GĂ„ til innhold

@Revenger og @Antoni

Gjest

Meldingsbegrensinger  

17 stemmer

1. 1. Har du noen gang fÄtt opp varsel om at du ikke kan sende melding pÄ www.noresk.com?

• ja, det mĂ„ gĂ„ lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      1
    • nei
      14
    • ja, har fĂ„tt at jeg har sendt 10 mld i dĂžgnet
      0
    • ja, har bĂ„de fĂ„tt lenger tid (1 min) og 10 mld i dĂžgnet
      1
    • vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

@Revenger du fÄr vente litt pÄ mitt neste trekk.  NÄ er du prioritert som nummer en!

@Antoni du visste kanskje ikke at jeg er en arrogant jÊvel, men det kan jeg vÊre.  Det er likevel ikke derfor at jeg ikke svarer deg om Oslo og omegn, som jeg kjenner ganske godt, ja.

Årsaken til at dere ikke fĂ„r svar ennĂ„ er sĂ„ enkelt som at http://www.noresk.com har lagt inn begrensninger pĂ„ Ă„ sende max 10 PM (private meldinger) pr dĂžgn.  SĂ„ der er jeg nĂ„.  Og derfor fĂ„r dere en OM (offentlig melding).

Noresk.com har sikkert gjort dette for at forumet ikke skal vĂŠre et sted for kjĂžp og salg av seksuelle tjenester.  10 PM om dagen ville gitt dĂ„rlig butikk for en sexarbeider 😀  Dere som syns dere trenger mer og bedre meldingsflyt kan jo spĂžrre om snap.

@Antoni hva syns du om PM du fikk fra meg med tips?  Kanskje ikke sÄ mye spennende, og godt mulig at du har en helt annen smak enn meg.  Uansett er det noen vurderinger som ligger bak forslagene.

Meldingen din er litt sÄnn typisk for nye medlemmer som endelig kan sende PM.  OverÞs de som skriver og anmelder mye.  Ja, det er greit nok det, men bruk oxo sÞkefunksjonen her pÄ forumet.  SÞk pÄ eskortenavn og steder.  Derfor er det viktig Ä stave riktig, eller sÄ konsekvent som mulig.  Og legg inn link til annonsen.

Antoni, jeg vurderte et Þyeblikk Ä la vÊre Ä svare deg siden du ikke har bidratt noe pÄ forumet selv ennÄ.  NÄ hÄper jeg du gjÞr deg noen nye erfaringer i tillegg til de du allerede har.  Og at du etterpÄ skriver minst to innlegg i lÞpet av 2024 og at du svarer pÄ spÞrsmÄl som du kan svare pÄ.  I tillegg kan du godt like bÄde mine og andres innlegg nÄr du finner noe Ä like der.  Det er engasjement som gjÞr dette til et bedre og mer brukervennlig sted enn det er i dag. 

Endret av Tototre
  • 2 weeks later...

bonde d3 

- for alle som ikke kan se dette live ennĂ„ (vi har noe problemer med Ă„ velge riktig betalingslĂžsning siden vi forstĂ„r at flertallet, rundt 80%, av vĂ„re seere foretrekker Ă„ betale cash), men en lĂžsning vil komme fĂžr vi kommer til Ă„ komme pĂ„ GB med Zezeh (og kanskje fler!). Ja, nĂ„ kommer jeg til poenget: Selv om sjakk har vĂŠrt en tv-sport og populĂŠrt blant de store masser, sĂ„ syns jeg det er fint Ă„ fortelle hvilken sjakkbrikke jeg flytter.  Min motstander gjĂžr ikke alltid det, sĂ„ da mĂ„ jeg spĂžrre for Ă„ vĂŠre sikker 😂

- under den forrige matchen ble sjakkbrettet mitt veltet av en hushjelp (maid uniform dress), men jeg kunne ikke ta henne for det.  Heretter skal jeg ta bilde av brettet etter hvert trekk.  Min motstander har bedre hukommelse, event. sÄ leser han tilbake i tidligere trekk og klarer Ä sette opp en veltet brett pÄ nytt.

8 timer siden, Revenger skrev:

223 har prĂžvd Ă„ selge inn bruken av dekkende og selgende overskrifter - som denne😂😂😂

du har i alle fall god hukommelse som husker dette.  NÄ er jeg klar for Ä ta fredagens trekk.  Ser jo at jeg mÄ forsvare meg.  Skulle du ikke ha varslet: SJAKK?