Gå til innhold

Hva gjør vi med tips om steder som er overvåket av onkel?


Tototre

Fortelle om hvor politiet jobber med bestemte saker  

27 stemmer

  1. 1. Hva tenker du om å formidle mistanker om steder som kan være overvåket?

    • da skal det være svært håndfast, siden det ødelegger butikken
      8
    • fint å få beskjed om risikoadresser. Eskorten bør flytte
      14
    • det bør ikke formidles selv om det er riktig
      1
    • vet ikke
      4


Anbefalte innlegg

3 timer siden, Tototre skrev:

Nå er jeg på stedet for kalibrering av klokker.

Har du med cash for sexkjøpet?

Mange har melst sin ankomst.  Om jeg ikke tar feil er våde @Langbein, @Påsan. og @Solan i farta.  Utforderer oxo @larsen-008 til å bli med for å lære.  Nytt forummedlem!

@Tototre jeg skulle gjerne ha møtt opp på Oslo s idag på ditt spennende oppdrag. Dessverre var flybilletten fra Tromsø til Oslo litt for dyr for meg. Men det blir sikkert flere sjanser. Hvordan gikk det med oppdraget?

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Idaws skrev:

Kjøp av sex prioriteres ikke av politiet. 
Så lenge det ikke foregår salg av mindreårige eller menneskehandel, så bryr ikke politiet seg. 
Brennpunktdokumentaren fikk få eller ingen konsekvenser for massasjesalongene. Fordi politet ikke bryr seg om en haug med middelaldrende damer som selger massasje og sex i forholdsvis ordnede former. 

Når politet velger å bruke ressurskrevende og dyre tiltak som spaning, så er det ikke Rosita som selger sex i en leilighet som er målet. Det handler nok om narkotika eller annen organisert kriminalitet. 

Nå har jeg spurt informanten hva han tenker om dette.  Selv har jeg aldri vært på adressen, det betyr at om du vil være helt sikker på å unngå dette så er det jo bare å se hvor jeg har vært og om de annonserer når du skal ut på treff😁

Det der kom kanskje litt feil ut, men sånn er livet av og til.  Støtter analysen til @Idaws.  Derfor bør vi kanskje se etter tegn på annen type kriminalitet knyttet til stedene vi besøker.  Og droppe besøk nr to om det er mye shady aktivitet (unntatt om det er dette du driver med, da.  Jeg er jo ikke helt førstereis, så vet jo at mange av dere ikke er mors beste barn, men har vært tatt for både det ene og det andre, noen har t.o.m. sittet inne fordi de hadde for dårlig advokat.)

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

@Tototre jeg skulle gjerne ha møtt opp på Oslo s idag på ditt spennende oppdrag. Dessverre var flybilletten fra Tromsø til Oslo litt for dyr for meg. Men det blir sikkert flere sjanser. Hvordan gikk det med oppdraget?

Godt å høre at det er liv i deg!  Ble noe bekymret for om at ville komme nok backup, men med mesterdetektiven @Solan og utkledningsmesteren @Påsan (han med løsnese og avis med hull) var vi godt bemannet for oppdraget.  Nå kan vi opplyse at det ble abortert.  @Påsan fikk et annet viktig oppdrag, og på samme tid ble @Solan nærmest avslørt av et par gorillalignende typer, antakelig narkomane som trodde at her var det cash å finne.  De har nese for sånt.  Og vi hadde jo masse cash med oss siden vi skulle besøke den vi skulle besøke.  Så bookingen ble ikke gjennomført i dag.  Har valgt den enkle, REAM1000-løsningen, å la informanten finne ut litt mer og melde tilbake.  Om den nye intelen er mangelfull vil tilgjengelige mannskaper kunne bli innkalt til nytt oppdrag.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Informanten har ikke noe mer å tilføye, men antar at det ikke er menneskehandel som er i politiets søkelys.  Antakelig kun det generelle, mørke og dystre bakgrunnsmiljøet som onkel finner interessant.  Skulle dette endre seg vil vi nok kunne lese om det her på http://www.noresk.com før det kommer i http://www.vg.no http://www.db.no http://nrk.no og http://www.af.no

Det er ikke i hovedstaden.  Men om du tar toget herfra og kjører gjennom en tunnel som kommer du til en annen, tilstøtende stasjonsby.

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Revenger skrev:

Litt funny, vi er purkens beste kilde😩

Litt av livets dilemma, det der.  Hobbyen i mørket, eller hobbyen i fullt dagslys?  Det er nok de som skygger langt unna http://www.noresk.com, men på samme tid så kommer det nye hver eneste dag nå, og brukervennligheten øker.

Endret av Tototre
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 8.2.2024 den 0.56, Gaggball skrev:

Vanskelig spørsmål å svare på.

Hadde nok ikke lagt det ut offentlig, men holdt det innad i en liten krets av folk man kjenner/stoler på etc

Hvem kan man stole på her?

I forhold til mennene som er her er jeg superparanoid.  Stoler kun på de to andre her som har hatt pikken i samme dame som meg i samme rom, mens jeg har sett det.  De vet hvem jeg er.  Og jeg vet hvem de er.  Du kan være hvem som helst.  Du som sender meg PM og vil vite hvor dette stedet er.  Nå har jeg sendt melding til en bruker som kanskje har vært der.  I alle fall har han skrevet en livaktig anmeldelse som tyder på det.  Så vil jeg se, eller lese hva han tenker om påstanden om at stedet er overvåket.

@Gaggball du hadde nok fått svar om du spurte meg, men jeg stoler ikke 100% på deg, vettu :-)  Der har jeg et krav.

Endret av Tototre
  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Har sendt en PM til en som sier at han har vært hos eskorten flere ganger.  Med anbefaling.  Men ikke fått svar.  Kanskje han er onkel?  eller syns dette begynner å bli for nærgående, så da er det jo alltid tryggest å synke ned i det store, mørke dypet. Det har jeg forståelse for, og skal ikke mase mer etter dette.  Nå kan vi jo aldri si hvem du er, for jeg har fått deg til å tape ansikt.  Hadde vi vært japanere alle mann måtte du kanskje begått harakiri for å gjenopprette æren ?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...