Gå til innhold

Frøken Synnøve


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Ringte henne for ei uke side for treff. Hun sa at hun ville ha forskudd.  Jeg sa høflig nei. Det virket som om at hun ble irritert . Hun sa at jeg ikke skulle ringe igrulbakeog la på. Er detnoen som har opplevd henne slik ?

Lenke til kommentar

Da er det nok du som sa noe feil/galt. Hun har aldri krevd forskuddsbetaling men betaling når du kommer i døra med engang. Sikker på at du ikke var full eller rusa når du ringte?

Lenke til kommentar
På 7.2.2024 den 13.00, Apeesel skrev:

Da er det nok du som sa noe feil/galt. Hun har aldri krevd forskuddsbetaling men betaling når du kommer i døra med engang. Sikker på at du ikke var full eller rusa når du ringte?

Hei 

Jeg verken går på knark eller alkohol. 

. Syntes at det var bare merkelig 

Lenke til kommentar
50 minutter siden, Hore bukk skrev:

Hei 

Jeg verken går på knark eller alkohol. 

. Syntes at det var bare merkelig 

Hei

Kanskje jeg ordla meg feil. Misforståelse. Kanskje jeg skal prøve på nytt.  Være forsiktig og ydmyk 

Lenke til kommentar
5 timer siden, Hore bukk skrev:

Hei

Kanskje jeg ordla meg feil. Misforståelse. Kanskje jeg skal prøve på nytt.  Være forsiktig og ydmyk 

G

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
På 8.2.2024 den 15.26, Hore bukk skrev:

Hei 

Jeg verken går på knark eller alkohol. 

. Syntes at det var bare merkelig 

Hei 

Var I kontakt med henne 2 dager side. Hun vill ha 12 timers varsel på treff. Fikk 2 meldinger som jeg synes var merkelig.  Du har ett poeng med adhd og asberger + rus. . Hun virket litt ovenpå. At hun vet at hun et populært og attraktiv  virker som på meg. Men for all del. Hun er jo fin

Lenke til kommentar
2 timer siden, Hore bukk skrev:

Hei 

Var I kontakt med henne 2 dager side. Hun vill ha 12 timers varsel på treff. Fikk 2 meldinger som jeg synes var merkelig.  Du har ett poeng med adhd og asberger + rus. . Hun virket litt ovenpå. At hun vet at hun et populært og attraktiv  virker som på meg. Men for all del. Hun er jo fin

Vi kreves forhandsbetaling nå vi synes kunde er plagsom i tlf.De slutt samtale og ingen plagge oss mer.

 

Lenke til kommentar

Denne Synnøve er stein hakke gal ellers så går hun på noe. Møtt henne en gang, aldri mer. Utseende er det ingenting å si på. 

Lenke til kommentar
På 17.2.2024 den 0.43, Einarelg skrev:

Denne Synnøve er stein hakke gal ellers så går hun på noe. Møtt henne en gang, aldri mer. Utseende er det ingenting å si på. 

Hvordan var hun stein hakke gal? Personlig syntes jeg gærne jenter er topp i køya og jeg har vurdert en tur til henne en stund, men er hun typ C.Borthen gærn,

så er det greit å styre unna.

  • Like 1
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Jeff Pezos skrev:

Hvordan var hun stein hakke gal? Personlig syntes jeg gærne jenter er topp i køya og jeg har vurdert en tur til henne en stund, men er hun typ C.Borthen gærn,

så er det greit å styre unna.

Hei 

For min del går jeg til jentene  hver 2-4 månede. Da må man være trygg på jenta er bra og hyggelig.  Da ender man opp med de kjente og de som man føler seg trygg på. Ikke ett dopphaug. Uten at jeg sikter til noen spesielle 

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Hore bukk skrev:

Hei 

For min del går jeg til jentene  hver 2-4 månede. Da må man være trygg på jenta er bra og hyggelig.  Da ender man opp med de kjente og de som man føler seg trygg på. Ikke ett dopphaug. Uten at jeg sikter til noen spesielle 

Har gåtti mange år til ei Portugisisk dame  som jobber til vanlig i ei skjøhetsalong med spesialfelt øyenvipper . Hun føler jeg meg trygg på og hun er hyggelig og høflig 

Lenke til kommentar
11 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Hvordan var hun stein hakke gal? Personlig syntes jeg gærne jenter er topp i køya og jeg har vurdert en tur til henne en stund, men er hun typ C.Borthen gærn,

så er det greit å styre unna.

Hun stilte utrolig mange rare spørsmål om alt og ingenting. Hvis jeg ikke svarte slik hun forventet ble hun lettere irritert. Det hele ble skikkelig turnoff. Jeg var der for å pule, ikke svare på spaca spørsmål. Har aldri vært borti slik merkelig oppførsel noen gang. Rett og slett ubehagelig var det. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Er det en jeg aldri skal møte er det hun Synnøve. Var litt nysgjerrig på hun tidligere, og begynte å følge hun på Facebook. Hun bare posta scam. Bla frk.Lene eller hva hu het (mest sannsynlig feil navn) husker ikke farta . Jeg sa ifra til hun at den profilen hun poster er scam. Hun ble dritforbanna og begynte å skjelle meg ut 😂 er nok hu som har laget noen ekstra scam profiler. Søkte opp scam profilen på maltego. Var ganske mange som hadde blitt scammer av denne profilen. Frk lykke eller no sånt var det . Jeg tenker siden Synnøve blir så sint når man påpeker scammen hun legger ut. Så holder det meeeer en nok for meg. Ønsker hu og vennina hennes lykke til jeg. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...