Gå til innhold

Min første bb. En liten historie.


einride

Anbefalte innlegg

Dette skjedde kanskje for 4 år siden. Jeg var ny i gamet, men hadde funnet ei latinsk moden dame som jeg hadde møtt to ganger tidligere, og der kjemien var ubestridt. Jeg følte likevel jeg var uerfaren, og fremstod nok også det for henne siden aldersforskjellen er 15-16 år.

Jeg sendte en melding om at jeg ønsket et møte. Én time. Jeg trappet smånervøst opp, ble sluppet inn i en fin leilighet av damen. Hun smilte, jeg dro en halvdårlig spøk og ga henne en klem og et kyss. Gaver ble overbrakt og vi slo av en prat før jeg gikk i dusjen. Da jeg kom ut lå hun klar på sengen. Jeg spurte om hun ville ha en massasje, noe hun takket ja til. Både hun og jeg nøt virkelig massasjen, der jeg fikk ta på hele den formfulle kroppen og den fantastiske rumpa. Etter en liten stund snudde hun seg og ba meg legge meg ned. Hun bega seg ut på den, til da, råeste blowjoben jeg hadde opplevd. Dypt, lekent, spytt og lekne blikk og smil. Så satte hun seg opp, og tok på kondomet, og vi fortsatte med heftig, intens og utforskende sex den første runden. Hun kom flere ganger. Jeg ble skikkelig varm og svett.

 

Deretter lå vi og pratet og koste, før jeg igjen var klar og vi kjørte på enda en runde. Alle stillinger og alle hull. Vi holdt det nok gående i nesten en time den andre runden, der jeg avsluttet i munnen hennes. Så tok vi begge en dusj, og hun lurte på om jeg ville ha en kopp kaffe før jeg dro. 

Hun var nydelig der hun satt i en silkemyk badekåpe, kløften lett synlig og brystvortene gjennom stoffet også. Hun merket nok at jeg stirret, samt bokseren som ble strammere der jeg satt. Plutselig hoppet hun på meg. Vi klinte lidenskapelig, og før jeg visste ordet av det så reiv hun ned bokseren min og satte seg ned på junior. Jeg tror hun så sjokket i ansiktet mitt, men jeg klarte ikke stoppe. Og i overraskelsen og intensiteten forsvant skepsisen. Hun satte seg på huk i sofaen, skled av, og spurte om jeg ikke ville ta henne i rumpa. Jeg nikket. Så squattet hun ned, tok hele kuken inn med en gang, og kjørte på. Jeg holdt ikke lenge, og endte opp med å komme dypt inn i den trange rumpa. Jeg husker angsten, men også hvor jævlig deilig jeg syntes det var. Jeg hadde aldri pult noen i ræva på en sånn måte før.

Hun unnskyldte seg gjentatte ganger, og fant også fram en test som var en ukes tid gammel som viste at hun ikke hadde noen kjønnssykdommer. Jeg sa det gikk bra, men var forsiktig noen uker for jeg tok en test. Som heldigvis var negativ. Da jeg gikk ut døra hadde det gått nærmere 3,5 time. Jeg hadde betalt for én. 

Dristig og dum som jeg er så ble det mange flere besøk hos denne dama. Hver gang pulte vi som kaniner, og jeg fikk ta henne i hvilket hull og hvordan jeg ville. Testet meg ofte, og fikk aldri noen kjønnssykdommer. Jeg ble også invitert til landet hun bor i, men tok aldri den sjansen da jeg etter en stund var i et forhold. Da avsluttet jeg også med henne. Savner fortsatt møtene med denne dama, og angrer litt på at jeg ikke besøkte henne for å bo gratis hos henne på ferie.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Er ikke riktig sikker på hvor hun bor når hun er i Oslo. Jeg har møtt henne en gang i Oslo dog. Da skulle kompisgjengen være i Oslo fra lørdag til mandag. Jeg var heldig fordi hun var der de dagene. Jeg bestemte meg for å dra ned dagen før kompisgjengen, og tok kontakt med henne. Hun takket velvillig ja til å natte over på hotellet jeg bodde på. Til en ganske rabattert pris. Tror hun kom i ti-tiden på kvelden, og ble værende til vi sjekket ut dagen etter. Angrer på at jeg ikke satte opp et kamera for den natten, for herregud for en natt. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

du fortjener en medalje for god innsats, dessverre det eneste jeg kan gi deg er en trofe. 
høres ut som du koser deg, desverre var ikke den siste posten med på å oppklare om vi snakker om samme dame.
var hun spansk? ikke sør amerikansk. lys i huden, nesten hvit. med store pupper, og middelhavs utsende?
jobbet som tolk?

Lenke til kommentar

Sør-amerikansk, store pupper og stor rumpe (som de "alle" har 🤪). Bosatt i Sør-Europa, som så mange andre fra Sør-Amerika. I og med at jeg tok henne bb mange ganger så ønsker jeg ikke å gi så mange detaljer åpent.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...