Gå til innhold

@Revenger og @Antoni


Tototre

Meldingsbegrensinger  

17 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått opp varsel om at du ikke kan sende melding på www.noresk.com?

    • ja, det må gå lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      1
    • nei
      14
    • ja, har fått at jeg har sendt 10 mld i døgnet
      0
    • ja, har både fått lenger tid (1 min) og 10 mld i døgnet
      1
    • vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

S betyr Springer

X betyr slår

Altså: Sxe5 betyr Springer slår den brikken som står på feltet e5.

Lenke til kommentar

Aha, det gir mening.  Forstod at x betyr at jeg mister brikker.. men så er det altså kortkode for alle brikker som.jeg bør.lære.meg?

Lenke til kommentar

Jepp.

Ikke så veldig komplisert.

K konge

D dame

T tårn

S springer

L løper

Det var dagens  leksjon.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

SXe5 gjør at sort tårn kan ta springern.  Og jeg tror han gjør det.  Vil helst ikke miste hingstene, ser du.

Selv om jeg tar tårnet hans med dronnigen, blir det et tap for stallen.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Jepp.

Ikke så veldig komplisert.

K konge

D dame

T tårn

S springer

L løper

Det var dagens  leksjon.

Nesten som i en kortstokk, jo!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde et treff med en ukjent, ny kvinne.  Med opsjon på å komme et par x.  Men fikk ikke slått til skikkelig på runde 2.  Likevel mer enn godkjent.  Og ukjent, så har ikke link eller navn å dele denne gangen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Vel vel, du vet vel at tårn er mer verdt enn en hest? 

Jo, det har @Revenger vist meg.  Men han gjør sånn altfor ofte, taper en av sine for at jeg skal miste to av mine.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Treff med ukjente damer er alltid spennende. Selv om jeg har ei fast her i Tromsø sim jeg treffer regelmessig en dag i måneden, så kan det ikke måle seg med spenningen det er å treffe noen som man aldri har truffet før. Men klart det, man kan jo alltid bli skuffet. Med den faste dama jeg har, går jeg alltid fornøyd hjem.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har nå tatt en ny titt på stillingen, sjakkstillingen altså. Ser nå at du også har mulighet til Sxc4. Vet ikke om det er bedre eller dårligere enn Sxe5. Så nå har jeg gitt deg to forslag på ditt neste trekk. Men det er du som må gjøre trekket. Valgets kval!

Endret av Langbein
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Treff med ukjente damer er alltid spennende. Selv om jeg har ei fast her i Tromsø sim jeg treffer regelmessig en dag i måneden, så kan det ikke måle seg med spenningen det er å treffe noen som man aldri har truffet før. Men klart det, man kan jo alltid bli skuffet. Med den faste dama jeg har, går jeg alltid fornøyd hjem.

Jeg tror vi har lagt en plan som vil overraske svart.  

Ja, fordelen med faste.  Så i kryss her og leste at du traff henne hver dag🤣

Jeg traff ei som var eldre enn planlagt, mykere enn forventet, men størrelsene ellers var gode og hun kysset nydelig.  Vi ble enige om en rabatt på 500 i forhold til de 2.5k hun ville ha.  Hun ble oxo naturlig våt og virket opphisset.  

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ja, det er noe eget med damer som tillater kyssing. Hun faste dama som jeg har tillater dessverre ikke kyssing, men jeg liker henne likevel godt og treffer henne derfor regelmessig som nevnt.

Har også ei anna dame som jeg også treffer hver gang hun kommer til min by. Hun liker kyssing svært godt, samme som jeg gjør. Blir mye mer intimt da. Og så elsker hun å gjøre owo,  og jeg elsker å motta. Bare så synd at hun ikke bor i min by, da hadde nok hun blitt min faste.

Btw, hvis du lurer. Begge er russiske. Men hysj, ikke fortell det til noen.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Ups... nå har vi vel ødelagt tråden til @Revenger og @Antoni med alt sex pratet. Denne tråden handler vel om sjakk. Btw. Hvorfor heter ikke tråden @Revenger og @Tototre. Det er jo dere to som spiller sjakk, jeg har ikke sett snurten av @Antoni. Hvor er han og hvem er han?

Endret av Langbein
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Har tatt en titt og jeg ville nok spilt Sxc4, så kanskje Dxd3 og Scxe5. Ved Sxe5 så har du noe lure greier som Sa4, Dxc4 Txe5 og dronninga er  avledet og sentrum faller

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Enig @jegern. Jeg ser at dette kan du! Kanskje du og jeg skulle lage vår egen tråd, jegerne og langbein, og ta et  parti ? Hva sier du? Er det innafor forumets regler, admin @Tototre ?

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, Langbein skrev:

Enig @jegern. Jeg ser at dette kan du! Kanskje du og jeg skulle lage vår egen tråd, jegerne og langbein, og ta et  parti ? Hva sier du? Er det innafor forumets regler, admin @Tototre ?

Helt greit.  Bare lag deres egen tråd.  Det beste stedet er sikkert under Humor?  Litt feil at denne ble her...

Lenke til kommentar
2 timer siden, Langbein skrev:

Ups... nå har vi vel ødelagt tråden til @Revenger og @Antoni med alt sex pratet. Denne tråden handler vel om sjakk. Btw. Hvorfor heter ikke tråden @Revenger og @Tototre. Det er jo dere to som spiller sjakk, jeg har ikke sett snurten av @Antoni. Hvor er han og hvem er han?

Jeg ville ha en egen tråd til sjakken med en dekkende og fenge overskrift!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@jegern og @Langbein

nå har jeg spist, horet, drukket en øl, og fått tenkt meg litt om.  Ikke høre på hva jeg sier om hvor dere skal spille sjakk.  Har du lyst har du lov.  Det er bare å opprette tråden her så lenge det ikke er noen som nekter dere det.  Og det er det jo ikke.  Om Noresk: Dette forumet handler om sjakk og sex!

Måtte @Langbein vinne!

PS

Veddemål taes imot gjennom forumets bookmaker @ShamanDureX

Endret av Tototre
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Dere som skal spille sjakk som vi skal vedde på må finne en fengende, selgende overskrift som tiltrekker seg massene.  Hele dette sjakkopplegget er jo for å tiltrekke seg sjakkinteresserte horekunder.  Noen som kjenner Torstein Bae, eller Hans Olav Lahlum?  Det ville trukket folk om de kommenterte @jegern og @Langbein

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...