Gå til innhold

@Revenger og @Antoni


Tototre

Meldingsbegrensinger  

17 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått opp varsel om at du ikke kan sende melding på www.noresk.com?

    • ja, det må gå lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      1
    • nei
      14
    • ja, har fått at jeg har sendt 10 mld i døgnet
      0
    • ja, har både fått lenger tid (1 min) og 10 mld i døgnet
      1
    • vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Tototre skrev:

Dere som skal spille sjakk som vi skal vedde på må finne en fengende, selgende overskrift som tiltrekker seg massene.  Hele dette sjakkopplegget er jo for å tiltrekke seg sjakkinteresserte horekunder.  Noen som kjenner Torstein Bae, eller Hans Olav Lahlum?  Det ville trukket folk om de kommenterte @jegern og @Langbein

Hva med noe så enelt som Betting - sjakk for horekunder. Spill her og vinn penger til ditt neste horebesøk.

2 timer siden, jegern skrev:

Har tatt en titt og jeg ville nok spilt Sxc4, så kanskje Dxd3 og Scxe5. Ved Sxe5 så har du noe lure greier som Sa4, Dxc4 Txe5 og dronninga er  avledet og sentrum

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Flott!  Med betting som en av våre inntektsbringende virksomheter vil vi bli vist interesse av en etat til: Lotteritilsynet.  Da kan de ansatte der oxo kose seg med å lese Norges beste anmeldelser av eskorter, massøser, gledespiker og sugarbabes.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Er med på et parti jeg, det blir som det vi gjør dagen lang uansett, vi er litt overalt. Bjerke på H8, Aker Brygge på e4, Majorstua er mellom g2 og b7 spørs om det er ved t-banen eller Fagerborg. Skulle til å foreslå å kontakte en av de sjakk-kommentatorene anonymt @Tototre men innså plutselig at alle her er vel anonyme uansett

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker at denne sjakkspalten vår vil være med på myke opp inntrykket som vanlige folk vil få av oss når de en dag kommer hit som etter klikkbait på Dagbladet og Nettavisen, iflg. profetien til @Blyanten. Den kan ha noe for seg om det blir agurktid og ingen politikere gjør noen feil for å karre til seg selv.  (Shit, det siste vil jo aldri skjer, så jeg får vel snart begynne med medlemsvervingen igjen for å få antallet daglige bruker opp i 2k)

  • Like 1
Lenke til kommentar

springer til a3

hadde en PM fra @LaraConti som jeg prioriterte.  Jeg har ikke bedt henne om rabatt.

English summary: I had a personal message from LC that came first.  I have not asked her for any dscount.

  • Like 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

springer til a3

hadde en PM fra @LaraConti som jeg prioriterte.  Jeg har ikke bedt henne om rabatt.

English summary: I had a personal message from LC that came first.  I have not asked her for any dscount.

Hun kan ikke stave, kan ikke gloser, but who cares.

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Revenger skrev:

She can't spell, can't gloss, but who cares.

typo tease 😅

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Revenger skrev:

Starting to really like you 😍

Alert: i get Slippery when flirty! 😅🥰

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, LaraConti skrev:

Alert: i get Slippery when flirty! 😅🥰

Ah, that is what some of us love!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...