Gå til innhold

Jeg er Maria, og jeg syns det er tid for nytelse hele tiden 🫦


Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Jeg er en voksen, 48 årig kvinne i sin andre ungdomstid som nyter livet til det fulle! Torsdag til Mandag kl 13 er jeg å treffe på Frogner i Oslo, også når annonsen ikke er oppe, det er bare å ta kontakt 🫦

Resten av uken tar jeg delvis fri, da er jeg på Nesodden. Hvis husverten er borte kan jeg også ha treff der ute incall, ellers gjør jeg helst outcall i området.

jeg elsker å levere på en lidenskapelig Gfe ❤️‍🔥

Før det blir avtalt noe, ønsker jeg å vite hvilke nytelser du liker, og jeg ønsker et bilde som viser kroppen din, du trenger ikke være naken, men ytterklær må av, ansikt trenger heller ikke å være med 😘

Endret av Tid for Nytelse
Feilstaving
  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg liker puppene dine i den bh'n.  Kan nok finne på å hjelpe dem ut fra fangenskapet en varm sommerdag!  Takk for god info.

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 months later...
44 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

La oss slå et slag for nakensoling 🫦

image.jpg

Takk for at du er så flink til å dele bilder med oss forumbrukere!  En slik solbrun, moden og slank sommerkropp hører jeg roper på lotion utpå kvelden!  Lytt, så hører du det kanskje oxo🤣

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...