Gå til innhold

Jeg er kåt og har lyst på en sikkelig runde gang bang


Gang bang

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en ung jente på 21 år 

som har sykt lyst og teste ut si fantasi 

jeg har lyst og bli bunnet fast og få bind for øynene lyd tett headsett bli langt på et hotell rom så skal mange menn kommer og knuller meg hensyns løst bruker meg som en sikkelig hore noe jeg er jeg blir og ta 1000kr pr mann meb alt er lov uten om urinering og bæsjing og ekstrem vold hvem er med ta kontakt med meg jeg er super kåt dere som blir med kan bli lagt til på snap og bli langt til i en gruppe der alle får knulle vilt for seg jeg er klar 2 bestikkelser alle må være ny dujet og helst barbert eller er heg klar for alt 

Lenke til kommentar

Hvorfor lage en ny tråd med samme innhold?

Har du bestått norsk eller dropout etter barneskolen?

Dette lukter som en scam.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tukleren skrev:

Hvorfor lage en ny tråd med samme innhold?

Har du bestått norsk eller dropout etter barneskolen?

Dette lukter som en scam.

Ikke en scam bare dyslektiker 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tukleren skrev:

Hvorfor lage en ny tråd med samme innhold?

Har du bestått norsk eller dropout etter barneskolen?

Dette lukter som en scam.

Og viste ikke at den ble langt ut ny på denne siden 

Lenke til kommentar

Skulle kalt tråden "Dyslektiker søker deltagere til gang bang" da tror jeg folk her inne hadde blitt skikkelig gira på deg, alltid folk som har lyst til å prøve nye fetisjer.

  • Haha 3
Lenke til kommentar
7 timer siden, Tukleren skrev:

Skulle kalt tråden "Dyslektiker søker deltagere til gang bang" da tror jeg folk her inne hadde blitt skikkelig gira på deg, alltid folk som har lyst til å prøve nye fetisjer.

Dette tror jeg kommer til å bli dagens mest leste "dobbelttråd".  Enig i dine refleksjoner rundt dette @Tukleren

Lenke til kommentar
På 3.2.2024 den 2.18, Gang bang skrev:

Hei jeg er en ung jente på 21 år 

som har sykt lyst og teste ut si fantasi 

jeg har lyst og bli bunnet fast og få bind for øynene lyd tett headsett bli langt på et hotell rom så skal mange menn kommer og knuller meg hensyns løst bruker meg som en sikkelig hore noe jeg er jeg blir og ta 1000kr pr mann meb alt er lov uten om urinering og bæsjing og ekstrem vold hvem er med ta kontakt med meg jeg er super kåt dere som blir med kan bli lagt til på snap og bli langt til i en gruppe der alle får knulle vilt for seg jeg er klar 2 bestikkelser alle må være ny dujet og helst barbert eller er heg klar for alt 

Hva er din snap da? 

Ta den på PM om du ikke vil skrive det her da😁

Lenke til kommentar
18 timer siden, per4017 skrev:

Hva er din snap da? 

Ta den på PM om du ikke vil skrive det her da😁

Marsol3

  • Like 1
Lenke til kommentar
21 timer siden, per4017 skrev:

Hva er din snap da? 

Ta den på PM om du ikke vil skrive det her da😁

Sånn.  Nå har hun gjort seg tilgjengelig nok for dere som er interesserte.  Det er vel du oxo enig i @draugen ?  Den som leter kan nå finne både instagrammen og snappen hennes.  Mer trenger du ikke for å komme inn på hotellrommet og gangbange henne nesten akkurat som du vil.  Pass bare på at dere har på dere maske i tilfelle hun ser gjennom øyebindet sitt.  Forbli A N O N Y M.   Betal henne i hundrelapper.  Så ser det ut som mer penger :-) 

image.png.4b89827ffdbeb1d425db4b5a0e5dd45e.png

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...