Gå til innhold

@Revenger og @Antoni


Tototre

Meldingsbegrensinger  

16 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått opp varsel om at du ikke kan sende melding på www.noresk.com?

    • ja, det må gå lenger tid til neste mld. Minst 1 minutt
      1
    • nei
      13
    • ja, har fått at jeg har sendt 10 mld i døgnet
      0
    • ja, har både fått lenger tid (1 min) og 10 mld i døgnet
      1
    • vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

3 minutter siden, jegern skrev:

Har spilt der ja, så på nettsiden at de har 50 forskjellige andre spill også, så noe for enhver.

Hadde vært morsomt det, jeg kan komme med et tentativt ja. Bør jeg stille med forkledning tro, eller hvordan er det gjort tidligere når Noresk forumbrukere treffes?

Jeg sender deg forkledningsinstruksjoner på PM en dag så ikke alle ser etter oss til alle tider på høylys dag.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Langbein skrev:

Sjakkpuben The Good Knight i Oslo 😀

Er det lett å blende inn der som horekunde?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Er det lett å blende inn der som horekunde?

Aner ikke, har aldri vært der. Kanskje @jegern kan svare på det, siden han har vært der?

  • Like 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Langbein skrev:

Aner ikke, har aldri vært der. Kanskje @jegern kan svare på det, siden han har vært der?

Jeg tror det du spør om er om kan man finne et bord som er mer privat enn andre slik at vi kan skryte av våre bravader og prate høyt om X Love, Y Hot og D Fairy? Ikke som jeg husker men jeg kan gå bort dit en dag og speide litt :)

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, jegern skrev:

Jeg tror det du spør om er om kan man finne et bord som er mer privat enn andre slik at vi kan skryte av våre bravader og prate høyt om X Love, Y Hot og D Fairy? Ikke som jeg husker men jeg kan gå bort dit en dag og speide litt :)

Jeg vet hvem du snakker om her!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...