Gå til innhold

Feilpostet innlegg


Tototre

Feilpostet PM som innlegg  

14 stemmer

  1. 1. Har du funnet PMen som ble feilpostet?

    • Ja
      2
    • Nei
      8
    • Den fins ikke
      1
    • Vet ikke
      3


Anbefalte innlegg

Hvem er det som ikke har postet feil på dette forumet noen gang?

Jo, de som aldri har skrevet noe.

Flere andre har postet innlegg som de etterpå har angret, men det blir bare liggende og en må leve med det.  Det kan være.gøy å lese.

I dag morges skrev jeg en PM til en svært aktiv kvinne om dagen.  Trykket send og fikk nesten hjertestans!  Hva, har jeg lagt den private meldingen ut som innlegg i en tråd på Fillene fyker?

Søren

Helvete

Kan jeg leve med det?

Ja

  • Haha 4
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å legge ut hele det feilpostede innlegget her om det er minst 10 personer som svar på undersøkelsen over.  Akkurat nå er det bare tre som har svart.  Klokka er 23.58 10.02.24

  • Like 1
Lenke til kommentar

Nå tror jeg kanskje ikke at @Zezeh er den som kommer til å hisse seg aller mest opp over at jeg postet feil, men for meg føltes det nok mye verre enn jeg håper det vil føles for henne når det blir offentliggjort her når det er 10 stk som har stemt.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tototre skrev:

Nå tror jeg kanskje ikke at @Zezeh er den som kommer til å hisse seg aller mest opp over at jeg postet feil, men for meg føltes det nok mye verre enn jeg håper det vil føles for henne når det blir offentliggjort her når det er 10 stk som har stemt.

Woot woot?

 

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Tototre skrev:

Vent og se 😘

Håper du har ikke send ut den bilde jeg er i trekant med 2 mann i midt DP..🤫😳😫

Lenke til kommentar

Den ble ikke feilpostet som et innlegg likevel.  Dette er en PM fra meg sendt tidlig på morran.  For meg så det ut som et innlegg.  I hvilken tråd?  Achhxxx, dette ville jeg ikke at andre skulle få se.  At jeg chatter med den gale damen fra vest.  Hjertet mistet et par slag.  Nå har det gått mer enn et halvt døgn, og det går an å dele det likevel.  Det ble ikke feilpostet 😂

Nå har jeg full kontroll, og @Zezeh sitter spent og venter, ikke sant?

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Zezeh, det kler deg egentlig godt når du er litt sint.  Jeg kan nesten høre deg snakke som en mitraljøse.

Du skiller deg litt ut utseendemessig fra andre latinaer jeg besøker.  Mye lenger hår!  Liker det, men må jo være litt av en jobb.

Kanskje treffes vi snart?  Jeg kommer til å bestille som vanlig kunde når du annonserer så du ikke får vite hvem jeg er.  Så si fra når du har en kontaktannonse med mobilnummer, please ❤️

IMG-20240111-WA0000.jpg.aa4a067642aaaf662a2e687be5ed8893.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Zezeh, det kler deg egentlig godt når du er litt sint.  Jeg kan nesten høre deg snakke som en mitraljøse.

Du skiller deg litt ut utseendemessig fra andre latinaer jeg besøker.  Mye lenger hår!  Liker det, men må jo være litt av en jobb.

Kanskje treffes vi snart?  Jeg kommer til å bestille som vanlig kunde når du annonserer så du ikke får vite hvem jeg er.  Så si fra når du har en kontaktannonse med mobilnummer, please ❤️

IMG-20240111-WA0000.jpg.aa4a067642aaaf662a2e687be5ed8893.jpg

🥰

Faktisk,det kan bli en godt eksempel hvordan en ekte gentleman må bestille en tid og fa VIP service!

Har du tenke a bli en Mentor (for real?)..det er veldig lett å fa en ebook plubliset og selger det i amazon. 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg kan legge til at det ikke har manglet på mld som advarer meg mot deg @Zezeh.  Og jeg husker annonsene dine på RE både i hjembyen din og Oslo.  Men jeg syns du er vakker og absolutt en spennende kvinne.  Ikke typisk A4-gledespike.  Derfor kommer jeg til å ta alle sikkerhetsforanstaltninger og avledningsmanøvere i bruk i de neste 10 dagene.  Og har lyst til å møte deg.

Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg kan legge til at det ikke har manglet på mld som advarer meg mot deg @Zezeh.  Og jeg husker annonsene dine på RE både i hjembyen din og Oslo.  Men jeg syns du er vakker og absolutt en spennende kvinne.  Ikke typisk A4-gledespike.  Derfor kommer jeg til å ta alle sikkerhetsforanstaltninger og avledningsmanøvere i bruk i de neste 10 dagene.  Og har lyst til å møte deg.

❤️

Absolutt ikke A4 eskort,eller ikke A4 menneske..Jeg synes jeg er en 5 i utseende og det er bra nok for meg,men jeg har mye andre talenter som fylt opp den andre 5 som mangler 😊

 

Lenke til kommentar
25 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg kan legge til at det ikke har manglet på mld som advarer meg mot deg @Zezeh.  Og jeg husker annonsene dine på RE både i hjembyen din og Oslo.  Men jeg syns du er vakker og absolutt en spennende kvinne.  Ikke typisk A4-gledespike.  Derfor kommer jeg til å ta alle sikkerhetsforanstaltninger og avledningsmanøvere i bruk i de neste 10 dagene.  Og har lyst til å møte deg.

