Gå til innhold

Omskåret


Revenger

Anbefalte innlegg

Jeg ble litt inspirert av bromancen mellom den sorte hingsten og prinsen. Selv er jeg "uncut" som man sier, men vet at det er et must for jøder og muslimer, og at det uansett er meget utbredt i USA. Temaet er interresant! Et pikkhode uten forhud eksponeres og blir tøffere, og mindre naturlig. Prinsen vil, alt annet like, måtte jukke mer og vil skape enda mer friksjon for å komme. Vår alles hingst slipper dette (og jeg), han vil komme raskere, og siden han - tross alt - ikke har brukt kølla på Hapkido (?j, vil han føles mykere. Før man justerer for "the force" - girth/bredde. Allikevel, det blir et vanskelig naturlig eksperiment å gjennomføre skikkelig (antar helseministeren følger med her?)

Lenke til kommentar
3 timer siden, Revenger skrev:

Jeg ble litt inspirert av bromancen mellom den sorte hingsten og prinsen. Selv er jeg "uncut" som man sier, men vet at det er et must for jøder og muslimer, og at det uansett er meget utbredt i USA. Temaet er interresant! Et pikkhode uten forhud eksponeres og blir tøffere, og mindre naturlig. Prinsen vil, alt annet like, måtte jukke mer og vil skape enda mer friksjon for å komme. Vår alles hingst slipper dette (og jeg), han vil komme raskere, og siden han - tross alt - ikke har brukt kølla på Hapkido (?j, vil han føles mykere. Før man justerer for "the force" - girth/bredde. Allikevel, det blir et vanskelig naturlig eksperiment å gjennomføre skikkelig (antar helseministeren følger med her?)

Har sett fram til å svare på dette, @Revenger.  "Bromance" du liksom?  Her er det kamp om revir!  

Fordi det kom opp som et aktuelt spørsmål i en PM (fysjomfy!!! så hemmelig!) mellom undertegnede og @anonymbruker om hvem vi begge hadde hatt av eskortene, slik at vi kunne sammenligne "notater".  Det er ikke så lett å sammenligne slike lister, kan jeg fortelle til de mest uerfarne av dere som leser dette.  Mange av sexarbeiderne jobber under falske navn, og en del har oxo falske bilder.

Husker ikke hvem, men en av oss kom på den gode tanker å ta et felles treff.  Selvsagt er det tingen!  Og vi går inn for Dutch betaling (håper det blir et så populært tiltak at vi kan dele på tre.  Altså at eskorten vi får tildelt slår av med 33% rabatt på prisen vi må betale for to menn med en kvinne.)  Skal jo ikke se bort fra at dette kan gi henne mersalg?

Ellers er jo helse- og omsorgsminister Invild Kjerkol herved invitert til å filme begivenheten.  Vi anser henne for å være unntatt offentlighet.

Endret av Tototre
Ingvild Kjerkol
  • Like 2
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Revenger skrev:

Det som forstyrrer meg her er: dette er ikke en knullecomp - right?

Reglene (som jeg for øyeblikket lager siden jeg er Mentor og for øyeblikket har bedre Nettsamfunnsomdømme) sier at dette ikke er en "knullecomp" som du noe vulgært kaller det.  Vi ser jo likevel etter en velskapt sexarbeider, fortrinnsvis PSE (@Gaggball m.fl. er på den ballen, håper jeg!)

Vi skal teste ut hvor mye eller lite, hvor riktig eller feil, det er å omtale en vagina hos en kvinne som trang eller vid (i anmeldelser).  Så fra et vitenskapelig ståsted må alle mannlige deltakere måles før dysten, måles underveis, og dataene må ligge ved den endelige besvarelsen som helse- og omsorgsministeren skal få ta hånd om (kopiere/plagiere).

Endret av Tototre
kopiere/plagiere
Lenke til kommentar

Neida, du har ikke ødelagt noe som helst, ennå!

umann2.png.c3faf9f5971a273d0dd44f6f514502b3.png

Dette bildet ble publisert i den utfordrende tråden om dette treffet som det nå er annonsert skal finne sted i august 2024.  @anonymbruker Du er litt mobil så vi kan reise til en eskorte i det sentrale østlandsområdet?  Sånn inntil en time fra hovedstaden?

OK, tilbake til bildet.  Det var her jeg forstod at dette faktisk kan ha noe for seg, selv om min del ikke er like offentlig tilgjengelig (og kommer heller aldri noen gang til å bli det!)  Er han virkelig omskåret?  Så jeg spurte/nevnte det i innlegg, og fikk det bekreftet :-) 

Lenke til kommentar

duh duh duh DUN DA DUN, DUN DA DUN (Star Wars-melodien)

NETTOPP!  Husker du Rocky.  Rocky Balboa?  The Italian Stallion?

Vel, dette kommer til å bli verre for eskorten enn for oss.  Undertegnede stiller nemlig uten handikap* i kategorien.

