Gå til innhold

Feilpostet innlegg


Tototre

Feilpostet PM som innlegg  

14 stemmer

  1. 1. Har du funnet PMen som ble feilpostet?

    • Ja
      2
    • Nei
      8
    • Den fins ikke
      1
    • Vet ikke
      3


Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Langbein skrev:

Hvor kan man få treffe denne latina damen @Zezeh mon tro? Hun virker å være ei trivelig og flott dame som jeg svært gjerne kunne tenke meg å få stifte nærmere bekjentskap med.

Annonserer hun noe sted? Har hun lyst til å ta turen nordover til Tromsø for å få oppleve den flotte naturen, se på Ishavskatedralen og spasere over Tromsøbrua. Eller holder hun seg kun sørpå?

Noen som vet?

Nå jeg bestemme a ta turen til Tromsø,jeg gi beskjed.Jeg har venner som jeg må besøke.Det jeg kan ikke gjør for sømmer.Jeg er ikke eskort fulltid og ikke sikker vis jeg er til treffe etter 01/03.

Men takk til din interesse.


@TototreNå du har tid,skjekk din pm.🚩🚩

Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

@Tototre Nå har jeg nettopp stemt som  horekunde nr. 10 på undersøkelsen din. Målsettingen din er da oppfylt så vidt jeg kan skjønne.  Får vi da se din feilpostede PM her til almenn beskuelse og forlystelse? Jeg tipper at den var til @Zezeh

Ah, jeg har et litt frynsete forhold til regler jeg lager selv.  La PM ut i natt før jeg la meg.  Du får gjette deg til hvilket innlegg det er.

  • Sad 2
Lenke til kommentar
13 timer siden, Tototre skrev:

Zezeh, det kler deg egentlig godt når du er litt sint.  Jeg kan nesten høre deg snakke som en mitraljøse.

Du skiller deg litt ut utseendemessig fra andre latinaer jeg besøker.  Mye lenger hår!  Liker det, men må jo være litt av en jobb.

Kanskje treffes vi snart?  Jeg kommer til å bestille som vanlig kunde når du annonserer så du ikke får vite hvem jeg er.  Så si fra når du har en kontaktannonse med mobilnummer, please ❤️

IMG-20240111-WA0000.jpg.aa4a067642aaaf662a2e687be5ed8893.jpg

@Langbein dette var PMen

Jeg er ikke så grov i PM som mange tror.  Fører stort sett det samme sobre språket.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Ja, du virker å være en Gentleman med stor G, @Tototre.

Og så har din inntreden her på forumet ført til enormt stor aktivitet. Det er det sikkert flere enn meg som er enig i og vil takke deg for! Forumet var heller dødt før du kom, nå er det mye liv og røre takket alle dine mer eller mindre  seriøse og gode og mindre gode humoristiske innlegg. Sånt elsker vi gamle forumbrukere som har vært på dette og tidligere forum i snart en mannsalder. Well done good man, fortsett slik!

Endret av Langbein
  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Vel, takk.

@Langbein.  Du skjønner at jeg kjører en Å P E N H E T S K A M P A N J E som statsminister Jonas Gahr Støre, og ikke minst helse- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol sikkert kunne lært litt av.  Dette kan virkelig gå rett i grøfta før vi aner ordet av det, men inntil da er det interessant å se hvor lenge det går å skrive om eskorter, dele adresser, bilder og det som liksom skal være ekte erfaringer fra møter.  Masse linker blir jo oxo delt her nå.  Utenom de satans Personlig Meldinger (PM) som alltid var vært stedet hvor de "hemmelige" og "verdifulle" opplysningene har blitt delt.  Jada, det er ikke dødt der nå heller, men mye har kommet ut i åpent forum.  Og det syns ALLE er interessant.

Kanskje blir http://www.noresk.com bedt av noen om å rydde opp i dette kaoset.  Kanskje ikke?  

Om forumet blir stengt av en eller annen grunn en dag, så vet jeg at det kommer til å oppstå lignende et annet sted.  Behovet for denne informasjonen vil ikke la seg stoppe.  Jeg tror forresten av eierne bak begynner å merke et hopp i reklameinntektene nå, så kanskje det kommer en administrator snart?

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Langbein skrev:

Du ville være den perfekte admin her inne, @Tototre. Faktisk så trodde jeg at du allerede var det, så ryddig og struktert som du er.

Vel, for en tid tilbake etterlyste jeg en blond sekretær for å hjelpe til meg kombinert BJ og skriving.  Nå ser det ut til at jeg får en assistent med store pupper.  Men hun er ikke blond.  Frynsegoder som kommer med oppdraget etter det jeg forstår.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 13.2.2024 den 16.31, Tototre skrev:

Vel, for en tid tilbake etterlyste jeg en blond sekretær for å hjelpe til meg kombinert BJ og skriving.  Nå ser det ut til at jeg får en assistent med store pupper.  Men hun er ikke blond.  Frynsegoder som kommer med oppdraget etter det jeg forstår.

Det varte akkurat i tre dager.  Så ble det noe MeToo og hun gikk.  Trenger en ny sekretær som kanskje er noe mer blond og ikke like skarp i hodet som hun jeg hadde.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 time siden, LoveOWO skrev:

Så sekretæren med mørkt hår og store pupper er ikke å anbefale? 

Joda, til det arbeidet som blondiner er best til er det 0 problem.  Det strandet på arbeidsbetingelsene.  http://Www.noresk.com hadde ikke fått verneomvudet på plass, så jeg fikk skyllebøtten i eget fang.  Inngikk selvsagt en minnelig løsning, som selv om den var kostbar for meg, holder den i alle fall saken utenfor rettsvesenet i framtida.  

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...