Gå til innhold

Coacher: Focus


Tototre

Hva syns du det bør fokuseres på?  

8 stemmer

  1. 1. Hvis du hadde vært meg, men det er du uheldigvis ikke, hva ville du brukt mest energi på?

    • Håndbok for horekunder
      3
    • Løpende interessante tråder og diskusjoner
      1
    • Anmeldelser av sexarbeidere og massøser
      2
    • Annet
      0
    • Vet ikke, siden jeg ikke er deg
      2


Anbefalte innlegg

Hvor tenker du som bruker og kanskje du oxo er coach, life coach, mindfulnesser, trener, mentaltrener eller lign. om hvor fokuset bør være de neste ukene på innhold som legges ut og deles gratis her på http://www.noresk.com.

Det er kjempelett å hive seg med på enhver interessant og morsom tråd i nesten ethvert emne og sted, og det fører jo oftere til at det blir litt mer liv, sånn som i Innlandet, hvor det er ganske stille i lange perioder av gangen.  Men de har jo penger der, så jentene jobber der og!  Men så lider prosjektet med HfH (Håndbok for horekunder), som begynner å bli atskillige sider, oxo med bidrag fra @Revenger, @Blyanten og @Kaxda, så langt.  Det kan bli mange flere.  Her tenker jeg å få ferdig de 7 hoveddelene før påske.  Så kan det bygges ut videre etter behov som et digitalt oppslagsverk.  Regner med at vi kan ta imot bestillinger på spesialutgaver trykket på papir og med glansede, vågale fotografier, til neste julesesong.  Så er et år tidligere enn du anslo, Kaxda!  Julegaven til svigerfar kommer i tide.  Kommende uke har jeg et møte med en informant om tantrisk sex.  Noe jeg gleder meg til!

Nye brukere av forumet: Håndbok for horekunder vil bli samlet med linker i en ny, felles tråd når alle 7 delene har noen episoder hver.  Delene er: 

 

  1. Det første møtet
  2. Planlegge flere møter
  3. Tilbudene
  4. Red Flags
  5. På kanten av loven
  6. Kjærlighetsforhold
  7. Populærkultur

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...