Gå til innhold

Helnorsk Frøken


daxi

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med på Helnorsk Frk på RE en stund. Tok meg endelig råd til 90 min out m/anal - ble hele 6 700!

Ble ganske skuffa da det viste seg at hun var litt for rar for min smak. Passiv - "hva vil du gjøre?". Mulig min reaksjon kan forklares med smak og behag og utfall av aldersforskjell på nær 20 år...

For min del ble det om å gjøre å bli ferdig med sexual. Anal (som jeg hadde bet for) gadd jeg ikke prøve engang.

Pratet en del resten av tiden. Følte at jeg ga henne litt gode råd om hennes virksomhet, som hun så ut til å ta svært seriøst og ønsket å drive helt lovlig. Pluss i boka for det!

Hun er - slik jeg ser det - en litt spes jente som vet hva hun vil, og ser ut til å få det til. Men for min del var det bortkastede penger. Jeg liker jenter som er litt mer med og tar litt mer initiativ.

Endret av daxi
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, daxi skrev:

Jeg har fulgt med på Helnorsk Frk på RE en stund. Tok meg endelig råd til 90 min out m/anal - ble hele 6 700!

Ble ganske skuffa da det viste seg at hun var litt for rar for min smak. Passiv - "hva vil du gjøre?". Mulig min reaksjon kan forklares med smak og behag og utfall av aldersforskjell på nær 20 år...

For min del ble det om å gjøre å bli ferdig med sexual. Anal (som jeg hadde bet for) gadd jeg ikke prøve engang.

Pratet en del resten av tiden. Følte at jeg ga henne litt gode råd om hennes virksomhet, som hun så ut til å ta svært seriøst og ønsket å drive helt lovlig. Pluss i boka for det!

Hun er - slik jeg ser det - en litt spes jente som vet hva hun vil, og ser ut til å få det til. Men for min del var det bortkastede penger. Jeg liker jenter som er litt mer med og tar litt mer initiativ.

Takk for anmeldelsen. 26 år som står på profilen er riktig da? Også følte du da hun gjør dette kun for å tjene penger? Og hva mener du at hyn vat hva hun vil? Hva er det som hun vil da?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Dere må slutte å betale slike vanvittige summer, spesielt for søppel.

SÅ mye?! Også var du ikke fornøyd med tjenesten engang?!

1500 for en halvtime, 2000 for en time, er mer enn nok! Og da skal tjenesten holde et høyt nivå, ellers kan prisen være 800/1200,-.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, TerjeNilsen skrev:

Dere må slutte å betale slike vanvittige summer, spesielt for søppel.

SÅ mye?! Også var du ikke fornøyd med tjenesten engang?!

1500 for en halvtime, 2000 for en time, er mer enn nok! Og da skal tjenesten holde et høyt nivå, ellers kan prisen være 800/1200,-.

Ja, at noen betaler slike summer er svært irriterende for oss som skal kjøpe tjenestene, fordi det ødelegger markedet. Jeg blar konsekvent forbi annonsene fra norske, pga den store avstanden som må være mellom price and performance. Det burde være opplagt at når den ene tilbyr en halvtime til 1000 og den andre en halvtime til 3000, er det noe som skurrer. Spesielt når den første har mange positive anmeldelser, mens den andre er ny på markedet.  

  • Like 2
Lenke til kommentar

Enhver tilbyder må selv bestemme sine priser, så blir opp til potensielle kunder om man gidder å bla opp. Her var det kjøring og extra tilvalg som dro det opp en del.

Men høy pris setter jo litt forventninger. Kjøpes en dyr vin på polet har man gjerne høyere forventninger enn noe till 100 kr.

  • Confused 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, daxi skrev:

Enhver tilbyder må selv bestemme sine priser, så blir opp til potensielle kunder om man gidder å bla opp. Her var det kjøring og extra tilvalg som dro det opp en del.

Men høy pris setter jo litt forventninger. Kjøpes en dyr vin på polet har man gjerne høyere forventninger enn noe till 100 kr.

Dette svaret er ingen kommentar til kjøpet ovenfor, men generelt. Vi har dessverre ikke noe eskorte-pol som garanterer for kvaliteten på tjenestene. Om noen mangedobler prisen, og de har kunder med god råd som blir trigget av markedsføringen deres, er det naturligvis greit. Men ellers i et velfungerende samfunn ville det naturlige vært at de med slike priser priset seg ut av markedet, så de enten måtte justere prisene til et akseptabelt nivå eller finne på noe annet. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Enig, Arnesko!

En ting jeg ikke har nevnt med denne historien er at aktøren betaler skatt og moms. Alle skjønner at dette er fordyrende. Jeg har inntrykk av at den rådende holdningen i Norge er at næringsdrivende som driver svart ikke driver seriøst og undergraver sunn konkurranse. I dette konkrete markedet antar jeg at det er mange aktører som driver svart og det er vanskelig å drive seriøst mht skatt uten å prise seg ut. Så selv om jeg ikke fikk hva jeg forventet, skal hun ha +  for å drive sin virksomhet ryddig mht skatt.

Lenke til kommentar

Da fikk du kanskje kvittering og kan sjekke det i momsregisteret? Spennende opplegg. Går det under Kroppspleie som næring? Eller massasje. Da kan det kanskje utgiftsføres og momsen trekkes fra... 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Arnesko skrev:

Da fikk du kanskje kvittering og kan sjekke det i momsregisteret? Spennende opplegg. Går det under Kroppspleie som næring? Eller massasje. Da kan det kanskje utgiftsføres og momsen trekkes fra... 

Nei, jeg fikk ikke kvittering. Ble tilbudt, men har ikke behov for det.

Når det gjelder næringskode ser jeg det er registrert i 90-serien. Mulig det også skulle vært registrert i 96-serien som du antyder hvis virksomheten er så variert som hun forklarte.

Mitt kjøp skjedde ikke i næringsvirksomhet, men som privatperson. Det er da ikke aktuelt med noe fratrekk for moms.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...