Gå til innhold

Hokksund


Buhga

Anbefalte innlegg

Det er vel vanligvis et par thai steder der? Aldri prøvd men sett det på RE.

Mener jeg har sett en øst-europeisk annonse der noen ganger også.

Er vel uansett for nærme Drammen til at det kan bli det helt store market der? Vet ikke hvor mange som bor der men sikkert ikke spesielt mange...

  • Like 1
Lenke til kommentar

Lite der akkurat nå.  Det rare er at dette lille stedet stedet er en stasjonsby, og tog er noe som mange av de reisende eskortene ser ut til å like.  Opp gjennom årene har jeg vært noen besøk akkurat til Hokksund.  For å møte jenter igjen.  Truffet andre steder tidligere.  Og i Hokksund har de vært i forskjellige leiligheter hver gang, de latinske, de spanske, thaiene (nei, det er jo massasjesalongen) og de østeuropeiske som har holdt til i en enebolig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Buhga skrev:

Noen anbefalinger i Hokksund nå? 

 Begynner å bli litt sent, så en drop inn på thai sjappa ved rema 1000 der er vel beste sjansen om du ikke finner på RE. De har annonsert mye før har jeg sett. 

Endret av Kaxda
Skrivefeil
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 27.1.2024 den 20.16, Kaxda skrev:

 Begynner å bli litt sent, så en drop inn på thai sjappa ved rema 1000 der er vel beste sjansen om du ikke finner på RE. De har annonsert mye før har jeg sett. 

Rimer bra: dropin ved rema1000 - betal 1000 for halvtime med handjob!  (jeg burde kanskje begynne med reklame også som en sånn underkonsulenttjenesteleverandør?)

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...