Gå til innhold

@traveler85 - Nytt forummedlem


Tototre

Sexarbeidere av alle kjønn  

8 stemmer

  1. 1. Har du sammen med en partner/coworker, eller alene, fått betaling for å ha sex med andre?

    • ja, og jeg er mann
      2
    • ja, og jeg er kvinne
      0
    • overhodet ikke
      6


Anbefalte innlegg

@traveler85 har nylig opprettet bruker på http://noresk.com.  Jeg sendte noen spørsmål som har fått disse svarene:

- Hvordan fant du noresk.com?

  • Jeg googlet etter informasjon om falske profiler på RE, og kom da tilfeldig over en forumtråd fra http://www.noresk.com. Etter mange skuffende klikk på andre forum og google-treff ble derimot dette en positiv overraskelse.

- Hvor lenge har du lest her uten å være registrert bruker?

  • Historien fortsetter inn i dette svaret. Etter å ha klikket meg inn på noresk.com ref spørsmål 1, leste jeg den ene tråden etter den andre. Og før jeg visste ordet av det hadde det gått tre timer! Da skjønte jeg at dette var en plass jeg ønsker å ta del i, og registrerte brukeren.

- Hvorfor registrerte du en bruker nå?

  • Brukeren ble registrert fordi jeg fant et lite samfunn med mennesker som deler en interesse/preferanse med meg. En interesse man ellers ikke kan prate så mye om uten å møte fordømmelse. Her kan jeg anonymt si det rett ut; Jeg liker å kjøpe sex! Ikke fordi jeg trenger det, men fordi nettopp det å kunne kjøpe seksuelle tjenester er spennende og tilfredsstillende.                       Og, jeg har selv jobbet som eskorte sammen med min eks. Skal passe på så vi ikke kan bli identifisert her nå, men for noen år     siden hadde vi en parprofil på RE som vi dreiv i et års tid. Møtte fantastisk mange interessante mennesker, og vi fikk betalt for en rekke deilige opplevelser og reiser, både i inn- og utland. Men jeg har aldri kunnet prate med noen om dette...Summen av dette er nok hovedårsaken til at jeg registrerte brukeren.

          Ja og det at jeg håper forumet vil hjelpe meg med å få bedre kvalitet på valg av eskortetjenester i fremtiden ;) 

 

- Har du noen kommentarer til noe du brenner for, spørsmål du har, eller lignende, som du kan fortelle om?

  • Uten å bli for personlig så er jeg et menneske som brenner for ganske mye. Jeg blir fort engasjert i både saker og mennesker og aktiviteter. Skal jeg trekke noe frem så må det bli fotball, og ungene mine. Og reising. Og sex 😛  
  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...