Gå til innhold

@Revenger og @Antoni


Tototre

Meldingsbegrensinger  

17 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått opp varsel om at du ikke kan sende melding på www.noresk.com?

    • ja, det må gå lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      1
    • nei
      14
    • ja, har fått at jeg har sendt 10 mld i døgnet
      0
    • ja, har både fått lenger tid (1 min) og 10 mld i døgnet
      1
    • vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

Nå har jeg et problem med trekket til han andre.  Han vil flytte løperen oppå en bonde.  Har jeg glemt å flytte svart bonde b7?  Litt vanskelig å flytte løperen dit om feltet er opptatt...

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Revenger skrev:

Da har du misset - jeg flyttet til b6 i mitt trekk 7

OK, skriver du opp trekkene, det gjør jo ikke jeg.  Men har flyttet nå som det går fint :-)

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
17 timer siden, Langbein skrev:

@Tototre jeg syns du klarer deg bra mot @Revenger

Synet bedrar.  Hørte du hva jeg sa?  Har tapt fire matcher sammenhengende før denne.  Hvilke poeng gir det meg i forhold til han?  Jeg er som en mark som bare venter på å bli knust under hælen på militærstøvelen.

Endret av Tototre
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Er enig i at partiet er bra for begge sider - stusset litt over Langbein's siste emoji, ikke noe !? ved de siste trekkene. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Revenger skrev:

Er enig i at partiet er bra for begge sider - stusset litt over Langbein's siste emoji, ikke noe !? ved de siste trekkene. 

Betyr vel kanskje at jeg ikke lenger er like rusten i å spille som da vi startet?

  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

dronning til c3

@Langbein reager!  @Zezeh kommer ikke til å komme med deg i natt!

@Tototre Er du sikker ? Hva tenker du @Zezeh? Skal vi hjelpe @Tototre med hans neste sjakktrekk eller har du lyst til å kose med meg i kveld?

Endret av Langbein
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hei til @Zezeh og @Langbein.  Jeg vet at bestikkelser ikke vil hjelpe i forholdet mitt til dere.  Så jeg skal ikke lokke med annet enn det som er realitetene: Dere blir kjent for å ha overvunnet @Revenger om dere hjelper meg å vinne.  Ingen andre ser ut til å ha klart det tidligere, iflg. historiske kildeforskere ved Forum for sexkjøp av innen- og utenlandske eskorter i Norge og Norden forøvrig.

Lenke til kommentar

@Tototre Jeg har drukket litt for mange Mack-øl i kveld og husker dessverre ikke stillingen mellom deg og @Revenger slik den nå står. Kan du legge ut stillingen her i tråden?

 

 

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Langbein skrev:

@Tototre Jeg har drukket litt for mange Mack-øl i kveld og husker dessverre ikke stillingen mellom deg og @Revenger slik den nå står. Kan du legge ut stillingen her i tråden?

Sorry Mack!  Har den ikke tilgjengelig akkurat nå.  Men det er ingen umiddelbar fare.  Neste trekket tilhører svart.  Ikke svart hingst, altså.  Om det ikke er noen innvendinger fra sort motstander, så legger jeg ut et situasjonsbeskrivende bilde i morgen, i god tid før jeg må foreta neste trekk.

Lenke til kommentar

Høres bra ut det, @Tototre. Beklager at jeg ikke husker stillingen deres nå,men Mack-øl smaker jævla godt. Og akkurat nå velger jeg å prioritere Mack-øl foran sjakkpartiet mellom @Revenger og @Tototre. Men i morgen er jeg klar for en sjakkfaglig analyse på stormesternivå ved hjelp av Stockfish.  Ser frem til å få din situasjonsbeskrivelse av stillingen @Tototre

Endret av Langbein
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Jeg er allerede seksuelt tilfredsstilt i dag, så nå kan jeg tenke sjakk😁 Sitter i bilen og roer ned.  Måtte jo oversette PM for Lara C, så hun ikke skulle tro at Statsminister Støre er her offisielt.  Han er nemlig inkognitom

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

Flott illustrasjon @Tototre. Men  her sliter vi (eller du) en smule. Men hva med SXe5? Da dekker du bonden din på d3 og truer med å ta @Revenger sin bonde på c4. Samtidig dekker du din egen bonde på e4 med løperen som du har på g2. Det må da være Norges største kinderegg.

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar

Men ikke fortell @Revenger at du har fått hjelp fra meg. Jeg vil jo ikke ødelegge mitt gode navn og rykte.

Endret av Langbein
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...