Når jeg kommer igjen til Oslo,kommer som sivil.

Hvis det er noen råd,spørsmål og noen ting jeg kan svare,bare skrikk 😄

Ps:Fikk en av den beste “treffsted” i går,by lykke.Skal ikke bruk selv,men vil anmbefale til mine vennina.Grønland perle 😉Med egen balkong !

 

Off til Komle middag land..😜

 

IMG_0531.jpeg

Lenke til kommentar

lykke til videre @Zezeh. kommantarer/historier/teorier fra aktive/pensjonerte jenter er nyttig i dette forumet synes jeg. vi horekunder burde ikke jage dem ut.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, nelson2 skrev:

Kjærlighet forplikter, og @Tototre er horekunde og betaler fordi han vil unngå forpliktelser, kle på seg buksa og gå hjem til sitt 🙂

grunnen til at han er en horekunde, er fordi han har for mye kjærlighet inni seg.
 

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, nelson2 skrev:

Kjærlighet forplikter, og @Tototre er horekunde og betaler fordi han vil unngå forpliktelser, kle på seg buksa og gå hjem til sitt 🙂

Takk for påminnelsen.

Sitter akkurat å lurer på hva jeg skal svare elskerinnen som ønsker besøk samtidig som jeg har avtalt med en av yndlingseskortene.

Livets verste dilemma?

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...