@Tototre du holder på å bli min bror nå..kan jeg kalle deg charles?🫅

Lenke til kommentar
7 timer siden, anonymbruker skrev:

@Tototre du holder på å bli min bror nå..kan jeg kalle deg charles?🫅

Jeg er ikke komfortabel med at en som ikke er min bror kaller meg bror, sånn som mange kriminelle, unge, uerfarne menn gjør.  Det synes å være en motegreie.  Dessuten er ikke jeg, en folkets mann, kongelig.

Tror kanskje det nærmeste du kan komme ditt ønske er noe i retning av blodsbror?  Men det skjer ikke før tidligst i august.  Kanskje vi skal få @Zezeh til å overvære ritualet da?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg er ikke komfortabel med at en som ikke er min bror kaller meg bror, sånn som mange kriminelle, unge, uerfarne menn gjør.  Det synes å være en motegreie.  Dessuten er ikke jeg, en folkets mann, kongelig.

Tror kanskje det nærmeste du kan komme ditt ønske er noe i retning av blodsbror?  Men det skjer ikke før tidligst i august.  Kanskje vi skal få @Zezeh til å overvære ritualet da?

Som Frimur?Hell ja!Må har the goat!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kupper @Zezeh ritualet med å dele blod med et ellet annet hokus pokus voodoo-aktig fra Sør-Amerika, iblandet litt godt, gammeldags kristent frimureri i Europa.  Nei takk, ikke geit skal slaktes her!  Men du kan bli med, se og lære til en annen gang.

Endret av Tototre
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Selvfølgelig kupper @Zezeh ritualet med å dele blod med et ellet annet hokus pokus voodoo-aktig fra Sør-Amerika, iblandet litt godt, gammeldags kristent frimureri i Europa.  Nei takk, ikke geit skal slaktes her!  Men du kan bli med, se og lære til en annen gang.

Da du skuffe meg..😞the goat er en vits mellom frimurer.Og det er ingentig a gjør med slaking av dyr..mener heg den Goat som folk tror det er inne en skjult rom ned en lodge…😂

Og i afriskanske og latino amerikansk ritualer,blød er tatt fra dyr ,men kjøtt er brukt til mat og skin/pels til klær eller dekorasjon.Det er same process som hallal kjøkt,men respect for dyr.Det er ikke hokus pokus.Vodoo er fra Haiti,faktisk.

 

Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Jeg er ikke komfortabel med at en som ikke er min bror kaller meg bror, sånn som mange kriminelle, unge, uerfarne menn gjør.  Det synes å være en motegreie.  Dessuten er ikke jeg, en folkets mann, kongelig.

Tror kanskje det nærmeste du kan komme ditt ønske er noe i retning av blodsbror?  Men det skjer ikke før tidligst i august.  Kanskje vi skal få @Zezeh til å overvære ritualet da?

kongen av noresk.com, uten tvil👑

jeg tror du sikter til santeria, som er en blanding av kristendom og afrikansk gudetro.

santeria kommer fra cuba, men finnes i beslektede former på haiti, i brazil og di spansk talende delene av usa.
di har mange ritualer, som for eksempel sort magi, som kan kaste forbannelser over fiender.
det finnes forskjellige former av santeria.
å bruke en vinning anses som lite klokt, da slike ting kan vende mot den som kaster forbannelsen.

den mest kjente formen av santeria kommer fra haiti, og det er den vi tenker på når vi snakker om voodoo.

vi trenger ei dame fra haiti til å overvære ritualene!

@Zezeh er også velkommen😉

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, anonymbruker skrev:

kongen av noresk.com, uten tvil👑

jeg tror du sikter til santeria, som er en blanding av kristendom og afrikansk gudetro.

santeria kommer fra cuba, men finnes i beslektede former på haiti, i brazil og di spansk talende delene av usa.
di har mange ritualer, som for eksempel sort magi, som kan kaste forbannelser over fiender.
det finnes forskjellige former av santeria.
å bruke en vinning anses som lite klokt, da slike ting kan vende mot den som kaster forbannelsen.

den mest kjente formen av santeria kommer fra haiti, og det er den vi tenker på når vi snakker om voodoo.

vi trenger ei dame fra haiti til å overvære ritualene!

@Zezeh er også velkommen😉

Santeria er ikke brukt i Brasil.Kandomble,Umbanda,Kimbanda og Batuke i Sør.

Det er ikke same,men lett a mikse opp 😊

Lenke til kommentar

Hvor kan man få treffe denne latina damen @Zezeh mon tro? Hun virker å være ei trivelig og flott dame som jeg svært gjerne kunne tenke meg å få stifte nærmere bekjentskap med.

Annonserer hun noe sted? Har hun lyst til å ta turen nordover til Tromsø for å få oppleve den flotte naturen, se på Ishavskatedralen og spasere over Tromsøbrua. Eller holder hun seg kun sørpå?

Noen som vet?

  • Like 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, Tototre skrev:

Jeg har tenkt å legge ut hele det feilpostede innlegget her om det er minst 10 personer som svar på undersøkelsen over.  Akkurat nå er det bare tre som har svart.  Klokka er 23.58 10.02.24

@Tototre Nå har jeg nettopp stemt som  horekunde nr. 10 på undersøkelsen din. Målsettingen din er da oppfylt så vidt jeg kan skjønne.  Får vi da se din feilpostede PM her til almenn beskuelse og forlystelse? Jeg tipper at den var til @Zezeh

Endret av Langbein
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...