Gå til innhold

Hei på deg 😉


Mia Olsen

Anbefalte innlegg

På 5.2.2024 den 14.58, Idaws skrev:

Mia driver kun med BJ. Du finner henne på EJ. 

https://eskortejenter.net/trondelag/girl-profile/mia-olsen-27203.html

Mener du med, kun med BJ? Er det negativt at jeg utfører tjenester ut i fra hva situasjonen min tillater også nå? 🙈 Og nei, jeg driver ikke bare med det nei! 😅

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Mia Olsen skrev:

Mener du med, kun med BJ? Er det negativt at jeg utfører tjenester ut i fra hva situasjonen min tillater også nå? 🙈 Og nei, jeg driver ikke bare med det nei! 😅

Jeg har bare opplyste om hva du tilbyr. Har overhodet ikke uttalt meg hverken negativ eller positivt. Og jeg har heller ingen problemer med hva du tilbyr eller ikke tilbyr. 
Jeg tolker annonsen din som om at du ikke tilbyr noe annet en BJ. 
Det er mulig du tilbyr andre ting. Men i så fall opplyser du ikke om dette i annonsen. 
"‼️Tilbyr IKKE samleie/knulling‼️Ingen vits i å spørre om det"
"Mia, din personlige nytelse og BJ-Dronning"


 

Endret av Idaws
Lenke til kommentar
11 timer siden, Idaws skrev:

Jeg har bare opplyste om hva du tilbyr. Har overhodet ikke uttalt meg hverken negativ eller positivt. Og jeg har heller ingen problemer med hva du tilbyr eller ikke tilbyr. 
Jeg tolker annonsen din som om at du ikke tilbyr noe annet en BJ. 
Det er mulig du tilbyr andre ting. Men i så fall opplyser du ikke om dette i annonsen. 
"‼️Tilbyr IKKE samleie/knulling‼️Ingen vits i å spørre om det"
"Mia, din personlige nytelse og BJ-Dronning"


 

Hadde jeg sku skrevet alt inne på siden min hadde den siden blitt alt for lang, derfor har jeg valgt å i alle fall presisere hva jeg ikke tilbyr, også gjelder det å lese hele teksten min og ikke bare deler av den 😉

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...