Gå til innhold

Tekniske problemer i forumet nå?


Mustang

Anbefalte innlegg

Opplever noe merkelig nå; får "Informasjon: Den forespurte brukeren finnes ikke" når jeg klikker på brukernavnet til en viss bruker her inne. Brukeren er særs aktiv. Det tyder jo på at denne brukeren er blitt slettet? Postene til denne brukeren er derimot fortsatt synlig i forumet.

Noen som vet noe? :?

Lenke til kommentar
Opplever noe merkelig nå; får "Informasjon: Den forespurte brukeren finnes ikke" når jeg klikker på brukernavnet til en viss bruker her inne. Brukeren er særs aktiv. Det tyder jo på at denne brukeren er blitt slettet? Postene til denne brukeren er derimot fortsatt synlig i forumet.

Noen som vet noe? :?

Ingen kjente problemer, men noen brukere er deaktivisert fordi eposten ikke fungerer, og noen ganske få har blitt strøket av forskjellige grunner. Send PM for konkrete spørsmål.

Lenke til kommentar
Opplever noe merkelig nå; får "Informasjon: Den forespurte brukeren finnes ikke" når jeg klikker på brukernavnet til en viss bruker her inne. Brukeren er særs aktiv. Det tyder jo på at denne brukeren er blitt slettet? Postene til denne brukeren er derimot fortsatt synlig i forumet.

Jeg må presisere at forumreglene sier at en bruker kun kan ha en konto. Hvis jeg oppdager det, vil den ene, i grove tilfeller begge, kontoene bli støket.

Hvis noen har fått deaktivert sin konto og oppretter en ny uten å melde fra, blir jeg sur og gretten og bitter og innesluttet og kan finne på å stryke både den nye og den gamle kontoen.

Hvis du allerede har opprettet en ny konto, så gi meg beskjed om både den nye og den gamle, så du kan få aktivisert den gamle kontoen (og den nye strøket) uten sure miner.

Lenke til kommentar
Forsøkte å kontakte Admin, men der måtte jeg inn med adressen jeg brukte ved registrering, og den kunne jeg aldeles ikke finne.

Neida, det er ikke nødvendig. Husker du brukernavnet er det tilstrekkelig. Egentlig kan det hjelpe om du husker innholdet av et innlegg du har skrevet også, for det kan jo være søkbart! :)

Om en bruker er deaktivert, så ligger alle innleggene der, og er lesbare for alle som har adgang til forumet.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Prøver å poste et svar på et spørsmål i "Anekdoter", men får en 403 forbudt område. Prøver her for å se om problemet er flere plasser, eller om det er på den gjeldende posten...

Lenke til kommentar
Prøver å poste et svar på et spørsmål i "Anekdoter", men får en 403 forbudt område. Prøver her for å se om problemet er flere plasser, eller om det er på den gjeldende posten...

Jeg håper at det var en midlertidig feil. Du fikk iallfall lagt inn et innlegg her.

Si fra om det oppstår igjen.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...