Gå til innhold

Vanessa


VanessaM

Anbefalte innlegg

Hei :) Har vært borte en stund og tenkte å si hei! Nå tenker jeg å starte litt opp igjen. Navnet er Vanessa. Jeg trener hver uke og spiser sunn mat. Før hadde jeg større kropp. Nå veier jeg 88kg og er 160cm høy. Fremfor 2xl, går det i L i klær nå. Så en stor forskjell! Veldig stolt over hva jeg har fått til. Fortatt har jeg former og en frodig kropp. Så det er vel flere som liker meg slik jeg er. Men det beste ved meg er øynene mine tror jeg :) Jeg er 27 år og det de fleste vil kalle milf. Så ja, mammakropp har jeg jo. Faktisk har jeg så og si aldri prøvd dette før! Men nå har jeg endelig tid og mulighet. Syns det er utrolig spennende, men samtidig vil pengene gå direkte til mat, utgifter og nedbetaling av smålån. Tenker det er positivt å fortelle om, for jeg tror flere liker tanken på å hjelpe meg litt, fremfor å finansiere dyre merkevesker og lignende. Her går alt til en «god sak». Mer om meg: meget attraktiv, etnisk norsk, svart hår, blå øyne, 90F bh størrelse, sjenert, snill og søt. Diskresjon er viktig begge veier. Jeg liker best outcall :)  Jeg holder til i Grenland, Telemark.

Endret av VanessaM
  • Like 6
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...