Gå til innhold

@Revenger og @Antoni


Tototre

Meldingsbegrensinger  

16 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått opp varsel om at du ikke kan sende melding på www.noresk.com?

    • ja, det må gå lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      1
    • nei
      13
    • ja, har fått at jeg har sendt 10 mld i døgnet
      0
    • ja, har både fått lenger tid (1 min) og 10 mld i døgnet
      1
    • vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

@Revenger du får vente litt på mitt neste trekk.  Nå er du prioritert som nummer en!

@Antoni du visste kanskje ikke at jeg er en arrogant jævel, men det kan jeg være.  Det er likevel ikke derfor at jeg ikke svarer deg om Oslo og omegn, som jeg kjenner ganske godt, ja.

Årsaken til at dere ikke får svar ennå er så enkelt som at http://www.noresk.com har lagt inn begrensninger på å sende max 10 PM (private meldinger) pr døgn.  Så der er jeg nå.  Og derfor får dere en OM (offentlig melding).

Noresk.com har sikkert gjort dette for at forumet ikke skal være et sted for kjøp og salg av seksuelle tjenester.  10 PM om dagen ville gitt dårlig butikk for en sexarbeider 😀  Dere som syns dere trenger mer og bedre meldingsflyt kan jo spørre om snap.

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Antoni hva syns du om PM du fikk fra meg med tips?  Kanskje ikke så mye spennende, og godt mulig at du har en helt annen smak enn meg.  Uansett er det noen vurderinger som ligger bak forslagene.

Meldingen din er litt sånn typisk for nye medlemmer som endelig kan sende PM.  Overøs de som skriver og anmelder mye.  Ja, det er greit nok det, men bruk oxo søkefunksjonen her på forumet.  Søk på eskortenavn og steder.  Derfor er det viktig å stave riktig, eller så konsekvent som mulig.  Og legg inn link til annonsen.

Antoni, jeg vurderte et øyeblikk å la være å svare deg siden du ikke har bidratt noe på forumet selv ennå.  Nå håper jeg du gjør deg noen nye erfaringer i tillegg til de du allerede har.  Og at du etterpå skriver minst to innlegg i løpet av 2024 og at du svarer på spørsmål som du kan svare på.  I tillegg kan du godt like både mine og andres innlegg når du finner noe å like der.  Det er engasjement som gjør dette til et bedre og mer brukervennlig sted enn det er i dag. 

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

@Tototre takker for forslagene. Har vært her lenge uten bruker, men har lest bare gjennom for moro skyld, og se hva som skjer. Er mer aktiv på nakentid.no så kan dessverre ikke bidra med anmeldelser som dere gjør. Dere er veteraner😄

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

@Revenger nå har jeg overskredet antallet PM igjen.  Trodde jeg hadde fått større kvote siden folket tror jeg er admin. men det har jeg ikke.  Sender neste trekk i kveldingen en gang.  Ser at jeg ligger dårlig an nå.  Igjen. 

Til alle andre: Vi spiller sjakk.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 19.2.2024 den 16.03, Tototre skrev:

 

Til alle andre: Vi spiller sjakk.

Spennende! Hvor kan man følge med på partiet? 

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar

@Revenger jeg er åpen for at vi legger ut trekkene her i neste parti om du syns det er en god ide?  Hvem vet, det kan jo være noen sjakkinteresserte forummedlemmer som vil like det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Langbein skrev:

Spennende! Hvor kan man følge med på partiet? 

Her.  De neste 30 dager, om det drar ut

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

bonde d3 

- for alle som ikke kan se dette live ennå (vi har noe problemer med å velge riktig betalingsløsning siden vi forstår at flertallet, rundt 80%, av våre seere foretrekker å betale cash), men en løsning vil komme før vi kommer til å komme på GB med Zezeh (og kanskje fler!). Ja, nå kommer jeg til poenget: Selv om sjakk har vært en tv-sport og populært blant de store masser, så syns jeg det er fint å fortelle hvilken sjakkbrikke jeg flytter.  Min motstander gjør ikke alltid det, så da må jeg spørre for å være sikker 😂

- under den forrige matchen ble sjakkbrettet mitt veltet av en hushjelp (maid uniform dress), men jeg kunne ikke ta henne for det.  Heretter skal jeg ta bilde av brettet etter hvert trekk.  Min motstander har bedre hukommelse, event. så leser han tilbake i tidligere trekk og klarer å sette opp en veltet brett på nytt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Revenger skrev:

223 har prøvd å selge inn bruken av dekkende og selgende overskrifter - som denne😂😂😂

du har i alle fall god hukommelse som husker dette.  Nå er jeg klar for å ta fredagens trekk.  Ser jo at jeg må forsvare meg.  Skulle du ikke ha varslet: SJAKK?

 

Lenke til kommentar

WoW

= World of Warcraft (mulig betydning av min reaksjon på trekket for dere som ikkenfikk se ansiktsuttrykket mitt)

Er spent på om @Langbein har en kommentar til slikt aggressivt spill?

Ja, uten å komme med mulige løsninger, altså!

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...