 

* synlig bak sladden i bildet over

Endret av Tototre
*
Lenke til kommentar

Skamrødmen - det er noen forklaringsvarisble som bør holdes konstant...

Endret av Revenger
Xxx
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

 

Husker ikke hvem, men en av oss kom på den gode tanker å ta et felles treff.  Selvsagt er det tingen!  Og vi går inn for Dutch betaling (håper det blir et så populært tiltak at vi kan dele på tre.  Altså at eskorten vi får tildelt slår av med 33% rabatt på prisen vi må betale for to menn med en kvinne.)  Skal jo ikke se bort fra at dette kan gi henne mersalg?

som du har lest fra tidligere reviews,, så tar jeg ikke imot rabbat eller avslag. vi betaler det som hun koster.
vi er menn (gentleman). spør du om rabbat er du fattig.

 

 

2 timer siden, Revenger skrev:

Det er lenge til august - 

det var det samme jeg sa!
jeg tror helt ærlig ikke at han dukker opp i august.
skal drøye det 6 måneder for å treffes...😒

 

1 time siden, Tototre skrev:

Du er litt mobil så vi kan reise til en eskorte i det sentrale østlandsområdet?  Sånn inntil en time fra hovedstaden?

OK, tilbake til bildet.  Det var her jeg forstod at dette faktisk kan ha noe for seg, selv om min del ikke er like offentlig tilgjengelig (og kommer heller aldri noen gang til å bli det!)  Er han virkelig omskåret?  Så jeg spurte/nevnte det i innlegg, og fikk det bekreftet :-) 

vi tar ei dame i oslo. orker ikke stresse rundt i drammen eller ski.
helst barcode området.

 

1 time siden, Revenger skrev:

For å være tydelig - er du stympet er det faktisk game over - litt som en vagina uten clit - sorry guys.

du vett ikke hva du snakker om.
damer liker ikke nisselue, men di godtar det.
pluss det er mer hygenisk.
greit di sier det er mindre følsomt, men jeg holder ut lenge, og får gjort jobben.
og det føles godt når jeg kommer. sammenligne med omskåret klitoris var kanskje ikke helt presis,
da jeg bare har fjernet hud, men fjerner du klitoris , er litt mer som å kutte av seg pikken. det er veldig stor forskjell 🧑‍⚕️

Endret av anonymbruker
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Uten forhud blir pikken din en kløpinne, ok for forplantning, eller som kløpinne.

Folk som disser evolusjonen...vet nada.

Lenke til kommentar

Jæ vett, jæ vett: Nå skal jeg sjokke di(g): vi tar av lua, det burde alle gjøre.

Over tid blir toppen av pikken din forhornet, sorry.

Lenke til kommentar

Om det med rabatt, så er det ikke noe problem om det ikke kommer opp igjen som tema for min del.  Detaljen kom med fordi dette er noe av det som opptar minst 80% av forumbrukerne: Value for money!  Jeg liker sex, og får faktisk mer sex fordi jeg er prisbevisst og har noen faste gledespiker jeg treffer, enn om jeg hele tiden skulle truffet nye og betalt fullpris.  Men det er bare på thaisalongene jeg alltid pruter, ellers blir jeg flådd!

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Revenger skrev:

Hetere ikke rabbat?

foretrekker du pris avslag?🤣

jeg har penger. når jeg leser om menn som pruter blir jeg flau.
ikke noe personlig mot dere som gjør det. fordi jeg kjenner ikke dere.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, anonymbruker skrev:

jeg har penger. når jeg leser om menn som pruter blir jeg flau.
ikke noe personlig mot dere som gjør det. fordi jeg kjenner ikke dere.

Prinsen (som jeg trodde var blitt avsatt som prins og gjort arveløs, men jeg kan selvsagt ta feil?) oppfordres til å tone ned det å flashe for mye tilgang på cash, enten det være seg arvet (gammel formue som blir mindre), inntekt (ny formue som blir skattet), eller formue opparbeidet gjennom kriminell virksomhet.  De aller fleste av horekundene er vanlige folk med ganske vanlige inntekter.  Og vanlige folk med vanlige utgifter blir ganske fort misunnelige og får lyst til å gjøre noe med det.  Jfr. historien om dronning Marie Antoniette i Frankrike som iflg. folkloren sa om de sultne innbyggerne: La dem spise kake!  Hun ble ført til giljotinen av de folkene.  Du vil ikke bli kjent med hva som fins i folkedypet!

