Gå til innhold

noe som irriterer meg.

anonymbruker

Anbefalte innlegg

damer som ligger på ryggen og ikke går på toppen og jobber.
hva tenker dere om dette?
når jeg betaler 2000+kr pluss burde mann forvente at damene legger litt arbeid i det?
personlig pleier jeg og pule dem i runde nummer 1.
runde nummer 2 bruker jeg alltid lenger tid, så da spør jeg enten om kun owo, eller puler dem til jeg blir svett, og ber dem ta over.
har opplevd et par damer som har jobbet hard når jeg ber dem ta over. men jeg tenker, skulle dette i det hele tatt vært et spørsmål.
burde ikke damene sette seg på toppen uten at du trenger å spør?
tenker det er litt merkelig at jeg betaler, og så jobber til jeg blir svett, burde være motsatt.

• Like 1
Lenke til kommentar

Åpnet denne med litt spenning.  Var du irritert på mine mange innlegg?  Heldigvis ikke.

Enig.  De får betalt.  Om hun gjør en dårlig jobb blir det ikke nytt besøk.  Så litt til noe annet du svarte under HfH Faste gledespiker.  Mine faste jobber for pengene.  Ellers vil jeg slutte hos dem.

Siste året er det to jenter som har klaget på at de ikke kan ri av forskjellige årsaker.  Når vi er i senga! Liker det ikke, så fikk de til å jobbe hardere på andre måter.  Og jeg bruker fingrene mye mer aktivt på dem enn vanlig.

Lenke til kommentar