Gå til innhold

Aktiviteter for den paranoide på ledig tid


Tototre

Paranoia før et møte  

8 stemmer

  1. 1. Hvor ofte har du fått en så dårlig følelse at du har avlyst et treff med en eskorte pga. det etter avtalen var gjort?

    • aldri
      2
    • en gang
      4
    • 2-5x
      2
    • mer enn 5x
      0
  2. 2. Hvorfor avlyste du? (flere valg mulig)

    • vet ikke
      0
    • spurte andre om råd i forum
      0
    • leste mer info
      1
    • møtte noen på veien/stedet
      1
    • ting stemte ikke
      7
    • annet
      1


Anbefalte innlegg

Jeg er noe preget av denne psykotiske tilstanden noen ganger.  Det kan gi seg litt forskjellige utslag.  Ikke bare når det fins ledig tid, men oxo ved besøk på massasjesalonger, gangbangs, chatting med ukjente, en kaffeprat i byen med en ukjent (som jeg "kjenner" online), horehus, kjente, eller ukjente leiligheter og hus hvor gledespiker arbeider, eller noe så enkelt som å ta kjøpe et sexy bilde av en kvinne.  Her er min foreløpige, ufullstendige liste (som ikke er prioritert, hvilket jeg ville gjort om jeg var helseminister (det er ikke ofte vi tenker på akkurat henne som "omsorgsminister" oxo) Ingvild Kjerkol.  Men da ville ikke listen vært kvalitetssikret før den ble levert (les: publisert)):

  • Klikke på forumbrukere for å se hvor lengde de har vært her og hvor mye, eller lite de har bidratt med.  Kan @Alva95 ha vært en luksushore?  Hun hadde få innlegg, men har merket (badge) for Well Followed.
  • Når jeg klikker meg gjennom hver og en (noe jeg ikke har hatt tid til ennå), så ser jeg at noen setter mer pris på privatliv enn andre.  Er det de som jobber for myndighetene?
  • Gjennom å lese historien til noen brukere kan jeg se noen mønstre: Her er det en som provoserer fram svar som han ikke vil finne ut av selv.
  • Noen av de som aldri skriver offentlige innlegg, men som bare sender PM om både det ene og det andre.  Disse PMene mine vil bli lagt ut i et innlegg offentlig en dag, eller kanskje forsøkt brukt mot meg i en kommende rettssak.  Fortrinnsvis et forsøk for å få en fellende dom etter hallikparagrafen.
  • Fysiske treff med annonserende jenter som betaler for annonsen sin kan være krevende.  Men de er lett som plett sammenlignet med å møte noen fra http://www.eskortejenter.net, og det store, dype, ukjente mørket som handler om å treffe noen fra SoMe som kanskje ikke helt vet hva de selv vil.  Eller hun er ute etter lettjente penger.  Ikke penger du har tjent lett, altså.
  • Sextreff med ukjente har stort skandalepotensiale for en ansett samfunnsborger.  Hvem kan tenkes å ødelegg min plass i livets stige for at de selv kan overta trinnet mitt?  Her er det først når vi begge har pikken i samme kvinne at jeg er overbevist om det ikke kommer noen blackmailing mot meg i ettertid.
  • Kaffemøter med andre horebukker for å snakke om felles interesser gjør meg sårbar.  Vel, det er ikke en ung jente jeg skal møte.  Kanskje en som er større og sterkere enn jeg?  Men vi skal jo ikke slåss?  Neida, men er han ekte?  Skrekken er å sitte der ved et bord og så kommer det ti aktivister fra kvinnegruppa Ottar og omringer meg med skrik: HOREKUNDE!  Og alle rundt filmer.  SoMe neste.  Spol videre til neste liv.

Det hjelper å ha litt fantasi for å kunne skrive her på forumet.  Men tanker er tanker, og noen ganger er virkeligheten verre.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...