Gå til innhold

Norske Hanne


Alexalexander

Anbefalte innlegg

Heisann. Norske_Hanne her. 
Jeg er i  100% ekte vare og driver ikke med tull eller tøys. Artig å finne seg selv omtalt andre steder 😉

Endret av NorskeHanne
  • Like 5
Lenke til kommentar
8 timer siden, taloong skrev:

NorskeHanne, jeg har et enkelt spørsmål:

Hvordan kan du være på alle disse stedene som du annonserer at de er på samme tid?

Jeg er ikke på alle steder samtidig, men når man legger inn reiseplan så er det ikke mulig å dele opp hvor man har incall og hvor man kan ta outcall. Så da blir det mange steder for å dekke de stedene jeg er villig å reise til. Varierer jo om noen ønsler besøk hos seg eller vil komme til meg. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Jeg har møtt Hanne 2 ganger og kan gi en knallsterk anbefaling! Pen, elegant, ekte og seriøs + villig til å etterkomme mine litt rare kinks🙈

Mye sannsynlig at jeg kommer til å treffe igjen

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Educate me: "sparer ut håret@? 

Minner meg litt om den gamle slageren: jeg gikk meg en tur på stranda, pellte fittehår, ti øre håret og faen å d'går!

Lenke til kommentar
9 timer siden, NorskeHanne skrev:

Vi kan gjerne ta en reprise av sist….sparer ut håret her nå 😉😘

Sparer du lengde?? Fantastisk!! 😀😀 Sist var veeeeeldig bra, en reprise tar jeg gjerne 😇

  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Revenger skrev:

Educate me: "sparer ut håret@? 

Minner meg litt om den gamle slageren: jeg gikk meg en tur på stranda, pellte fittehår, ti øre håret og faen å d'går!

Er det ikke bare å legge sammen 2+2 når nicket mitt er «Longhairlover»?🙃

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Longhairlover85 skrev:

Sparer du lengde?? Fantastisk!! 😀😀 Sist var veeeeeldig bra, en reprise tar jeg gjerne 😇

😜😜

  • Like 2
Lenke til kommentar

Hun er ekte, eldre norsk dame som leverer som avtalt. Møtte henne for over 1 år siden. Ren og pen, god samtalepartner også. Var heller ingen rush med tid, betalte for 30 men var med henne lenger, var opptatt av at jeg skulle ha det bra 👍 

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Savitar skrev:

Hun er ekte, eldre norsk dame som leverer som avtalt. 

Det var da voldsomt, jeg vil vel ikke kalle Hanne for en eldre dame. Hun skiver i annonsen sin at hun er 43 år.  Moden dame er vel et bedre ord, hvis man må karakterisere alder med ord.

Endret av Langbein
  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Langbein skrev:

Hun skriver i annonsen sin at hun er 43 år. Det var da voldsomt, jeg vil vel ikke kalle Hanne for en eldre dame. Middelaldrende er vel et bedre ord, hvis man må karakterisere alder med ord.

Jo det er riktig det du sier langbein. Kanskje jeg skulle ha brukt alder fremfor beskrivelse. Beklager

  • Like 2
Lenke til kommentar

Eldre faktisk 😅 Stemmer at jeg er 43, men så langt er jeg ganske heldig med å stadig få høre at jeg ser yngre ut. Ingen grå hår eller rynker så langt. Moden kan jeg gå med på. 
Artig at det er flere av dere jeg har møtt og selvsagt stas at dere likte serveringen. Klarer selvsagt ikke å kjenne dere igjen da dere åpenbart ikke bruker nick når dere kontakter meg ellers 😎

  • Like 3
Lenke til kommentar
44 minutter siden, NorskeHanne skrev:

Eldre faktisk 😅 Stemmer at jeg er 43, men så langt er jeg ganske heldig med å stadig få høre at jeg ser yngre ut. Ingen grå hår eller rynker så langt. Moden kan jeg gå med på. 
Artig at det er flere av dere jeg har møtt og selvsagt stas at dere likte serveringen. Klarer selvsagt ikke å kjenne dere igjen da dere åpenbart ikke bruker nick når dere kontakter meg ellers 😎

Vi har ikke møttes enda Hanne, men jeg har sett på annonsen din en stund og kommer til å ta kontakt med deg ved en anledning 😉 kan du si noe om hvor du har incall, da mener jeg kommune ikke adressen 👍 send gjerne PM hvis du ikke vil gå ut med det åpent i forumet.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...