Gå til innhold

Karstens Reviews


Karsten

Anbefalte innlegg

1 time siden, ShamanDureX skrev:

Har @Karsten sluttet?
Det blir et stort tap for forumet.
Håper på oppdatering snarest.

Han lever.. nylig uttrykte han frustrasjon ovenfor @Revenger eller mr riddler som jeg kaller han. 

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 10.2.2024 den 15.12, xzrhg skrev:

Mocky er vennlig, relativt ung i sinnet. er vel rundt 45 år. massasjen er ok. ikke noe overflødig oljebruk. ansiktspen. kan snakke brukbar blanding av norsk og engelsk, så man kan prate om ting og tang.

fine bryster, helt generelt. det meste av kroppen er bra. kan nok regnes som småtjukk, det er ikke spesielt synlig inntil hun kler av seg. jeg er personlig ufornøyd med at hun har blitt tjukkere rundt midjen, og at det ser løst ut; det er, som det aller meste, smak og behag. liker du at kvinnene virkelig gir uttrykk underveis så bare følg med på ansiktet hennes.

lett å avtale med. kan stort sett forvente konsistent service. skal du ha 60 min FP så holder det med 2000. både kyss og owo kan ha varierende tilgjengelighet.

Vet du hva prisen er for bare HJ hos henne? Regner med at det lønner seg å ta bare 30 min massasje i så fall. (Ikke så interessert i det egentlig) 

  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 3.3.2024 den 20.36, ShamanDureX skrev:

Har @Karsten sluttet?
Det blir et stort tap for forumet.
Håper på oppdatering snarest.

Cash-10 var ålreit, synd om han la inn årene. Særlig nå som vi blir spammet ihjel av alle schizo-personene som bor i hodet til alpdlp

  • Like 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, alpdlp skrev:

@Burt_Reynolds  jeg kan gi deg en god blowjob, bare spør @Tototre han kalte meg en skitten liten tøs.

ja, jeg husker det. han ville egentlig ikke. du tokk ikke et nei for et nei.

hvorfor ikke ta det på pm, så kan du fortelle mer der.
 

Endret av tototi
Lenke til kommentar

Hva går du på @alpdlp?? Fint om vi andre kunne få vite det så vi kan holde oss langt unna. Du er jo helt off. Og forstår det ikke selv.

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 10.2.2024 den 15.12, xzrhg skrev:

lett å avtale med. kan stort sett forvente konsistent service.

Helt ålreit sted, synes jeg. Vennlig dame, positive og serviceminded - og hun er langt over snittet flink til å massere. Ble en rar kombo av hyggelig småprat og erotisk teasing, men det funket. Synes heller ikke hun gjorde seg bort ved lettelser i antrekk. Middels+ B2B. Kunne vært mye verre til å være thai. Praktisk beliggenhet.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...