Gå til innhold

anonymbruker misbruker tranghet...


Tototre

Utstyrsstørrelse  

21 stemmer

  1. 1. På ungdomsskolen var det vanlig å sammenligne. Hvordan vurderer du din egen penis?

    • liten og tynn
      2
    • liten og tykk
      0
    • medium og tynn
      4
    • medium og tykk
      11
    • lang og tynn
      1
    • lang og tykk
      3


Anbefalte innlegg

På 31.1.2024 den 0.33, Tototre skrev:

takk for svar om barbering.  Enig med deg der, selv om jeg ikke er fan av barnerumpeutseende på maskuline menn.  Men det er sikkert en motesak.  OK, så da er ikke forhuden usynlig.

skal jeg gi det inn med teskje denne gangen?

Ikke tenk fitte, det er noen som har født (flere enn vi tror av eskortene) og noen har vært menn før (post op TS), så der er det litt av hvert vi møter på våre turer.  Noen bra, andre ikke så bra.

Her kommer teskjeen:

Hvor ofte har du avtalt analsex med en eskorte, og så møter du opp og hun sier at det ikke går likevel fordi du er for stor?

- Begynner du å se tegningen nå?

Hehe æ må flire, mista kinken min for analsex da ingen gadd tenke på saken engang, når vel buksa var av..  Her gjelder det å innse sine begrensninger.

Etter noen runder med avtale å ingen realisering fant man ut det var bedre å ikke tenke på det :)

Barbering er noe man gjør så damene ikke skal få hår i maten, nå anser jeg meg som maskulin da..

Lenke til kommentar

Hver sin smak, men personlig synes jeg det ser litt ufrivillig morsomt ut når menn med hår på overkropp og lår barberer midtpartiet glatt. Det ser ut som om de er blitt overkjørt av en gressklipper. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...