Gå til innhold

Skadet vagina


Tototre

Sexarbeidere som har gjennomgått røff behandling av kunder  

17 stemmer

  1. 1. Har du opplevd å være med en gledespike som har blitt skadet under utførelsen av arbeidet (ikke av deg)?

    • nei, aldri
      14
    • ja, en gang
      0
    • ja, mer enn en gang
      3
    • vet ikke
      0


Anbefalte innlegg

Må jo si at tema er kommet i tankene pga. temaet Neglefil av @Revenger.

En håndfull ganger har jeg vært med eskorter som har vært skadet av andre kunder i, eller i området rundt fitta.  Et par av dem har vært åpne og fortalt om det ved bestilling, men sagt ja til treff likevel.  Noen andre har ikke sagt noe, men jeg har merket det under forspillet og når jeg har slikket henne.  Uvanlig ynking, annen smak (blodsmak...) og blåmerker.  Da er jeg forsiktig med henne og har avbrutt om hun har ønsket det.  Ikke alle har villet det likevel.  Tenk dere litt om før dere "voldtar" sexarbeideren!

  • Like 1
  • Thanks 3
  • Sad 2
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tototre skrev:

Må jo si at tema er kommet i tankene pga. temaet Neglefil av @Revenger.

En håndfull ganger har jeg vært med eskorter som har vært skadet av andre kunder i, eller i området rundt fitta.  Et par av dem har vært åpne og fortalt om det ved bestilling, men sagt ja til treff likevel.  Noen andre har ikke sagt noe, men jeg har merket det under forspillet og når jeg har slikket henne.  Uvanlig ynking, annen smak (blodsmak...) og blåmerker.  Da er jeg forsiktig med henne og har avbrutt om hun har ønsket det.  Ikke alle har villet det likevel.  Tenk dere litt om før dere "voldtar" sexarbeideren!

helt enig, veldig bra at du tar dette opp.
som dere har lest i mine reviews, så puler jeg et par av damene hardt[fordi di er skyldige, og må straffes)
men jeg starter aldri med hard sex.
og prøver alltid og ta hensyn til sex arbeideren.

vist hun er extremt trang kjører jeg ikke på hardt, men kjører en romantisk stil over penetreringen.


 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Bare bli forsikt nå dokka pult dama uansett tranghet.

En 19 år dama død i Brasil siste uka etter samleie med en fotballspiller.

Hun fikk en ruptur av douglas grop,en utposing av bukhinnen mellom endetarmen og livmoren hos kvinne. 

Og fra hva jeg hør,kun har bli samme som har tatt bort liv fra Marie xxl.

Vaginas tranghet har ingentig a gjør med hvor mager gang vi dama pult..
Og knulle som en steinknuser imponere ingen dame,bare blåse opp noen egoer.😂

 

https://www.diariodepernambuco.com.br/noticia/saude/2024/02/saiba-o-que-e-o-saco-de-douglas-e-o-que-pode-causar-ruptura.amp.html

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Revenger skrev:

3x3 cm alternativ til tampong - omtrent som en liten trykkbandasje. 

jeg har lært dette av @Revenger.  Aldri hørt om det før han brukte det.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...