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Prinsen (som jeg trodde var blitt avsatt som prins og gjort arveløs, men jeg kan selvsagt ta feil?) oppfordres til å tone ned det å flashe for mye tilgang på cash, enten det være seg arvet (gammel formue som blir mindre), inntekt (ny formue som blir skattet), eller formue opparbeidet gjennom kriminell virksomhet.  De aller fleste av horekundene er vanlige folk med ganske vanlige inntekter.  Og vanlige folk med vanlige utgifter blir ganske fort misunnelige og får lyst til å gjøre noe med det.  Jfr. historien om dronning Marie Antoniette i Frankerike som iflg. folkloren sa om de sultne innbyggerne: La dem spise kake!  Hun ble ført til giljotinen av de folkene.  Du vil ikke bli kjent med hva som fins i folkedypet!

frykter ingen.
det at jeg har penger har jeg gjort meg fullt fortjent til, jeg er tross alt kongelig.
jeg har en gjeng med vakter utenfor palasset mitt, og fbi driver og følger med på alt jeg gjør.
greit jeg ble arveløs, men ikke tro på alt du leser i media. jeg er fortsatt prinsen🫅

  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Revenger skrev:

Det er lenge til august - jeg vil også med - men anonymt - hmm

Du og helse- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol som bisittere :-)  Eller kanskje du kan varte henne opp?

Ja, jeg vet at det er lenge til august, men det er en god måned for seksuell utfoldelse.  Dere bør studere astrologien, så kanskje dere ser at jeg kan ha en fordel av å vente til nettopp denne måneden?

Et annet viktig poeng for meg er planleggingen.  Alt nå ser jeg jo at dette ikke akkurat er den sterkeste siden til @anonymbruker, selv om bildet han har publisert viser godt utstyr som ville gjort enhver hingst stolt.

  • Noen må foreslå eskorter som vi skal velge blant.
  • Det blir satt opp en liste til avstemming her på forumet.  Fortinnsvis tre navn den siste uka.
  • Fotografer må godkjennes av begge parter og underskrive aktuelle dokumenter.
  • Rettigheter må avklares.
  • Sted for treffet må godkjennes av begge parter.
  • Det bør startes fanklubber for hver av oss (syns jeg), selv om det ikke er en konkurranse.
  • Merchandise må produseres og gjøres tilgjengelig.
  • Regner med at @anonymbruker bør engasjere en manager, selv om han har livvakter.

Som den erfarne horekunden jeg tross alt er så vil jeg oxo se om prinsen kun er et blaff som gjør dette for kortvarig oppmerksomhet og berømmelse, eller om han virkelig klarer å stå løpet ut og vente.  For noen kan dette kanskje oppleves som et maratonløp, men de fullføres på litt over fire timer.  Ventetiden skal brukes godt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

Et annet viktig poeng for meg er planleggingen.  Alt nå ser jeg jo at dette ikke akkurat er den sterkeste siden til @anonymbruker, selv om bildet han har publisert viser godt utstyr som ville gjort enhver hingst stolt.

  • Noen må foreslå eskorter som vi skal velge blant.
  • Det blir satt opp en liste til avstemming her på forumet.  Fortinnsvis tre navn den siste uka.
  • Fotografer må godkjennes av begge parter og underskrive aktuelle dokumenter.
  • Rettigheter må avklares.
  • Sted for treffet må godkjennes av begge parter.
  • Det bør startes fanklubber for hver av oss (syns jeg), selv om det ikke er en konkurranse.
  • Merchandise må produseres og gjøres tilgjengelig.
  • Regner med at @anonymbruker bør engasjere en manager, selv om han har livvakter.

Som den erfarne horekunden jeg tross alt er så vil jeg oxo se om prinsen kun er et blaff som gjør dette for kortvarig oppmerksomhet og berømmelse, eller om han virkelig klarer å stå løpet ut og vente.  For noen kan dette kanskje oppleves som et maratonløp, men de fullføres på litt over fire timer.  Ventetiden skal brukes godt!

jeg er med, når som helst, jeg venter på deg i august.
det eneste jeg sier er at jeg gidder ikke dra ut av oslo, max økern til øst, og max lysaker til vest.
men jeg er med på hvem som helst.

kanskje jeg tar en tur sammen med @Revenger?
han virker som en mann av sine ord.
vi kunne dratt til michelle sammen, så får vi finne ut av dette 🤣
vi går inn med 5min mellom rom, og finlandshette på i døren? (siden du vil være anonym?)
 

Endret av anonymbruker
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Det med sted har vært forhandlingsbart fra start.  OK som du sier.  Kanskje det blir outcall for eskorten, men det ordner vi.  Har heller ikke noe problem med "Hvem som helst".  Det er nok heller andre forumbrukere som ville slitt der, uten at jeg skal nevne navn.  Jeg ville nok ikke tatt tur med @Revenger uten å ha spilt sjakk med han først.

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Kjedelig å stå i døren å høre på den pussige vibratoren hun gjerne bruker...

Når det er sagt, hu er faktisk en meget attraktiv kvinne, selv om jeg ikke digger steinharde silikontutter. Det pussige er at bildene hennes gir et helt feil inntrykk, hun er mye mer attraktiv. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...