Assman Skrevet Januar 31, 2024 Share Skrevet Januar 31, 2024 (endret) Er det noen som har tips eller råd om timeleie av rom i Oslo? Jeg ser på nettet at det kan være mulig, men tenkte å høre her inne om noen har erfaring om dette. Jeg har søkt på forumet, men uten hell. Heller ikke den eminente hfh sa noe konkret om dette. Formålet er ikke kjøp av tjenester, men hygge sammen med ei venninne fra sd....bare så det er sagt. Jeg kan selvsagt betale for hele natta på et hotell, men når vi bare trenger rommet for kvelden fikk den halve sunnmøringen i meg tanken inn på timesleie. Endret Januar 31, 2024 av Assman Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 31, 2024 Share Skrevet Januar 31, 2024 @Assman - halv sunnmøring, det forklarer halvparten! Akkurat det spørsmålet har vi ikke svart på i Håndbok for horekunder, ennå. Men får du noen gode svar nå, så kommer det selvsagt med i kommende episoder! Jeg tror det bør være mulig, oxo i Norge. Sikker noen som har erfaring med det. Vanlig noen steder i Tyskland. Min erfaring strekker seg til dagleie av vanlige hotellrom. Gjerne fra 10-16 eller 11-17. Så rer de opp og selger rommet igjen. Noe billigere enn natt, og ofte forhandlingsbart. Skal bli interessant å høre hva andre sier. Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 1, 2024 Share Skrevet Februar 1, 2024 @Assman gjorde et lite søk på google og kom frem med dette, har ingen erfaring med stedet. men det er vist fullt mulig og leie rom i noen timer. https://oslo-korttidsleie-og-overnatting.webnode.page/rom-til-leie/rom-til-leie-per-time/ Siter Lenke til kommentar
Assman Skrevet Februar 1, 2024 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2024 Joda, jeg kom over linken du legger ved, og det var blant annet derfor jeg skrev at timeleie var mulig, men nettsiden fremstår som så-som-så. Ikke noe om hvem som står bak, og linken med "sjekk tilgjengelighet" sender meg til en side hvor det står airbnb men at siden ellers ikke finnes. Ellers innser jeg at timeleie på kveldstid kan bli vanskelig. På dagtid ja, for som det er nevnt over - rommet kan gjøres rent og leies ut på nytt senere på dagen. På booking ser jeg at citybox har rom fra 800-900 per natt og hvor innsjekking er fra kl 15.00. Med en lang kveld blir timeprisen uansett lav, så jeg prøver nok dette stedet når det blir aktuelt. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 1, 2024 Share Skrevet Februar 1, 2024 Hva med Bogstad i vinterpose? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 1, 2024 Share Skrevet Februar 1, 2024 Tok et par tlf for å høre på priser på dagrom: Radisson Blu Plaza Hotel Oslo visste ikke hun i resepsjonen prisene? Tidligere har det vært noen hundrelapper billigere på dagtid. På Thon Hotel Opera svarer de at det er samme pris for dagrom som for overnatting. Det er for dyrt, spør du meg. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 1, 2024 Share Skrevet Februar 1, 2024 På f.eks Nasjonal er det 10 kroner for veldig lenge med eget rom, bad og nærhet til kollektivtransport og annet. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 1, 2024 Share Skrevet Februar 1, 2024 2 minutter siden, Revenger skrev: På f.eks Nasjonal er det 10 kroner for veldig lenge med eget rom, bad og nærhet til kollektivtransport og annet. Noe alle sunnmøringer må merke seg! Ellers er det jo en kjent sak at vi horekunder er kjent for å snu på skillingen samme hvor i verden vi er fra. 80% av oss har antakelige helt vanlige inntekter. Noen ganger må det harde prioriteringer til! Siter Lenke til kommentar
Assman Skrevet Februar 1, 2024 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2024 4 timer siden, Revenger skrev: Hva med Bogstad i vinterpose? Hmmm, godt forslag, men jeg tror ikke vi kommer til å bli enige om hvem som skal ligge med hodet nedover i posen i 69..... 2 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 1, 2024 Share Skrevet Februar 1, 2024 Enkelt i våre dager - glidlås i begge ender. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 1, 2024 Share Skrevet Februar 1, 2024 (endret) 17 minutter siden, Assman skrev: Hmmm, godt forslag, men jeg tror ikke vi kommer til å bli enige om hvem som skal ligge med hodet nedover i posen i 69..... Fikk akkurat et forkjølelsestips fra en eskorte (for å løse opp i luftveiene): surre en skivet løk mot fotsålen, surr på gladpack, ha på en sokk, og sov deg gjennom natten. Ta oppskåret løk med i soveposen så blir det greit for den som ligger med hodet inni! @Revenger er for moderne, vi gamle har ikke slike soveposer med to ender. Eller det bildet jeg nå får i hodet: En and med glidelås i begge ender. Litt som en fleshlight som kan åpnes og lukkes etter behov. Den må nok være stoooor. Endret Februar 1, 2024 av Tototre eskorte Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Desember 15, 2024 Share Skrevet Desember 15, 2024 Ingen update her på steder som tilbyr timesleie eller dagtid leie i Oslo? 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Desember 15, 2024 Share Skrevet Desember 15, 2024 Bogstad camping. 1 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Desember 17, 2024 Share Skrevet Desember 17, 2024 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg