Gå til innhold

Forretningsreise :-)

thorm

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Burt_Reynolds skrev:

Det har aldri jeg heller. Men det er ikke heller nødvendig, virker det som.

di har kameraer satt opp, så di kan se kunden før han kommer inn døren.
da får di tid til å ta en avgjørelse om di vil treffe personen i korridoren.
skulle prinsessen bli ranet eller mishandlet så vil operatør kreve bevis.
etter det er bevist, så vil operatøren gjøre det som kriminelle gjør.
utpressing (bot) , trusler om vold, eller trakassering.

det du gjorde galt / riktig @Burt_Reynolds var å skrive en ærlig anmeldelse.
ærlighet varer lengst, men konsekvensen av ærlighet er å fornærme bakmenn / operatør.

jeg tror det ordner seg, og ikke tenk for mye på det.
operatører vil ikke tiltrekke seg for mye oppmerksomhet.
fordi det er mer kriminelt å være operatør enn kunde.

vi støtter deg burt!
men kanskje lurere å skrive i riddles, når mann skal skrive om jenter som styres av operatør.

jeg har selv problemer med en operatør, vi tåler ikke trynet på hverandre.
personen mener jeg korrumperer jentene.
noe jeg ikke kjenner meg igjen i.
men jeg holder meg unna di jentene, alle taper.

jeg har også godt forhold til en operatør som kjenner igjen nummeret mitt, og gir meg pris avslag.
noe jeg aldri tar imot. viser meldingen til prinsessen, og ber dem beholde resten.

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg har vært hos en mengde operatørstyrte damer både her i landet og utenlands, men har så langt ikke hatt noen problemer med det.  Liker det likevel ikke noe særlig.  Og mange av de selvstendige blir kontaktet og forsøkt presset inn i organisert virksomhet.  Det er jo her onkel og tante burde satt inn støtet for fullt.  Lavere terskel for sexarbeiderne til å melde fra anonymt og få beskyttelse, og mer innsats fra politiets side på å bryte nettverkene.  

Var med en sexarbeider i Oslo for et par år siden som hadde operatør og sikkerhetsnettet dette gav.  Første gangene hun jobbet der.  Så gikk hun selvstendig.  Og ble plaget og forfulgt av de som mente de skulle ha sin andel av hva hun jobbet inn, selv om hun nå gjorde alt selv.  Hun har sluttet å komme til Norge.

Lenke til kommentar
På 10.2.2024 den 14.21, Tototre skrev:

Takk for den.

Ja, for en måned siden var det en 22-årig jente, som jobber i barnehage, jeg snakket med på snapchat og fikk nakenbilder og film (som jeg ikke betaler for) som plutselig utbrøt: Du lever jo livet som om du er med i en film!

@Tototre Jeg har en oxo en 22åring som jobber i bhg på snap. Liker hingster, så kunne nok falle for deg. artig om d var samme😁 

ellers skeptisk til kamera, men aldri opplevd noe trøbbel selv om besøket var hos organiserte. Er vel ikke viktig eller rik nok. Eller så kanskje jeg bare er en enkel hyggelig kunde. Noen fordeler må den lille mann ha.

Lenke til kommentar