Gå til innhold

@Revenger og @Antoni


Tototre

Meldingsbegrensinger  

17 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått opp varsel om at du ikke kan sende melding på www.noresk.com?

    • ja, det må gå lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      1
    • nei
      14
    • ja, har fått at jeg har sendt 10 mld i døgnet
      0
    • ja, har både fått lenger tid (1 min) og 10 mld i døgnet
      1
    • vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Tototre skrev:

Slik ser brettet ut før mitt neste trekk

Ville nok stoppet de bøndene fra å bli dronning(er) først og fremst. få navigert springerne dine opp dit ved hjelp av løperen, som jeg ser antydninger til at du gjør allerede.

Jeg fant en sprø variant: Sf3 e4 Se5 h5 Sc6! Tc8?? Sc7+!! Det kalles en gaffel, men tror dessverre ikke @Revenger går i den

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Takk @jegern Jeg har ikke tenkt så langt fram som at han vil ha tilbake dronningen m.m., men jeg ser jo at bondestanden hans har et godt utgapnskpt foran jordbruksforhandlingene.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Enig i vurderingen, men partiet er seigt, ikke noen matt på to trekk her. Forstod ikke ofringen av løper.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Revenger skrev:

Enig i vurderingen, men partiet er seigt, ikke noen matt på to trekk her. Forstod ikke ofringen av løper.

Tok det trekket før jeg var ordentlig våken i dag tidlig.  Du kan se på det som en tidlig bomtur.  Heldig for deg, men ikke for meg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
58 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg ligger ikke så godt an, men har ikkeno å skjule på sjakkbrettet.  Hvit er fet20240311_220440.thumb.jpg.24e78a8630d4e066fa74970d101064c2.jpg

Takk!  Spennende stilling!

Lenke til kommentar

Nei, det er utmattende.  Ville helst hatt begge springerne i stallen til svart nå, men de må sove ute i åpent terreng i natt.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...