Gå til innhold

@Revenger og @Antoni

Meldingsbegrensinger 17 stemmer

1. 1. Har du noen gang fått opp varsel om at du ikke kan sende melding på www.noresk.com?

• ja, det må gå lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      5%
      1
    • nei
      82%
      14
    • ja, har fått at jeg har sendt 10 mld i døgnet
      0%
      0
    • ja, har både fått lenger tid (1 min) og 10 mld i døgnet
      5%
      1
    • vet ikke
      5%
      1

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet
14 minutter siden, Tototre skrev:

Slik ser brettet ut før mitt neste trekk

Ville nok stoppet de bøndene fra å bli dronning(er) først og fremst. få navigert springerne dine opp dit ved hjelp av løperen, som jeg ser antydninger til at du gjør allerede.

Jeg fant en sprø variant: Sf3 e4 Se5 h5 Sc6! Tc8?? Sc7+!! Det kalles en gaffel, men tror dessverre ikke @Revenger går i den

• Svar 596
  • Visninger 24.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• HankyPanky
    HankyPanky

Get a life eller finn dere et sjakkforum

• @Tototre takker for forslagene. Har vært her lenge uten bruker, men har lest bare gjennom for moro skyld, og se hva som skjer. Er mer aktiv på nakentid.no så kan dessverre ikke bidra med anmeldelser s

• LaraConti
    LaraConti

ahahahah no no i'm not u male friend, Look, it turns pink in the face! And besides, I love flowers!

Posted Images

Skrevet

Takk @jegern Jeg har ikke tenkt så langt fram som at han vil ha tilbake dronningen m.m., men jeg ser jo at bondestanden hans har et godt utgapnskpt foran jordbruksforhandlingene.

Skrevet

springer f3

Skrevet

Bonde til e4

Skrevet

springer f3 til e5

Skrevet

Bonde a5

Skrevet

Get a life eller finn dere et sjakkforum

Skrevet

springer a3

Skrevet

Tårn d1

Skrevet

bonde h4

Skrevet

Bonde a4

Skrevet

konge h2

Skrevet

Oki - tårn slår på f1

Skrevet

Jeg ligger ikke så godt an, men har ikkeno å skjule på sjakkbrettet.  Hvit er fet20240311_220440.thumb.jpg.24e78a8630d4e066fa74970d101064c2.jpg

Skrevet

Enig i vurderingen, men partiet er seigt, ikke noen matt på to trekk her. Forstod ikke ofringen av løper.

Skrevet
5 minutter siden, Revenger skrev:

Enig i vurderingen, men partiet er seigt, ikke noen matt på to trekk her. Forstod ikke ofringen av løper.

Tok det trekket før jeg var ordentlig våken i dag tidlig.  Du kan se på det som en tidlig bomtur.  Heldig for deg, men ikke for meg.

Skrevet

Konge til g2

Skrevet

Gaffelen som @jegern foreslo over holdt i to trekk.  Men det forlenger spillet med to trekk, da👍

Skrevet

Tårn d1

Skrevet

Jeg liker jo likevel hastigheten.  So slow...

Skrevet
  • Moderatorer
58 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg ligger ikke så godt an, men har ikkeno å skjule på sjakkbrettet.  Hvit er fet20240311_220440.thumb.jpg.24e78a8630d4e066fa74970d101064c2.jpg

Takk!  Spennende stilling!

Skrevet

Nei, det er utmattende.  Ville helst hatt begge springerne i stallen til svart nå, men de må sove ute i åpent terreng i natt.

Skrevet

Det siste innlegget høres ut som en hemmelig kode.  Tolkninger?

Skrevet

Du vil nok flytte hestene mot min konge tenker jeg.