Gå til innhold

@Kleppe76 - Nytt forummedlem


Tototre

Sex i Norden  

5 stemmer

  1. 1. Hvilke andre land i Norden søker du å kjøpe sex i (du kan velge alle landene)?

    • Sverige
      3
    • Danmark
      3
    • Finland
      2
    • Island
      1


Anbefalte innlegg

@Kleppe76 er et nytt forummedlem som jeg har stilt noen spørsmål for å bli introdusert:

- Hvordan fant du http://www.noresk.com?

  • Husker ikke, men har nok kommet over denne siden etter søken etter erfaringer med eskorter.

- Hvor lenge har du lest her uten å være registrert bruker?

  • Noen år. Var sporadisk tidligere, men nesten daglig inne nå og sjekker nye innlegg. 

- Hvorfor registrerte du en bruker nå?

  • Satt inne med spørsmål som en ikke får svar på uten å registrere seg, så da ble det å registrere seg da :) Har faktisk sendt noen PM’er allerede og delt erfaringer, så angrer ikke på dette.

- Har du noen kommentarer til noe du brenner for, spørsmål du har, eller lignende, som du kan fortelle om?

Endret av Tototre
aktivere lenker
  • Like 3
Lenke til kommentar

Velkommen!

Ikke nødvendigvis noe hjelp for det svenske markedet, men før jeg registrerte meg som medlem her var jeg også en av de som besøkte Freja i Oslo et par ganger. Senere den perioden kom også anbefalingen her inne i flere tråder og jeg er 100% enig. Det var skikkelig bra!

Tilbake på sporet. Hun har også profil på de svenske sidene til RE og var i Stockholm første uke i desember. Der gikk hun under navnet Lily.MILF. En del av de samme bildene pluss noen til. Riktignok verifisert annonse her og oppgitt alder til 44 og ikke 33 eller hva det var som stod i den norske.

Alder der bryr meg ikke. Om 44 stemmer, så var det fortsatt en meeeeeget strøken 44 åring.

Hun hadde også duo med Lynda, som ser ut til å være mer permanent i området.

  • Like 1
Lenke til kommentar

En av få eskorter jeg har ment måtte være vesentlig yngre enn hva hun hevdet overfor meg;) Hennes hemmelighet er en utrolig positiv energi, og ikke stram hud.IMG_1141.thumb.png.ff43acd4c6fe404894f3c15cfc4e6ba9.png

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...