Gå til innhold

@Revenger og @Antoni

Meldingsbegrensinger 17 stemmer

1. 1. Har du noen gang fått opp varsel om at du ikke kan sende melding på www.noresk.com?

• ja, det må gå lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      5%
      1
    • nei
      82%
      14
    • ja, har fått at jeg har sendt 10 mld i døgnet
      0%
      0
    • ja, har både fått lenger tid (1 min) og 10 mld i døgnet
      5%
      1
    • vet ikke
      5%
      1

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet

Etter ditt neste trekk må jeg sove på neste trekk, ikke rett frem tror jeg.

• Svar 596
  • Visninger 24.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• HankyPanky
    HankyPanky

Get a life eller finn dere et sjakkforum

• @Tototre takker for forslagene. Har vært her lenge uten bruker, men har lest bare gjennom for moro skyld, og se hva som skjer. Er mer aktiv på nakentid.no så kan dessverre ikke bidra med anmeldelser s

• LaraConti
    LaraConti

ahahahah no no i'm not u male friend, Look, it turns pink in the face! And besides, I love flowers!

Posted Images

Skrevet
  • Moderatorer
2 minutter siden, Revenger skrev:

Etter ditt neste trekk må jeg sove på neste trekk, ikke rett frem tror jeg.

Ja samme her. Vi trenger begge vår skjønnhetssøvn for å kunne prestere optimalt, både på sjakkbrettet og i senga med ei deilig latina. Ha en fin kveld gode sjakkvenn!

Skrevet
1 minutt siden, Langbein skrev:

Ja samme her. Vi trenger begge vår skjønnhetssøvn for å kunne prestere optimalt, både på sjakkbrettet og i senga med ei deilig latina. Ha en fin kveld gode sjakkvenn!

Likeså!

Skrevet
  • Moderatorer
3 minutter siden, jegern skrev:

Håper stillingen er riktig :)

Den er riktig @jegern. Tror jeg sliter litt her med bonde under. Takk for rask oppdatering av partiet vårt, vet ikke hvordan vi skulle klart oss uten deg 😀

Skrevet

Springeren din er veldig bra da, selv om den må finne seg et nytt hjem. Hvem får fart på f-bonden sin først?

Skrevet
  • Moderatorer
18 minutter siden, jegern skrev:

Springeren din er veldig bra da, selv om den må finne seg et nytt hjem. Hvem får fart på f-bonden sin først?

Kanskje jeg kan finne et nytt hjem for min springer hos @Zezeh? Hva sier du @Zezeh, liker du hester? F-bonden? Nja,  Jeg er usikker på om den skal ut og farte eller ikke.  Nei, dette er vanskelig.

Skrevet

a6

Skrevet
  • Moderatorer
5 minutter siden, Revenger skrev:

a6

5 minutter siden, Revenger skrev:

a6

Trodde du skrev at du ville sove på mitt siste trekk. Vel vel, jeg skal iallefall sove på mitt neste trekk. God natt!

Endret av Langbein

Skrevet
1 time siden, Langbein skrev:

Kanskje jeg kan finne et nytt hjem for min springer hos @Zezeh? Hva sier du @Zezeh, liker du hester? F-bonden? Nja,  Jeg er usikker på om den skal ut og farte eller ikke.  Nei, dette er vanskelig.

Hun liker hester, ja

Skrevet

Jeg skal kort oppsummere hvordan jeg oppfatter stillingen noen minutter etter midnatt:

Blått er for å illustrere at svart smyger seg mot sør som to kalde hender for å motta varme.  Men det er oxo fare for å bli brent, dvs. miste en finger.

Rødt er de to benene som har spredt de hvite brikkene for å lokke svart i en honningfelle.  Dette ble ofte brukt av sovjetiske spioner for å innhente hemmeligstemplede opplysninger.

Konklusjon: Jeg ville nok samlet benene så det ikke er så åpent.

situasjonsmap.png.aee19376df26ad043f03ce151d1a131a.png

Skrevet

Te8

Skrevet

Deilig å ta kontroll over e-linja😊

Skrevet
  • Moderatorer
2 timer siden, Revenger skrev:

Deilig å ta kontroll over e-linja😊

Kontrollen din over e-linja varte i kun 2 timer, Te1 😀

Skrevet

Deilig da😀

Skrevet

Inspirert av 223, Ld4

Skrevet

Blir seigt dette, men det visste jeg på forhånd.

Skrevet

Jeg spiller et påskeparti IRL i dag.  Hyggelig å se at andre oxo spiller fredelig.

Skrevet
  • Moderatorer
41 minutter siden, Revenger skrev:

Blir seigt dette, men det visste jeg på forhånd.

Blir mest seigt for meg da, du er en seig jævel på sjakkbrettet.

Skrevet

Kom med trekket😇

Skrevet

Går tregt?

Skrevet
  • Moderatorer
11 minutter siden, Revenger skrev:

Går tregt?

Neida, måtte bare ha meg litt.

Txe8

Skrevet

Dxe8